پزشکی و سلامت

حاكميت بالينی و بهبود كيفيت خدمات درمانی

صفحه 1:
حاكميت بالينى و بهبود كيفيت خدمات درمانی رفستحان اد ‎٩۱‏

صفحه 2:
۳ ‏مانى‎ Fee Reentry ONTO WEA pveeen)

صفحه 3:
SOURS I> افزايش دانش و آگاهی گیرندگان خدمت افزايش تعداد و تنوع ارائه دهندكان خدمت * ارتقاء سطح استاندارد هاى ارائه خدمت وضع قوانين و مقررات سخت كيرانه تر توجه افكار عمومى و رسانه هاى جمعى ‎XPS TE PUR WANE Dey OSE Fe‏ افزايش قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری بیماران

صفحه 4:
Se 5 1 ا انجام درست کار درست در بار اول مناسب بودن خدمت براى هدف مشخص مطابقت يى محصول يا خدمت با الزامات از ييش تعيين شده تامين نياز اعلام شده و اعلام نشده مشترى و كاستن از دامنه تغييرات فرآيندها 1 0 00 ‏ا ل‎ LOIN)

صفحه 5:

صفحه 6:
Quality in Health Care (WHO Statement)

صفحه 7:
كفي ار درجه‌ای از خدمات سلامتی برای افراد و جولمع است كه احتمال دستيابى به بيامدهاى مطلوب سلامتى را ا ا ل 0101 COMP MCT eee Sac eT Ea ae Cra nea) Ceres ‏ا ل ا‎ Sar IE] 0 ee eee yer es) perenne) CSET ‏و‎

صفحه 8:
نکاتی که از تعریف (10 استنباط می شود: *#*كيفيت دو حالتى نيست» دررجه اى است ا ا ۱۹ ey ‏در‎ eS *#برای نتیجه مطلوب مخاطب تعیین نکرده : بيمار؛ يزشكه مديرء رئيس» معاون درمان» دانشگاه . وزارتخانه ۱ reer canny eas DSBs Oe Nee Oe Na ‏رت تا ی‎

صفحه 9:
رعایت می شود؟مردم در ‎ee‏ ‎Access‏ ) دسترسی): سدى وجود ندارد؟ مثل عدم اطلاع: مسافتء عدم توانائى ‎?Can people use it ,Uas! ob3 cls‏ ‏/ا]ألا 0 (عدالت): آيا بين افراد فرق وجود دارد!أ9؟ ]1[ 15 7 ‎Tale‏ اتنا ‎coer o>)‏ ا اك ن است يا اولويت ها رعايت شده است؟ ‏هار حراس هاى ميت ب اد ‎ ‎

صفحه 10:
ابعاد كيفيت خدمات درمانى؟ 2 * ايمن بودن اا لك 4 کارایی داشتن 59 عادلانه بودن 00 سا ۵

صفحه 11:
کیفیت خدمات درمانی از دید بیماران؟ 1 احترام به ارزشهاء ترجیحات و نیازهای بیان‌شده از سوی بیمار < دسترسی به مراقبتها * حمايت عاطفى ل ل هماهنگی مراقبتها eee ol Te * برقرارى تعامل با خانواده و دوستان ‎adele aed a‏ ل ا ل ‏ل ا ا ا للا ‎ ‎ ‎

صفحه 12:
رویکردهای مربوط به کیفیت نگرش جدید يا 0 و ‎Oe‏ ‏كيفيت يك موضوع استراتؤيك است كيفيت مسئوليت همه كاركنان است ليفيت توسط مديريت راهبرى وهدايت ae 0 Co On akorey است کیفیت باید بهبود داده شود ا کیفیت به محصول مربوط است کیفیت یک موضوع فنی است كيفيت مسئوليت بازرسان است لیفیت توسط کارشناسان راهبری می ۵ ت رسیدن به بالاترین درجه است كيفيت بايد كنترل شود

صفحه 13:
02007 ESO ‏ا‎ PCa TR ۱۳ ee May eee rye ene peer si e]) ‏سرب‎ eet) ees Une Sat ese ae Boe nae ‏عملکرد. آزمون تغییرات و ارزشیابی مجدد دستاوردها‎ ‏امكانيذير مىكردد.‎

صفحه 14:

صفحه 15:
سيستمهاى بهبود كيفيت 5s ‏كسترل آمارى فرايد‎ 2550-7 ‏ل آماری ا‎ ie 3 pa ‏د لا‎ ‏جا‎ 5 ze 3 ۳ ۵ ely ie So eo ۰ ag 3 00 ee ۳ ۳2 ‏ررعوگبری ۲ ا‎ 0 ۱ 8 we ‏بت‎ 0 Sey yr ese

صفحه 16:
Secale ce chee ake ceeocan eae ‏ا‎ ee Oe ere) )6۳0۷ ‏(جایزه دمینگ» جایزه مالکوم بالدریججایزه ملی کیغیت ایران»‎ 7 سيستم هايى براى استقرار كيفيت ‎5S, TPM, QFD, 6 Sigma, Lean, TOM‏ ,150

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان