صفحه 1:
oqo
- سید محمد
محمد محمودی ۱
4 جمید مهمنى
کامپیوتر دانشگاه شرد
anol دانشکدهی
صفحه 2:
صفحه 3:
* از رنجی که میبریم!
* قوطی عطارا
ور سواد بصری و ارائه کتبی
* پیام پیرایی و ارتباطات دیداری
صفحه 4:
* پیام رها در برابر پیام هدفمند
* رابطه پیام پیرایی با يبام كيرايى
م* تاثیرات ناخود آگاه جلوههای دیداری
صفحه 5:
5 Aes
ایحا
-دانشنامه. كتاب
-حوصله. فرصت و دانش بيشتر
-جدى و ييكير
-استفاده کمتر از جاذبههای بصری
-تمرکز بیشتر روی دقایق علمی
صفحه 6:
7 کاربرد بیشتر جاذبههای دیداری
-جلب علاقه و توجه مخاطب
صفحه 7:
* نوشتار بخ بخش عمده ارائه تمه
* خط نوشتار:
- دستخط در رابطه با السان
-فونت در رابطه با كامبيوتر
* سازماندهى ظاهرى نوشتار
صفحه 8:
م-زیبایی در خط
*پفردات زیبا: زیبانوشتن تک حرف(کل؟
* ترکییات متعادل:
-همگونی و هماهنگی حروف (کلمات) در کل
-طول متعادل پاراگرافها
aoe = انباشتتکن ویاد دربیبکه شطرا
صفحه 9:
* طول و عرض ستونها و پاراگرافها
* فاصله کلمات سطرهاء حاشیهها
sce
- استفاده از نیم فاصله (خانه ها « خانهها)
7 جلوگیری از گسستگی در پایان سطر (مثال: سب
عامل[)
صفحه 10:
* فواید نوشتن با کامپیوتر:
-رعایت خودکار تعادل و نظم
--ويرايش آسانتر
- يردازش آسانتر
j—s
صفحه 11:
رمخوانایی نوشتار - فونت
* اندازه فونت
* پخش بودن نشبت به خط aS
= خسته كننده در متنزهاى طولانق
تا رولك براينياياة '
فاصله بیشتر بین سطرها
صفحه 12:
مخوانایی نوشتار - فونت (ادامه) "
* یکنواختی ضخامت و فقدان جزئیات ظریف
- جلوگیری از خستگی چشم
-امکان کوچک کردن اندازه
الب
* تاهما . نازنين. ميتراى نازك
* و ۱6102 و ۱۷6۲۵۵۴۵
af
صفحه 13:
بار عاطفی علاوه بر بار معنایی:
- خطوط متون مذهبی در برابر متون ادبی
- خطوط فارسی در برابر خطوط عربی
7 خطوط تحریری در برابر خطوط تیز
صفحه 14:
* ۵ و تاهما * ew Roman
ComicSansMs * * تيتر
*هما * آربال (فارسی)
صفحه 15:
-كد داخل متن با فونتی ریزتر معمولاً
Courier New
* کلمات ony داخل متون فارسی:
-حداقل استفاده
- اندازه كوجكتر
صفحه 16:
* تیترها و نکات برجسته
af
ax
- تغییر تاکید و اندازه فونت 43 خود فونت!
* روشهای تاکید روی متن:
۱ 1 سیاه(٩۳)) کردن
رد0 1
- علايم محصور
> حاشيه از طرفين
صفحه 17:
نمنههاء زد
7 نمونههای نع
tion system [8]. An example of the illustrator’s output ap-
(4.1. The Host-Group Structure|
The first task of the illustrators to visualize the structure
fof the host-groups with respect t0 containment and inter
scetion. This is important since a rule that applies to some
hhst-group-Lisinberited by any host whose IP eddress falls
withia a
We display the hest-group structure as a graph whose
nodes are labeled by the host-group name. A solid black
edge between two nedes and [P indicates that one con-
tains the other, The direction of containmeat (whelber
AC ford CA) isindicated by which node is above the
other. A dashed black exige indicates host-groups that inter
sect (ie, they overlap but one does not completely contain
the otten.
‘We frst partition the host-groupsinto two categories, de.
pending on the side ofthe inerace in which they reside,*
One category is called the Goutside") typically the one that
coomains the Intemet zone, while te other eatepory is calle
theCinside")
”
We iterate tat te cxection tld snot unplad by te
tole’ Durect ion altibule—vhchis captured by the fact
that one hos group is designated te source wile he other
is theidstinaton)
In the absence of other information, we can always set
the direction fils tGOTB: However, we would like to set
themas precisely as posible (eo decrease the numberof
rules witha BOTH ditction) since thisallows the fiewalls
to ens that packets which claim to aie fom a host
indeod appear only on he gateway interes tha leads
Tn a general network topology, if no assumptions are
‘made or routing protcols, the sotree- destination pair does
tot imply mach information abun the dieeion of the
packet, except ifthe source or the destination resides inthe
ajacom zone tothe gateway interface. This leas to the
followirg algorithm for our topology adaptor:
Replicate the centralized rule-base
to every gatemy interface
Ecreach gateway interface
foreach rule in the rule-base:
1۶ the cource ie in the
adjacent zone
eet direct ion-OUT
elae if the deatination ie
in the adJacant zone
set direct lon-IN
ela set direct ion-B0TH
صفحه 18:
aes ae
*اصل کلی: کمک به درک بهتر مفاهیم
* مخاطب خاص «مقاله و تز):
7 نقوش مجرد برای رساندن مفهوم
= به جای عکس واقعی یک شکل انتزاعی با تو
7 پرهیز از بیان جزییات و توجه به مولفههای
-تمایش فراکنشها
صفحه 19:
* مخاطب عام (کنفرانس):
-اشکال رنگی و زیباتر
-اجازه استفاده از اشکال واقعیتر
صفحه 20:
سواد بصری در قواره عکس
*مرکز ثقل نمودار در وسط کادر فرضی. ات
Petes eS:
1
* هم عرضی ستون متن و تصویر
صفحه 21:
Firewall Administaton Zone
111223
0 0-0
ا
Server Zone
naa.
Corporate Network
112222"
صفحه 22:
* مناسب برای جلب توجه مخاطب عام
* معایب متون رنگارنگ:
-مشكلات در نمايش و جاب
-مشکلات در پردازش متن
سک جلوه یافتن متن
* استفاده از تاکید (ایرانیک» سیاه) به جای رذ
ویژه در مواجهه با مخاطب خاص
صفحه 23:
منکاتی در استفاده از رنگ 1
* استفاده از تعدادی محدودی رنگ (یا درصدها
متفاوتشان) به جای استفاده از تعداد زیادی , 7
* عدم استفاده از رنگهای تهییج کننده
* تضاد رنگهای زمینه و پس زمیله
صفحه 24:
* فونتهای مناسب:
-نازنین» لوتوس, ميتراء فارسی تک
5 نک مناسب:
-رنكهاى سرد و روشن
*شكا:
-اشكال مجرد و كويا
