صفحه 1:
صفحه 2:
gee ام
* وقتی وارد جمعی می شوید. لازم نیست با همه دست بدهید. بهتر است با آرامش
بایستید و احوال پرسی کنید. ( به ویژه وقتی که دیگران نشسته باشند یا مشغول
انجام کاری باشند.)
* با دست خيس براى دست دادن ييش قدم نشويد.
* برای دست دادن. دست خود را از فاصله ی دور دراز نکنید.
* وقتی بخواهید به چند نفر دست بدهید. با همه آنها ارتباط چشمی نیز برقرار کنید.
(نه این که با نفر اول صحبت كنيد و به بقيه فقط دست دهيد.) ی
صفحه 3:
gre /
* وقتی کسی در حال نقل قول است. شایسته نیست صحبت وی را کم
ارزش جلوه دهید. (نگویید ما از قبل می دانستیم.)
* جهت درک احساس طرف مقابل, بهتر است خود را جای او بگذارید.
* وقتی کسي مشکلی را مطرح می کند. به این معنا نیست که "به داد
من برسيد " معمولاً آفرادرهی گویتب: فا بتک ولد ين سريعاً راف جل
نشان se en ی
صفحه 4:
* در بسته بندی هدیه سلیقه به خرج دهید تا احساس مثبتی ایجاد کند.
* درباره ى قيمت كادو يا جيزى كه سوغات برده ايد صحبت نکنید. (اگر
برچسب قیمت دارد آن را جدا نمایید.)
* به عنوان هدیه برای کودک. خوراکی و اسباب بازی بی خطر و متناسب برای
سن او ببرید.
0
صفحه 5:
مر اتکی
* هدیه را در جای مناسب قرار دهید. مثلا اگر گل باشد آن را در گلدان یا آب قرار
دهید تا پژمرده نشود.
* هيج كاه بر هدايايى كه دريافت مى كنيد عيب نكذاريد. (هر جند كه دلجسب شما
نباشد)
* اگر برای شما هدیه یا سوغاتی می آورند شما نیز سعی کنید جبران کنید.
* در مهمانی غیر رسمی بهتر است از یا خوردنی هایی که مهمان سلیقه به
خرج داده و آورده است نیز در پذیرایی استفاده شود. ی
صفحه 6:
ao /
* بر روی آثار باستانی یا میراث فرهنگی یادگاری ننویسید. هر چند که کسی در محل
نباشد. (در صورت مشاهده تذذکر دهید.)
* به عنوان یک ایرانی به داشتن آثار باستانی و میراث فرهنگی خود افتخار کنید و به خود
صفحه 7:
ام ان
* سعى كنيد كار خويش را با توكل به خدا و نام أو شروع كنيد.
* با ارباب رجوع محترملنه برخورد كنيد. (همان طور كه دوست داريد در ادارات ديكر با شما
برخورد مناسب داشته باشند.)
* هنكام صحبت كردن با ارباب رجوع آدامس نجويد.
* شايسته است با روی خوش و حوصله. به خواسته ی ارباب رجوع گوش کنید.
* شايسته نيست مراجعين به مدت طولانى سر يا بايستند. در رت امكان. به تغداد كافى
ضتتدلی موجود: باشد. (مراجعين مسن و خسته را دريابيد.)
* شایسته است در کنار صندوق پیشنهاد و انتقاد» خودکار و برگ سفید وجود داشته باشد.
0
صفحه 8:
* هنكام ترك يك ميزء صندلی را سر جایش برگردانید.
* وقتی کسی در حال مطالعه ی کتاب یا روزنامه است. سرک نکشید.
* هنگام ورود يا خروج شایسته است در را برای خانم یا فرد مسن تر یا مقام بالاتر
باز نگه دارید.
* قنامسته تست مرد در ظنور افرادانا نا (در تخیابان یا یازا خانم-همزاه شود
را با صدای بلند و نام کوچک صدا بزند.
0
صفحه 9:
ees /
* وقتی شلوغ است. صندلی خالی را با گذاشتن وسایل, اشغال نکنید.
* کفشهای خود را در وسایل نقلیه ی عمومی. همچون اتوبوس های بین شهری. از
پا خارج نکنید.
* پیش از پیاده شدن. کرایه. بلیت یا کارت خود را آماده کنید. تا وقت دیگران تلف
نشود. (در صورت لزوم» پول خرد آماده کنید.)
8 از پیاده شدن
پس بر كنيد تا اتوبوس ایستگاه را ترک کند. از جلوی اتوبوس
ناگهان وارد خیابان نشوید. ی |