علوم پایه علوم تجربی

درسنامه فصل ۲ علوم پایه ششم ابتدایی

fasl2olum

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درسنامه فصل ۲ علوم پایه ششم ابتدایی”

درسنامه فصل ۲ علوم پایه ششم ابتدایی

اسلاید 1: 1.زندگی مردمان نخستین چگونه بود؟شیوه جنگل‌‌نشینیدر این دوره انسان در جنگل‌ها زندگی می‌کرده و مانند میمون‌های آدم‌نما خوراک خود را از میوه‌های درختان و گوشت برخی از جانوران و ساقه میوه گیاهان تأمین می‌کرده است. حدود 20 هزار سال پیش زندگی غارنشینی پایان یافته و انسان به مرحلهٔ چادرنشینی وارد شده است که با پایان یافتن دورهٔ سرما و گرم شدن تدریجی هوا همراه بوده استشیوه غارنشینیوقوع برخی از حوادث طبیعی مثل تغییرات شدید در آب و هوای زمین به سبب نابودی بسیاری از جنگل‌ها و حیوانات شد، عده‌ای از این شرایط جان سالم به در بردند و توانستند به حاشیهٔ جنگل‌ها آمده و با شرایط جدید سازگاری پیدا کنند آنها برای حفظ خود به کوه‌ها، دامنهٔ کوه‌ها، شکاف کوه‌ها و حفره‌ها طبیعی کوهستانی و مناطق دیگری که تهیهٔ غذا امکان‌پذیر بود کوچ کردند

اسلاید 2: چه وسایل وامکاناتی داشتند؟رایط جدید او را وادار به ساختن ابزار و سلاح‌های شکار حیوانات کرد. او با استفاده از سنگ‌های نوک‌تیزی که در غار پیدا می‌کرد به ساختن انواع تبر و نیزه سنگی پرداخت، و با نصب آنها برروی چوب از آنها به‌عنوان آلت قتاله استفاده کرد.مطالب ونقاشی های خود را کجا وچگونه ثبت وضبط می کردند؟

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید