کسب و کارمدیریت و رهبریسایربرنامه‌ریزیسفر و گردشگری

خط مشی گذاری در صنعت جهانگردی (گردشگری به عنوان یک فعالیت تجاری و اقتصادی )

تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 62 اسلاید

دالیا

62 صفحه
2725 بازدید
10 فروردین 1399

برچسب‌ها

صفحه 1:
‎alo: €: 2‏ فعالیت تجاری و گردشگری به عنوان یک فعالي تجازی و

صفحه 2:
: مقدمه برنامه‌ریزی و اجرا مناسب دشکری ايجاد جريان اقتصادى در سراسر يى كشور يا محركى براى حفظ يتانسيلهاى مقصد

صفحه 3:

صفحه 4:

صفحه 5:

صفحه 6:

صفحه 7:
‘hang Pe) eaters? 29 8r ‏وه‎ ‏و‎ ao er ae 8۵ 4 ‏وه‎ ‏قد وه‎ ‏هه‎ 10 70 ‏هه ذه‎ mm or (Ea caesar UNF, 19/21 aa 300 120 an 230 22 oa o7 38 0101000000 حت ‎a ee‏ ها امس ا« ‎ss ans 687‏ ‎te‏ ص ‎a‏ ‏م ‎os‏ 2 اك ۱ مد ما ‎sens‏ ‎oo‏ © ‎soon 4‏ ‎m2 ms‏ مص و و ۲ هام Statistical Annex - International tourist arrivals and tourism receipts Intemational Tourism by (Subjregion a ear ۳0 ent 495 a 107 ar Wao baron) 3980 1 sta mo ماد 126 28 فد 60 07 208 108 46 a8 ۳ ao ‏سج‎ Share Change oo ‏م م و و‎ ‏مم ها 7ص موص‎ ‏مم مع ها مه‎ ‏فد امع ا فم دصق‎ ‏عم 2862 ممع‎ ‏اه جم مود توت‎ ‏نتم‎ 4a 37 7 ‏مد مه هد‎ sagas ‏ته‎ 0 195 ۳ Wort ig ‏سم‎ ‏میت‎ ‎۳ ‎sh At mee ‏ممم جما‎ ‏یه‎ Mae East Sauce Wor San Ogranan UNTC)S * GuueSetonsatedan ty rtmtora Mena Ford MN, seth Ss rat he MF Yost Erne okt at 018 2

صفحه 8:
بر 5 cH Re 7 = = = a 2 smite ‏سس‎ ‏أ سس‎ 1 = ae it = a oe 2

صفحه 9:
هه له ده که اف baribbeew 2 ی وی وو وج apt i 1 Emin FREE 8 1 1۳۹

صفحه 10:
2: 5 ام ۲ و لقو لق ا لم دد دوو ة قیقد 2 ۱ ا ‎NALS Th, 6h‏ ما اس و

صفحه 11:
Boe. 5 قم لمق مه دم 8 :8833883 navel, ‏و‎ 1 ع عق سد 1۳ ۳ 4 if [111 1311 I ESTEE i الك 1 i 1

صفحه 12:
Middle East International towist arrivals and tourism receipts by country of destination a a 3323 ae ae 2 — 1 fare ۳ ae = * : : Soon 5 ‏ده تسه‎ = 3s ۳ ‘sme ۳ wna tae * : 3 : ‏وه تمه‎ ‏مت‎ te a = 3 Wo ‏خر نو‎ nn = ‏تقد 5 اعد‎ a = te 3 te He] ‏مور‎ 1m = ۳۵ ia سس تسد ‘omen سمت قن تسس

صفحه 13:
:گردشگری. ابزاری ‎sly‏ توسعه اقتصادی گردشگری؛ ‎ie‏ ررد منيع درآمد و اشتغال بشد گردشگره و عامل اصلی در رشد گردشگری توازن دستمزدها

صفحه 14:
23 عت كردشكرى ( ‎A‏ ‏مهمی در توسعه اقتصادی و 7 .مى کند

صفحه 15:
گردشگر الف: تحریک کننده توسعه زیرساخت‌های پایه‌ای ( از قبیل قرودگاه‌ها. بندرگاه‌هاء جاده‌ها, زیمگاخت‌های آب و 0 ‎pee‏ و انرژی برق) است؛ بع داخلی عرضه‌کننده صنعت ۳ ی دم کشاورزی, فرآوری مواد غذایی, ماهیگیری تجاری و صنایع چوب) یاری می‌رساند؛ ج: سرمایه‌گذاری خارجی ( به خصوص در سه وج را جذب می .د: انتقال تکنولوژی و دانش فنی را تسهیل 68۳

صفحه 16:

صفحه 17:
:تقاضای گردشگری شناسار ى بازارها

صفحه 18:
1

صفحه 19:
اطلاعات >= کیفیت خدمات در مقصد دو دغدغه خاصی که باید بر آن‌ها ۰ :تمركز داشت ‎aE‏ يول + اينترنت «نگرشی وسیع» را موجب شده ‎( eye opening ) ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 20:

صفحه 21:

صفحه 22:
:دلایل محدودیت‌ها در مقصد

صفحه 23:
:همکاری رقابتی نیاز به همکاری میان مقصدهای گردشگری در راستای بهبود بازار * محصول گردشگری به صورتی مناسب و متعاقب آن با توجه به رقابت .در سطح منطقه ی و جهانی ( ( ادگل و هاینش,۱۹۹۵) نمودار ون, همکاری رقابتی حکومت. کسب و کار و غیرانتفاعی[]

صفحه 24:
نمودار ون همکاری رقابتی بین دو اجتماع کوچک[]

صفحه 25:
aio yt 9 yb jl nuns cu jpo SG Yloit as 5 SiS as ol& ۱۳5 ۱۳۳ as) ele

صفحه 26:
David Ricardo 1817 کالاها و خدماتی که در آن مزيتى از لحاظ زمین. اشتغال, سرمایه, تکنولوژی یا دیگر عوامل تولیدی دارند ‎DAVID‏ ‏.تخصص پیدا خواهند کرد ‎RICARDO‏ كشورها در توليد و صادرات ‎١‏

صفحه 27:

صفحه 28:
قطعا بر توسعه, ‎ie‏ سوا كاري ‎ee‏ ‏اين منابع طرف عرضه تمرکز خواهد داشت تا بتواند در اين زمينه به توليد و صادرات بيردازد.

صفحه 29:
مناطر متحصر به فرد مان آنچه که در بهشت (شیرآز) وجود دارد قابل تکثیر تمی باشند و باید از آن ارات و

صفحه 30:
% ts «#سال توسعه ۰ Sapien ‏صادرات‌نامرتی‎ سس سم عنوان يكى اصتابع درامدزا در سراسر ‎as‏ ور جهان شناخته شده واغلب كش درثلاشتد با استفاده ازيتاتسيلهاى موجود داخل مرزهايشان بيشترين سوم رالزاين کیک به خوداختصساص دهند لين درحالى ات كه ايران تيزب عنوان يكى ارده كشو برجاذبه دهكده جهان ‎gb‏ دهه كذشته توانسته جايكاه بسيار مناسبى ری شود درا زمينه دست وب تصویب ۱۱۸ نقطه گردشگری بعد از اقب يوا هى رشك نابا سل 170 و و رس ‎bert paces Oe‏ ل تم 9 ات Perso ‏ده‎ قسمت عمده ظرفیت تولیدی آن کمتر در معرض نابودی است. هر ge Ee ‏سقة‎ محصول صادراتی برتر

صفحه 31:

صفحه 32:
نیازهای مسافران را ‎i oa‏ ارائه در راستای افزایش منافع اقتصادی کشور

صفحه 33:
Australia's Secret

صفحه 34:

صفحه 35:

صفحه 36:
National Income

صفحه 37:

صفحه 38:

صفحه 39:
گردشگری مجموعه ای 0ت لاما ات مختلف را درب رم ‎sy‏ کارت های اعتباری 2 ..بارك هاء تاكسى, خدمات عكاسء

صفحه 40:

صفحه 41:
Multiplier effect عددی که نشان دهنده بزرگی مقیاس خط مشى ‎Gals‏ اقتصاد کلاق ات سعی دارد تا کمیت اثر اضافي یک خط مشی 7 ورای آنچه که به صورت آنی قابل اندازه يرى است بسنجد اث ر كلى خط مشى اجرابى برابر با اثر مقياس خط مشى يعنى همان تعداد دفعات .ضريب تكاثر خواهد بود 6

صفحه 42:
‎rey‏ | قتصادی كشور ‎tls is ‎

صفحه 43:
DP) oe ete) ‏افزايیش سرمایه كذارى دولتى‎ ۳ aslo pw 1 eee eee) ‏می شود‎ oslo Sins ‘gull ash ‏.شده»‎ EEE

صفحه 44:

صفحه 45:
ضرایب تکاثری 7 ضریب تکاثری برون دادی ضريب تکاثری در آمدی حكومت | افزایش مخارج گردشگران باعث درآمدهای تجاری [ اضافی می شود.این ضریب تکاثری مقیاس بین دو .تقییر را آندازه گیری می کند به میزان خروجی اضافی که در اقتصاد در نتیجه افزایش مخارج گردشگران ایجاد شده .است آشاره دارد درآمد اضافی ایجاد شده در اقتصاد را به عنوان پیامد افزایش مخارج گردشگران اندازه گیری می .“كلد اثر ایجاد شده بر درآمد حکومتی را به عنوان پیامد .افزایش مخارج گردشگران اندازه گیری می کند تعداد کل اشتغال ایجاد شده توسط یک واحد .اضافی مخارج گردشگری را اندازه گیری میکند

صفحه 46:
Tourism Exports X > 1000000 Family-owned or mom and pop operations

صفحه 47:

صفحه 48:
‎ene‏ ۲ کیک دز بازارهای شهر الا -—— ‎

صفحه 49:
ااا << ۳ + Tourism Exports شركت هاى خصوصى در مجموع», محصول كردشكرى را توليد می کنند. محصولی که برای برخی این تصور را به وجود می آورد كه ارزش آن كمتر از ارزنش محصول توليدى است. اما با توجه به تعادل تجاری می توان قطع به بقین عنوان داشت

صفحه 50:
050 سر وا و ی ‎By 4 °‏ ۳ 6:00 ¥ :6 روش بازاریابی @

صفحه 51:
cs اقتصادی

صفحه 52:
كردشكرى روستايى در ايالات متحده EE ‏سكت‎

صفحه 53:

صفحه 54:

صفحه 55:

صفحه 56:
TEAHOUSES ‏ات را(‎

صفحه 57:
ل ا لت 0000 ell

صفحه 58:
Hotel ‏تیب‎ eee i=

صفحه 59:
۱ sl ۱ (Ss ۳0۳۷/۵ OVERRATED?)

صفحه 60:
Conclusio گردشکری راهبردی مهم برای توسعه ‎gm‏ اقتصادی. هم در سطح محلی و هم در ۹ 1 سطح ملی. این موضوع هنگامی ةل ا سنتی از قبیل معدن کاوی و كشاورزى در بسيارى از مناطق جهان روندى رو به افول دارند. در نتيجه از طريق برنامه ريزى و خط مشى مختلف براى ايجاد مقصدهاى رننتة > اناده مده منده> اد

صفحه 61:

صفحه 62:
R WATCH !!!

39,000 تومان