هنر

دانستی های جالب

danstani-jaalb

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دانستی های جالب”

دانستی های جالب

اسلاید 1: به نام خدا بخشنده مهرباندانستنی های جالب اعظیم مهرورزنویسنده: سهیل رحمانی سال چاب با پاور پوینت: 1399قیمت:8000

اسلاید 2: فهرست مطالب مقدمه343939455052ایا میدانید اصات برخی ورزش ها پایتخت کشور های جهانسردترین شهرهای جهاننام قدیم برخی از کشورها وشهرهای جهان

اسلاید 3: 4مقدمه 3دانایی و کسب دانش برای زندگی انسان حیاتی است و ضرورت زندگی جوامع امروزی که میل به پیشرفت و هوشمندسازی در تمامی عرصه ها و تعاملات آن احساس می شود، نیاز به کسب دانش را بیش از پیش کرده است.گرچه نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی روزبه روز برای انسان ضروری تر می شود اما داشتن اطلاعات عمومی در همه ابغاد نیز یکی از ملزومات زندگی عصر حاضر است.در این میان، کتاب یکی از روش ها و ابزار اصلی کسب اطلاعات عمومی و تخصصی از گذشته تا به امروز است. در واقع، کتاب یکی از بهترین ابزارها برای کسب اطلاعات است. بی توجهی به مطالعه و به روز کردن اطلاعات،انسان را از قافله علم و دانش عقب نگه می دارد. این که گفته می شود 85 درصد دانشمندان و محققان تمامی اعصار و حیات بشری در عصر حاضر زندگی می کنند نشانه گسترش شتابان حجم اطاعات و از پیامدهای انفجار علم و دانش هاست. انفجار اطاعات ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با شیوه ی کار و زندگی انسان عصر حاضر دارد.بهره برداری وسیع و با کیفیت از طبیعت و امکانات مادی، مستلزم استفاده از ابزار، تجهیزات و روش های علمی و مدرن است که جز با یاری جستن از دانش و اطاعات بیش تر و تازه تر به دست نخواهد امد.گرچه اینترنت و فضای مجازی امکان دسترسی آسان به انواع اطاعات را در احتیار کاربران قرار می دهد، ولی کتاب با ماندگاری طولانی مدتش همچنان طرفداران خاص خود را دارد و جا انداختن فرهنگ مالعه به عنوان بخشی ضروری در زندگی روزمره، لازم است در فرهنگ مانهادینه شود تا از این قافله عقب نمانیم. این کتاب با ارائه مطالب عمومی و متنوع،در راستای تحقق این هدف گردآوری شده و امید است مفید باشد و مورد استفاده قرار گیرد.این مطالب که به صورت سوال در این قسمت آمده اند، گرچه ممکن است ساده به نظر برستد، ولی در اصل حاصل تحقیقات پیچیده و بی وقفه دانشمندان است. موضوعاتی که در عین سادگی میتوانند بسیار جالب و سرگرم کننده باشند.

اسلاید 4: 4آیا میدانیدآیا میدانید ایران 1018 شهر دارد؟آیا میدانید گرده ی گل هرگز فاسد نمی شود؟آیا میدانید بلندترین موی سر دنیا 7 متر است؟آیا میدانید زرافه تازه متولد شده 2 متر قد دارد؟آیا میدانید مورچه در مایکروویو زنده می ماند؟آیا میدانید فوریه سال 1875 تنها زمانی بود که کامل نشد؟آیا میدانید بهترین شکارچی در خشکی خرس قطبی است؟آیا میدانید نوعی عنکبوت می تواند جسمی 300 برابر وزنش را بلند کند؟آیا میدانید به طور میانگین هر فرد 1.140 بار در سال تلفن می زند؟آیا میدانید گران ترین کفش دنیا 1 میلیارد و 700 میلیون تومان است؟

اسلاید 5: 5آیا میدانید مسواک باید حداقل 2 متر با دستشوسس فاصله داشته باشد؟آیا میدانید شایع ترین مورد فراموش شده برای مسافران مسواک است؟آیا میدانید بیست درصد آب شیرین جهان میان امریکا و کانادا قرار دارد؟ آیا میدانید 60 گاو قادر هستند در عرض کم تر از 1 روز، 11 تن شیر تولید کنند؟آیا میدانید یک گاو به طور متوسط سالانه 2 هزار و 300 گالن شیر تولید می کند؟آیا میدانید برای تولید 1 لیتر بنزین 23.5 تن گیاه در گذشته مدفون شده است؟آیا میدانید با دویدن می توان مسافر زمان بود و کسری از ثانیه از دیگران بیش تر عمر کردآیا میدانید کره زمین از عنصر به وجود آمده و این 102 عنصر در بدن انسان وجود دارد؟آیا میدانید اگر یک ماهی قرمز را در یک اتاق تاریک قرار دهید، کم کم رنگش سفید می شود؟آیا میدانید خوردن یک سیب اول صبح، بیش تر از قهوه باعث از بین رفتن خواب الودگی می شود؟

اسلاید 6: 6آیا میدانید گرم ترین نقطه جهان به نام {گندم بریان} در کویر لوت ایران با 75 درجه گرما می باشد؟آیا میدانید تعداد چینی های که انگلیسی بلدند، از امریکایی های که انگلیسی صحبت می کنند، بیش تر است؟آیا میدانید اگر جمعیت چین در یک صف مقابل شما راه بروند،این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ وقت تمام نخواهد شد؟آیا میدانید زبان چینی بیش ترین کلمات را در مقایسه با دیگر زبان ها دارد؟آیا میدانید دو سوم اعدام های جهان در کشور چین وقوع می پیوندد؟آیا میدانید دو سوم آدم ربایی های جهان در کشور کلمبیا به موقع می پیوندد؟آیا میدانید خطوط هوایی امریکا با کم کردن فقط یک زیتون از سالاد هر مسافر در سال 1987 توانست 40 هزار دلار صرفه جویی کند؟آیا میدانید ملت امریکا به طور میانگین روزانه 73 هزار متر مربع پیتزا میخورند؟آیا میدانید امریکا ها روزانه 44 میلیون روزنامه دور می ریزند؟آیا میدانید چشم های شترمرغ از مغرش بزرگ تر است؟

اسلاید 7: 7آیا میدانید فیل ها تنها حیواناتی است که نمی تواند بپرند؟آیا میدانید هربار که یک تمبر را زبان می زنید 10/1 کالری انرژی مصرف می کنندآیا میدانید کوتاه ترین جنگ در تاریخ در سال 1896 بین نازی ها انگلستان رخ داد که 38 دقیقه طول کشیدآیا میدانید اگر تمام رگ های خونی بدن انسان را در یک خط بگذاریم،تقریبا 97 هزار کیلومتر می شود؟آیا میدانید انسان برای اولین بار در سال 1783 پرواز تجربه کرد توانست 8 کیلومتر با بالن پرواز کند؟آیا میدانید نقره صدها بار از مواد ضد عفونی کننده قوی تر است و 650 نوع میکروب را از بین می برد؟آیا میدانید جمعیت جهان تا 50 سال آینده از مرز 9 میلیارد نفر خواهد گذشت؟آیا میدانید زرافه می تواند گوش خود را با زبان 21 اینچی خود تمیز کند؟آیا میدانید حنجره زرافه تار صوتی ندارد و گنگ است؟آیا میدانید تنها غذایی که فاسد نمی شود عسل است؟

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید