dars12-dini-9

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس ۱۲ دینی نهم”

درس ۱۲ دینی نهم

اسلاید 1: درس 12 دینی نهمبه نام خدا

اسلاید 2: اسامی زیر را یکبار مرور کنید: قابیل، ابرهه، اسکندر مقدونی، چنگیزخان مغول، هیتلر، صدام، جرج بوش!این نامها شما را به یاد چه موضوعی می اندازد؟با نگاهی گذرا به تاریخ میبینیم که هرگاه انسانهای بیایمان و زیادهخواه به قدرتی دست مییابند،خیلی زود به جنگ و تجاوز روی می آورند و برای تسلط بر جان و مال ملت های دیگر به کشتار مردم بی گناه دست می زنند. جهاد

اسلاید 3: 3این گروه ــ که در فرهنگ اسلام باطل نامیده میشوند ــ همواره بیشترین دشمنی را با حق دارند،چرا که می دانند در این نبرد همیشگی، مؤمنان به هیچ قیمتی در برابر آنها تسلیم نخواهند شد. به همیندلیل یاران شیطان همواره منتظر فرصتی هستند تا حق را برای همیشه از میان بردارند و راه را برایچپاول ملتهای ضعیف هموار سازند.جهاد در اسلامجهاد در زبان عربی به معنای تلاش و کوشش است؛ اما برای این کلمه در فرهنگ اسلامیمعنای دیگری نیز وجود دارد: مبارزه (جنگ) مسلحانه با دشمنان اسلام.جهاد در راه خدا در دین اسالم از چنان اهمیتی برخوردار است که حدود یکصد آیه از آیات قرآن کریم را به خود اختصاص داده است.

اسلاید 4: 4 خداوند بزرگ درباره این عبادت ارزشمند در قرآن میفرماید:

اسلاید 5: 5

اسلاید 6: 6 پاسخ :دنیا، بازار است و مردم در آن معامله گر. فروشنده، مردم اند و خریدار خداوند. متاع معامله، مال و جان است و بهای معامله بهشت. اگر به خدا بفروشند، سراسر سود و اگر به دیگری بفروشند، یکسره خسارت است.معامله با خدا چند امتیاز دارد: .1. خود ما و توان و دارایی ما از اوست، سزاوار نیست که به جز او بدهیم. .2. خداوند، اندک را هم می خرد. «مثقال ذره خیرا یره».3. عیوب جنس را اصلاح می کند و رسوا نمی سازد. .4. به بهای بهشت می خرد. خداوند در خریدن وارد مزایده می شود و نرخی را پیشنهاد می کند که فروختن به غیر او احمقانه و خسارت است.

اسلاید 7: 7

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید