سایر ورزشی

رابطه اتوفاژ و سلول های سرطانی

autophagy

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رابطه اتوفاژ و سلول های سرطانی”

رابطه اتوفاژ و سلول های سرطانی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: نام دانشجو:امیرحسین خاکسار نام درس:تربیت بدنی1 نام استاد:داوود شعبانی موضوع تحقیق:رابطه اتوفاژ و سلول های سرطانی

اسلاید 3: اتوفاژی یعنی چه، معنی کلمه اتوفاژی چیست؟ معنای لغوی اتوفاژی، خودخواری است. اتوفاژی یا خودخواری از لحاظ لغوی متشکل از دو بخش تشکیل است. اول پیشوند یونانی((autoبه معنای‌ “خود“ و دیگری phagy)) به معنای‌“خوردن “. اتوفاژی در واقع یک فرآیند طبیعی است که همیشه در سلول اتفاق می‌افتد، زمانی که سلول به خوبی تغذیه می‌شود کمتر و در هنگام استرس بیشتر رخ می دهد. اتوفاژی ممکن است اجزای سلولی غیر اختصاصی را ببلعد یا به طور انتخابی اجزای آسیب دیده یا باکتری های مهاجم را حذف کند.

اسلاید 4: اتوفاژی چیست ، معنی اتوفاژی چیست؟ تغییرات ساده در رژیم غذایی و سبک زندگی را اتوفاژی می گویند. یک نمونه آشنای اتوفاژی؛ روزه دارای است. در واقع روزه‌داری موجب افزایش اتوفاژی می‌شود یعنی این تغییرات سبب تحولاتی در سلولهای بدن می شود به اتوفاژی سلولی معروف است.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید