akasi2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رنگ در عکاسی”

رنگ در عکاسی

اسلاید 1: رنگ در عکس سید امیررضا هاشمی

اسلاید 2: رنگ ها در عکاسی رنگ چگونه بر روی عکس تاثیر می گذارد؟ از نظر فنی رنگ می تواند پیچیده باشد، اما از نظر هنری یکی از مهمترین بخش های یک عکس است که بر روی احساسات و علایق تاثیر متفاوتی نسبت به سایر عناصر عکاسی دارد. این مقاله مقدمه ای بر مفاهیم رنگ و روابط رنگ از جمله نحوه استفاده از آنها برای گرفتن بهترین عکس های ممکن است.

اسلاید 3: رنگ های گرم و سرد در عکاسیرنگ ها را به طور کلی به دو دسته گرم و سرد تقسیم می کنند.رنگ های گرم قرمز، نارجی و زرد هستند در حالیکه رنگ های سرد شامل سبز، آبی و بنفش می شوند.هر کدام از این دسته ها حالات خاص خود را دارند و اگر می خواهید عکس هایتان بهترین حالت را داشته باشد باید از خود بپرسید که کدامیک مناسب شماست.رنگ های گرم انرژی بیشتری دارند و از احساسی قوی تر هستند.آنها خیلی زود توجه بیننده را به خود جلب می کنند.به طور کلی رنگ های گرم کمیاب تر از رنگ های سرد هستند،بنابراین عکسی که در آن کمی رنگ گرم دیده شود می تواند برجسته باشد.به همین دلیل است که عکس های طلوع و غروب خورشید و همینطور رنگهای پاییزی بسیار محبوب هستند.

اسلاید 4: رنگ های سرد آرامتر و ملایم تر هستند. آنها در پس زمینه مات می شوند، به خصوص اگر رنگ گرمی در کنارشان وجود داشته باشد. به طور کلی رنگ های سرد جذب بالایی مانند رنگ های گرم ندارند و همیشه این نکته بد نیست. رنگ های گرم می توانند بیشتر از حد قدرتمند باشند، رنگ های سرد آرامش بخش هستند. اکثریت طبیعت از رنگ های سرد ساخته شده، گرچه طلوع و غروب خورشید به رنگ منظره ای طلایی با پیش زمینه آبی است. در قسمت زیر به شش رنگ اصلی قرمز، نارنجی، زرد، سبز، ابی و بنفش و احساساتی که با هر کدام از آنها همراه است، می پردازیم.بخاطر داشته باشید که احساسات بخش مهمی از یک عکس هستند و شما می توانید عکسی بگیرید که هیچ کدام از عواطف زیر را منتقل نکند و اینکار را با تغییر انتخاب ترکیب رنگ یا سوژه انجام دهید. اما افکت های زیر تفاوت ایجاد می کند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید