chiaen

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رمز ارز چیا”

رمز ارز چیا

اسلاید 1: آشنایی با رمز ارز چیا

اسلاید 2: ارز چیا یا Chiaچیست؟ارز دیجیتال چیا، یکی از شبکه‌های رمزارزی بازار کریپتو است. این ارز دیجیتال هدفی شبیه به بیت‌کوین دارد، با این تفاوت که برای استخراج آن، به‌جای پردازنده از فضای هارد استفاده می‌شود.تعریف چیا

اسلاید 3: شبکه چیا یک پلتفرم در بستر بلاک چین است که طبق ادعای خالق آن،‌ کار کردن با آن راحت است و ایمنی آن به قدری زیاد است که هیچ شخصی نمی‌تواند در این شبکه اختلال ایجاد کند. این کوین با نماد XCH شناخته می‌شود. خالق چیا معتقد است که استفاده از این ارز راحت تر از پول های کاغذیست و امنیت آن به طوری است که تقریبا هیچ کس قادر به دزدیدن آن نیست؛ اما آنچه بیش از سایر موارد، توانست نظر مخاطبان را به خودش جلب کند، امکان استخراج این پول الکترونیکی بدون استفاده از دستگاه های ماینر تک منظوره (ایسیک) و هزینه برق گزاف بود.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید