کسب و کار مدیریت و رهبری

تولید در کلاس جهانی

tolid_dar_kelas_jahani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید در کلاس جهانی”

تولید در کلاس جهانی

اسلاید 1: موضوع: تولید در کلاس جهانی تهیه کننده:

اسلاید 2: کلاس جهانی تولید (WCM) مدل به عنوان یک ابزار برای مدیریت شرکتپیتر پور، مارک کیکسیو و رادوسلاو کراخلسال:2016

اسلاید 3: کلمات کلیدی: WCM؛ تولید کلاس جهانی؛ شرکت؛ مدیریت؛ صنعت.چکیده:سرعت سریع رشد اقتصادی جهان، کسب و کار را مجبور به انطباق با شرایط رقابت جهانی و پیدا کردن راه های کاربرد موفقیت آمیز در محیط تغییر دائمی می کند. در شرایط کنونی کسب و کار در غلبه بر تقاضا و بازار آزاد، سوال در مورد به دست آوردن و استفاده از مزیت رقابتی برای ایجاد و بهره برداری از همه نوع شرکت ها حیاتی است. الزامات اصلی رقابت پذیری، پایداری مشتری، قابلیت اطمینان و مدیریت کیفیت است. جهانی کلاس تولید [WCM] اصطلاح جمعی برای روشهای متداول و تکنیکهای مؤثر برای تحقق محصولات با کیفیت منسجم، تحویل به موقع در مقدار کامل سفارش شده و محصولات با کمترین هزینه ممکن است. شرکت های وابسته به استراتژی های ساخت طبقه بندی جهانی تمرکز بر بهبود عملیات، تلاش برای از بین بردن زباله ها و ایجاد سازمان های ناب محموله. این اغلب باعث افزایش بهره وری می شود. اما این شرکت ها همچنین بر سرعت تولید کل از ضبط سفارش تا تعیین استانداردهای جدید برای تحویل بدون وابستگی سنگین به موجودی تمرکز می کنند (Muda، Hendry، 2002). این مقاله با استفاده از مدل WCM (مدل تولید کلاس جهانی) و استفاده از آن در مدیریت شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

اسلاید 4: 1. معرفیسیستم تولید جهانی در درجه اول بر اساس یک سیستم مدیریت جامع ژاپنی به نام Kaizen است. این روش پیشرفت در تولید، افزایش کیفیت و انعطاف پذیری در کتاب آقای ماسااکی امی شرح داده شده است. KAIZEN با تمرکز بر فرآیند تولید، بر خلاف تفکر غربی به نوآوری و نتایج، به جلو حرکت می کند. پیش از بحران نفت در دهه 1980، توسعه صنعت فناوری و نوآوری های جدید در جهان، پرداخت شده است، اما پس از این رویداد در شرایط جدید، که در آن قیمت ها برای منابع تولید، خواسته های کیفیت نیز خواستار سریع تر معرفی محصولات جدید افزایش یافته است، و در نتیجه بازار غرب مجبور شد برای مقابله رقابت با استراتژی ژاپن فشار (Lind، 2001).تولید کلاس جهانی یک سیستم یکپارچه است که فرآیندها و کیفیت را بهبود می بخشد، هزینه را کاهش می دهد و با افزایش انعطاف پذیری انتظارات مشتری را برآورده می کند. این سیستم بر اساس 10 ستون فعالیت و 10 ستون مدیریتی است. این یک برنامه بسیار مناسب از نظر پیچیدگی بالا است. جهانی شدن و رقابت در کشورهای کم هزینه باعث چالش بزرگی برای تولید صنعتی می شود. تنها قوی ترین و انعطاف پذیر ترین شرکت ها می توانند زنده ماندن. برای تبدیل شدن به بهترین، ما باید به طور مداوم بهبود عملکرد و نتایج، ما نیاز به تقویت روابط با تامین کنندگان و شرکای. سیستم WCM در حال حاضر یک چالش بزرگ برای آینده است.

اسلاید 5: هدف این است که در شرایط تعیین اهداف بلندپروازانه به سطح جهانی برسیم:کیفیتهزینهتحویل

اسلاید 6: برای رسیدن به بالاترین کیفیت، لازم است که نقص ها صفر را به برسد و تبدیل به بزرگترین رقابت در جهان شود. هزینه ها باید حداقل 3٪ در طی 3 سال آینده کاهش یابد. و برای انجام سومین هدف زمان اجرا با توجه به نیاز مشتریان باید کوتاه شود. همه این اهداف را می توان تنها با درگیر شدن با مردم، کارکنان شرکت ها و چنین موردی بدست آورد. لازم است که توسعه و استاندارد سازی آنها تضمین شود. فقط تولید کلاس جهانی کلید مناسب موفقیت است. جنبه های اصلی تمام کارکنان، از دست دادن و خرابی برای کامل بودن و نیز روش های استاندارد.

اسلاید 7: اگر ساختار سیستم به قطعات تقسیم شود، می توانیم احتمال کاهش هزینه های افزایشی را مشخص کنیم. نخست این عنصر عبارت است از سازمان محل کار با استفاده از روش های مهندسی صنعتی با غلبه بر بهره وری به منظور دستیابی به صفر زیان. عنصر دوم دستیابی به کیفیت با استفاده از روش کلی تمرکز کنترل کیفیت بر بهبود کیفیت به منظور دستیابی به نقص صفر است. عنصر مهم سوم، تحقق روش های نگهداری است که با تمرکز بر بهره وری فنی با نتیجه به دست آوردن صفر خرابی می پردازند. آخرین عنصر تدارکات خود را با استفاده از فقط در زمان، تمرکز بر روی سطح خدمات با هدف صفر موجودی. هنگامی که تمام اجزای مشارکت کارکنان را به درستی متصل می کنید، شرکت ارزش ایجاد می کند و رضایت مشتری را بالا می برد.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید