کسب و کاراستارتاپ و کارآفرینی

روش و تدوین و برنامه کسب و کار

66 صفحه
443 بازدید
07 فروردین 1401

صفحه 1:
H = 1 ۱ I iil 1 — 4 ee

صفحه 2:

صفحه 3:
2123111 غبت عل جرس غرف

صفحه 4:

صفحه 5:

صفحه 6:

صفحه 7:

صفحه 8:
سح سح ا ال تت ‎Decisions‏ »7 مس سک ‎Inventory ‎ ‏دم ده‌سنامه‌زط ص .۰۰ ‎Strategies.‏ و7 ‎= 3: ‎= Founder of the = ‏ج77 تمس سح ‎Sines‏ ‏سس ‎Management and‏ ‎~ Operations ‎Regulations and ‏حح. تخصم‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎Gbjective: ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 9:
Sao Siem ‏سح‎ - “Break Even Analysis - Ratio Analysis 5 0051 ۰۰۰۰۰۰ — 1. ‏جه‎ —————— - Assumptions

صفحه 10:
و ‎Bo «ag‏ 5 5 وج هم هه ‎as‏ ‎ge = 19‏ ‎oe 6‏ ال عي ۱ ماع 2 weal اعد و ‎ue saje‏ siskjeuy JOU. اودهه‌ویج ۳۹۱39۱ ددبسهرهه6ا دهإودجرمنا

صفحه 11:
2 33212113715 7251111133111325 a

صفحه 12:
و ‎SS‏ = رودص و كارشما چقدر است؟

صفحه 13:
Srila 5 - ‏جح ج یا ومانات‎

صفحه 14:

صفحه 15:

صفحه 16:
تتح ركفي ری ۲ وصس. سح

صفحه 17:

صفحه 18:
‎SST Og 90‏ ۳- آیا این ایده ویز ‎SS ee‏ 2 آیا ایده قابل تبدیل تحت مگ لحر = سس رو امه اه ایده تجاریرا به سودآوری رد۱ و اوح ح ویک رساندن ایده را دارند؟ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:
He ‏زش براي‎ اند =e

صفحه 22:
راهبرد و ر ویرک ارزیابی خطرپذ بر ی ها لوح ‎SSS ee‏

صفحه 23:
مرور بازار نیازها / خلاء‌هاي بازار محصولات | خدمات راهبردهاي موفقیت در بازار

صفحه 24:
زار در ‎SSE TE‏ كفو يورو كوو ودر بازار (انحصارات: ‎Se‏

صفحه 25:
= Se eo

صفحه 26:
ویژه در هنگام خرید : نوشابه

صفحه 27:
‎orn 57103‏ اسر ‎ ‎better?‏ سوام متحگک ‏مامح رگ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏توي قت وج برس که آيا تچارخرید محصوت و ‏آورم. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 28:
ظ ع هچیرد یار ‎Gs‏ =

صفحه 29:
سس د بت کاس رح 5: ———= SS SESS SSE TIN 59 1S) SS ‏کح سح لح‎ ree ‏بر روی قیهت و و‎ LT ‏وم سوت آن م2‎ اقا وح ‎wid‏ و با ات را خریداری می‌تهایند؟ لبوق سحت ار رونت به رقبا چیست؟

صفحه 30:

صفحه 31:
رح

صفحه 32:

صفحه 33:
eae = ‏سح‎ =— Breakeven-nar SS ‏رح محر‎ SSS Marke Puss; ‏قيمت بازار محورا‎

صفحه 34:
‎t=‏ حکاختا قوف رش و یتایح ‏دكا جححامانه و ابزار عورد نياز براى اك ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 35:
مینران استقلال عمل و حتف

صفحه 36:
‎SST ۱‏ لحككدخور بنابرى عكس١‏ كر ري كك وو سحصول در كانالهاى توزيع ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 37:
زسررند ی مها یج و( خصوصا نسبت سود وری) ‎SS‏

صفحه 38:

صفحه 39:
lp هزینه کمیسیون هزینه توزیع و فروش اجاره و هزینه های جاري

صفحه 40:
تت جع عع ‎Se‏ 8 = ;= >1 .12221-122 ود اه ‎(as‏ ست سح سح

صفحه 41:
= EE (AIT ‏سح جح كود‎

صفحه 42:
ري عر و ‎a‏ حجرو ۳ وگ SSS ‏کاس‎ SSS _ Sk Shrelg -

صفحه 43:

صفحه 44:
Bebo oF SS FAR) Alyy ‏ضرح باركس‎ فرخ با گشت حقوق ضاحبان ‎ae S‏ جح

صفحه 45:
1 3 1ت = ae = ee a = See a ae 2 ‏وی‎ = = ‏قرآينه ويد‎ 1 ‏فتاورى توليد‎ نیروی کار مورد نیاز = با موجودی يوون بنارش دهي وجودى ‎a‏ ‎Sa‏ سح ‎SE ‏حح‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 46:
2-۳5

صفحه 47:

صفحه 48:
تحص جر توح ۲ خطرپذ بری بای دحا ‎Se‏ ‏خطرپذیری ‎i‏ سل ایح ححححسعمای حاصل 5 ‎SSS ESS‏

صفحه 49:
و ح2 ‎Sere eo 2 eS‏ = == تیه 2 2ع ۶ 2 LE ‏رام‎ Sasa نیروی اساننی وود تحص

صفحه 50:
الك . اطلاعاتى كه ان تحلیل‌های موجود در بخش‌های سازماندهی. بازاریابی و مالی گزارش است.

صفحه 51:

صفحه 52:
سارت رح ‎Sa‏ ار توح رح سح

صفحه 53:
انلس نز سا مات را انس در سس ‎SS‏ دارگ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏سیم س‌اصل مطلج ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏آمادگی برای محر ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 54:

صفحه 55:
= ا ید که از ۳5 SS SS Sa ‏ید‎ ِ ير الود ۲ح ک وس حور وب اسر متیر ‎Se‏ ۱

صفحه 56:
اهداف بلندمدت را ‎rly‏ ‏یبه تا چهار راهبرد اصلی رآ جات سح کول یوش و عال یوج جح تک مکا مسج کار الکترونیکی وا بیان نماین <<

صفحه 57:
مس رحس مگ برنامه ها با داصحهای-واتصی زا ما موس توح بر روی خطرپد بری کوج جح رصح این توا ‎SS Cte‏ لح وان ‎SS “Sea Wl |) WL Sse ae‏ وا تت طرح قانع شود

صفحه 58:

صفحه 59:

صفحه 60:

صفحه 61:

صفحه 62:
* طرحهاى تجادع كو تواند شفاهى هم باشد * برای این که خوبباشتد بای طولانی باشند تما ی توانید و باید برتاهکسب وارتان زا خودتان به ‎alg‏ © ‎a SSS‏ =

صفحه 63:
بز ز کت است

صفحه 64:
من بوش 0 دارم ك4 داو بي ِ ابن برنامه را ‎Se aes‏ —

صفحه 65:

صفحه 66:
downToad/samplebp. [1 1 ‏تت‎ صصح تك كلظ 2 .153.91.1 ‎=BUSPLAN.HT‏

39,000 تومان