پزشکی و سلامت

حاكمیت بالینی

صفحه 1:
9 In the nane of the most compassionate

صفحه 2:

صفحه 3:
> ۳۹ بت با 1 با لینی 0 Re Vm cd rte ‏حسنى - كارشنا‎ 20 ‏مديريت‎

صفحه 4:
نار ضاید بتی و شکایات یات مرد می ک .مات درماذ ی ازنج انتظارات مردمی لس متا 7 نكم 20 مديريت

صفحه 5:
eC SY Te) 0 جامعیت PO De es re eer ere pe NTA CROC D IT SeRC RE ‏ل ال‎ ‏تغییرات آینده در سیاست های سلامت کشور)‎ (Cp ere SP Dre eo ero Un iui yen etsy ESC E. | POD mes MERU UN COD Wy Serene CO ERC ANTS FE yr} ‏قابلیت‎ ا ا ا م ۱ | ۱ ا ا ا لم2 ‎rigs |‏ ا ل ا ‎ede‏ كار شناس ارشد مديريت

صفحه 6:
حاکمیت بالینی چیست؟ * عبارت است از یک چارچوب برای ارتقای کیفیت و استاتداردهای خدمت پر پ نب ۱ ما 1[ ‎Rec Od LCR NSCREN Se NO ORICON‏ رسب ‎trees 1‏ الل ‎a ent pe Ree RCRD ne Fc Sere‏ ليم ‎Rem RS RCE]‏ 1 مهدى حسنى - كارشناس ارشد مديريت

صفحه 7:
تعریف حاکمیت بالینی ؟ حارجو كه در آن سازمان هاى ارايه كننده خدمت در قبال بهبود دایمی کیفیت باسخکو بوده و با ايجاد محيطى كه در آن تعالى در خدمات بالينى Pere ‏ل‎ a yo eS ee eee liad مبهدی حسنی - کارشناس ارشد مدیریت

صفحه 8:
= Clinical Governance is about doing the right thing, at the right time, in the right way, in the right place, for A ‏ل الل‎ Baten ‏تسین‎ حاکمیت بالینی انجام صحیح کارها. در زمان درست. با متد صحیح و در جای درست برای بیمار مورد نظر همر اه با نتبجه مناسب است مهدى حسنى - كارشناس ارشد مديريت

صفحه 9:
کرک شناسائي و تعریف استانداردها استانداردها استانداردها مهدى حسنى - كارشناس ارشد مديريت

صفحه 10:

صفحه 11:
‎ed esd‏ سا ‏كت افزايش اعتماد عمومي به خدمات بيمارستاني ‏| استفاده بهينه از منابع محدود ‏لكا كمك به جلوكيري از اشتباهات در مسير ارايه خدمات ‏اطمینان از اينکه موضوع کیفیت مراقبت هاي سلامت. با استفاده از بالاترین ‎senor ene sco‏ 1 ‎| ete oe ener Sent Ror emcee TE) ۳ ‏ا ل ا ‎TS)‏ م 2 ل مدیریت

صفحه 12:
‎ete ed‏ سا ‏ها حاكميت باليني يك فرآيند تجسسي و تنبيهي نيست ‏6 حاکمیت باليني شکل جديدي از مدیریت بیمارستان نیست ‏8 حاکمیت باليني یک سیستم جادويي که همه مشکلات را حل کند نمي با ل ‏ها عناصر حاكميت باليني مفاهيم جديد نيستند ‎ ‏ز قوانین و مقررات براي پيروي افراد از این قوانین نمي باشد ‏مهدى حسنى - كارشناس ارشد مديريت ‎

صفحه 13:
eer Se ee Tor رهبری توجه به عملکرد ضعیف بالینی عملکرد مبتنی بر شواهد تشخیص عوارض جانبی درس آموختن از شکایت ۳ انتشار فعالیت های خوب . ایده هاو نوآورى ‎aol »‏ ۳ ‎Reed‏ ا ‎Reena‏ مهدی حسنی - کارشناس ارشد مدیریت

صفحه 14:
چيزهائي است که ما هر روز انجام مي دهیم و یا باید انجام دهیم.

صفحه 15:
حيطه هاى اصلى حاکمیت خدمات بالینی ۳ شد خنتنی:-: کازنتتنانن از ) مدیریت

صفحه 16:
ل تا ی و نا لي نا Clinical ‏من‎ ی 20 ‎Prey uy‏

صفحه 17:
11۳۳۷ ۳3 110718113103111 jo ‏وه‎ 2 'ه ه22 103 511 رهم۳۵ ۵۱0۵00 و وده ببسم [۲19۲۵ ۵۲۸ 31۳19 7 5 111011106106111 201001801 overnance 5 2 Oo ini Cl

صفحه 18:
‎-١‏ تكريم ارباب رجوع و بيماران ‎۱ ‏را وس‎ (P@LG) [bbs yl alors ex pro 9 ylplon & oy ghire ill ۱ ‏جصح8) ممطدانا لعحه جصارك 18) مس‎ 0 5-0 | ‏ا ا ا 0ه ‏ل ‎ar eed‏ ا ل ا ا ‎ERO‏ ات ‎Renter)‏ ل ل ‎00001000 ‏ا‎ Keeler | ‎ ‎ER RUSS ene cc ‏ا ل ا ا‎ -TRCIEEL ‏شکل معقول و منطقی در سیستم لحاظ گردد‎ ‏كار شناس ارشد مدیربت‎ Saeed te) ‎

صفحه 19:
‎ef‏ ا ل ‎Reeoataael‏ ری ۱ ‎Ray Pe: Sel HL SMSC y Semen ce | ‏ا‎ ‎Royse RURCCO NS MCD IE SS AIRC SCC LCE TESS Ne Ste hig ‏ببس‎ ‏ارزشیابی و باز خورد عملکرد شفلی ( اعم از حضور و غیاب , حضور در شیفت ها تا‎ ۶ ). ‏رضايت رئيس . همکاران . زیر دستان و ارباب رجوع و‎ Poly iameren Rep rents Pep oer SE RUC ‏ا ل ا ا الا ل‎ e oe ‏تنبيه صرف‎ ‏و[‎ ‏مبهدی حسنی - کارشناس ارشد مدیریت‎

صفحه 20:
۱ #" پایش عملکرد کارکنان توانمند سازي کارکنان 4" ايجاد تعلق سازماني از طريق ‎oo‏ ا لت الا نت ‎TS)‏ م 2 ل مدیریت

صفحه 21:
وا ۱ ۱ فك بها داده شود ‎ae)‏ ار كيفيت را تضمين كند» ‏الك ار رات ارت 5505 ‏* آیا بودجه آموزش به شکل خاص براي ياد گيري کارکنان وجود دارد و ‏* آیا افراد داراي شناسنامه آموزشي هستند ‏مبهدی حسنی - کارشناس ارشد مدیریت

صفحه 22:
0 5-52 ۱ RCO Ne tad eee ene ese TCS scr ke ‏دسترسی مناسب و مرتبط‎ ** ۳ eRe ene ‏ا ا‎ مهدى حسنى - كارشناس ارشد مديريت

صفحه 23:
۴- مدیریت رسک مه اج اللا 0 اقدامات زير در اين راستا است : ” سلامت و ايمنى (روع امد .8 ‎Qe‏ ‏ا ا ‎ORG te‏ 0 ا ل انل ‎(Procedures Opdated‏ 2 سیستم ‎ne ee Op mes‏ رد)۱ ” رويدادهاى نامطلوب (2-ج/©) «صسورك 8)) مهدى حسنى - كارشناس ارشد مديريت

صفحه 24:
4- اثر بخشى بالينى ‎Chocd GPRRevivedess‏ وجود و استفاده از دستورالعمل های بین المللی در این راستا است : بیمارستانی که در آن بیترین و آخرین شیوه های 2 Neetu ‏م‎ SUL -e Bet aul oe) Pee ee IS) Renee ap pee ean Oe مهدی حسنی - کارشناس ارشد مدیریت

صفحه 25:
اثر بخشى بالينى ۱0 استفاده از بهترين دانش ‎٠‏ بركرفته از يزوهش ‎٠‏ | ee oe ‏به فرآيندها و نتايج مطلوب مراقبت از بيماران‎ مهدى حسنى - كارشناس ارشد مديريت

صفحه 26:
مر ۱ EBC eR mer A -igere Ze Mert Fe 2b ERC ey Leap eter) Ce ee ‏ا ا‎ Sen en Dey ee cay ‏ممیزی قرار گیرند. کیفیت خدمت تضمین خواهد شد‎ ا ‎CNRS‏ ‏8 مدیریت جامع اطلاعات ‎led! all» steal‏ & 00 ‎a‏ ارتباط با برنامه هاى آينده مبهدی حسنی - کارشناس ارشد مدیریت

صفحه 27:
©1001 er) poe end Ree nore ene Cee Rep Ce Ree ee ye eis, CRO een Ce rts Pere RON SMU) e SMES | مبهدی حسنی - کارشناس ارشد مدیریت

صفحه 28:
pacer) ep een) Rms e Le we lege) دارد مهدى حسنى - كارشناس ارشد مديريت

صفحه 29:
'm sure glad the hole isn’t in ourend..

صفحه 30:
ا سم ‎sap 4‏ ظ 1 2 حاکمیت كه مت 2 ۳ ۱ ‎Sa ahd oe 32‏ ‎he ۳ wee ۱ ۱ ۱‏ ‎rial‏ رما ی توا : 0 1 5 ul pula st atta ‏ميك و‎ ‏مديريت‎

صفحه 31:
7 ا ۹ wDUt we could be so much better! مهدى حسنى - كارشناس ارشد مديريت

صفحه 32:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان