کسب و کارمهارت‌های شخصی

رفتارهای پسندیده در ارتباطات اجتماعی

صفحه 1:

صفحه 2:
gee ‏ام‎ * وقتی وارد جمعی می شوید. لازم نیست با همه دست بدهید. بهتر است با آرامش بایستید و احوال پرسی کنید. ( به ویژه وقتی که دیگران نشسته باشند یا مشغول انجام کاری باشند.) * با دست خيس براى دست دادن ييش قدم نشويد. * برای دست دادن. دست خود را از فاصله ی دور دراز نکنید. * وقتی بخواهید به چند نفر دست بدهید. با همه آنها ارتباط چشمی نیز برقرار کنید. (نه این که با نفر اول صحبت كنيد و به بقيه فقط دست دهيد.) ی

صفحه 3:
gre / * وقتی کسی در حال نقل قول است. شایسته نیست صحبت وی را کم ارزش جلوه دهید. (نگویید ما از قبل می دانستیم.) * جهت درک احساس طرف مقابل, بهتر است خود را جای او بگذارید. * وقتی کسي مشکلی را مطرح می کند. به این معنا نیست که "به داد من برسيد " معمولاً آفرادرهی گویتب: فا بتک ولد ين سريعاً راف جل نشان ‎se en‏ ی

صفحه 4:
* در بسته بندی هدیه سلیقه به خرج دهید تا احساس مثبتی ایجاد کند. * درباره ى قيمت كادو يا جيزى كه سوغات برده ايد صحبت نکنید. (اگر برچسب قیمت دارد آن را جدا نمایید.) * به عنوان هدیه برای کودک. خوراکی و اسباب بازی بی خطر و متناسب برای سن او ببرید. 0

صفحه 5:
مر اتکی * هدیه را در جای مناسب قرار دهید. مثلا اگر گل باشد آن را در گلدان یا آب قرار دهید تا پژمرده نشود. * هيج كاه بر هدايايى كه دريافت مى كنيد عيب نكذاريد. (هر جند كه دلجسب شما نباشد) * اگر برای شما هدیه یا سوغاتی می آورند شما نیز سعی کنید جبران کنید. * در مهمانی غیر رسمی بهتر است از یا خوردنی هایی که مهمان سلیقه به خرج داده و آورده است نیز در پذیرایی استفاده شود. ی

صفحه 6:
ao / * بر روی آثار باستانی یا میراث فرهنگی یادگاری ننویسید. هر چند که کسی در محل نباشد. (در صورت مشاهده تذذکر دهید.) * به عنوان یک ایرانی به داشتن آثار باستانی و میراث فرهنگی خود افتخار کنید و به خود

صفحه 7:
ام ان * سعى كنيد كار خويش را با توكل به خدا و نام أو شروع كنيد. * با ارباب رجوع محترملنه برخورد كنيد. (همان طور كه دوست داريد در ادارات ديكر با شما برخورد مناسب داشته باشند.) * هنكام صحبت كردن با ارباب رجوع آدامس نجويد. * شايسته است با روی خوش و حوصله. به خواسته ی ارباب رجوع گوش کنید. * شايسته نيست مراجعين به مدت طولانى سر يا بايستند. در رت امكان. به تغداد كافى ضتتدلی موجود: باشد. (مراجعين مسن و خسته را دريابيد.) * شایسته است در کنار صندوق پیشنهاد و انتقاد» خودکار و برگ سفید وجود داشته باشد. 0

صفحه 8:
* هنكام ترك يك ميزء صندلی را سر جایش برگردانید. * وقتی کسی در حال مطالعه ی کتاب یا روزنامه است. سرک نکشید. * هنگام ورود يا خروج شایسته است در را برای خانم یا فرد مسن تر یا مقام بالاتر باز نگه دارید. * قنامسته تست مرد در ظنور افرادانا نا (در تخیابان یا یازا خانم-همزاه شود را با صدای بلند و نام کوچک صدا بزند. 0

صفحه 9:
ees / * وقتی شلوغ است. صندلی خالی را با گذاشتن وسایل, اشغال نکنید. * کفشهای خود را در وسایل نقلیه ی عمومی. همچون اتوبوس های بین شهری. از پا خارج نکنید. * پیش از پیاده شدن. کرایه. بلیت یا کارت خود را آماده کنید. تا وقت دیگران تلف نشود. (در صورت لزوم» پول خرد آماده کنید.) 8 از پیاده شدن پس بر كنيد تا اتوبوس ایستگاه را ترک کند. از جلوی اتوبوس ناگهان وارد خیابان نشوید. ی |

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
24,000 تومان