ravande_digital_4

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روند دیجیتال ۴”

روند دیجیتال ۴

اسلاید 1: #2Deliveronourbasicpromises.Creativitymustfirstdeliveronusability,utilityandoffersbeforeany“bellsandwhistles”.#1Lessriskexperimentationandwithmoneymeanswemustpeoplealways,clearlyshowmeaningfulandvalue.worthwhile

اسلاید 2: 61%wanttoandbeableaccessstores’toscaninformationbarcodesonprices.other9%usedafriendcellphonetoatextproductmessageashopping.aboutwhileCouponsiteshavebeenthesecond-most-visitedcategoryontheInternet,behindjobsites,forayear.eMarketerMay,2009Interactive,2009ResourceBIGresearchBusinessWeek,Quidco/YouGov,HitWise,andSource:August34%havelookedatbeforeanonlinereviewatleastoncemakingapurchase.62%ofUKshopperscommunitiesconsultonlinebeforebuying.

اسلاید 3: Momswithteenssaidtheinternet...Helpedmesavemoneythroughaccesstoeasierpricecomparisons,coupons,anddealalerts.Helpedmebecomeasmartershopper;productreviewsandratings,blogsandproductinformationhashelpedmemakemoreinformedpurchases..Source:BIGresearchandResourceInteractive,August2009

اسلاید 4: HalfofBritishconsumersnowbuyonpromotionbutitisnotallaboutmoneyoffanddiscounts,it’saboutvalue.Source:Mintel

اسلاید 5: includeshelpwithmakingpurchasedecisionsandrediscoveringlostskillssoyoudon’thavetopaysomeoneelsetodoit.

اسلاید 6: Ifpeopleappeartobeaskingmorequestions,butlesstrustingofadvertising...Forbusinessesthismeanstrustandtransparency.90%trustfromrecommendationsthepeopletheyknow.70%trustconsumeropinionsthatarepostedonline.inTrustSource:Neilsen,Advertising2009

اسلاید 7: ...butthishasforcedsomebrandstousetechnologyandcontenttostarttalkinginalesshyberbolic,moretransparentandopen,almosthumanway.69%trusteditorialcontent!70%trustbrandwebsites!2009inNeilsen,TrustSource:AdvertisingForbusinessesthismeanstrustandtransparency.

اسلاید 8: Anewrealismabouttechnologyanditseffects.

اسلاید 9: #2Thetroughisn’tthatdisillusioning.Theskydidn’ta&fll

اسلاید 10: VISIBILITYPeakofInflatedExpectationsPlateauofProductivitySlopeofEnlightenmentTroughofDisillusionmentTechnologyTriggerTIMEInnovatorsEarlyAdoptersEarlyMajorityLateMajorityLaggardsSource:Gartner’sHypeCycle

اسلاید 11:

اسلاید 12: Remember“NewMedia”?“Labelitandyoucansellit.”-Anonymous

اسلاید 13: Thelegaciesofrevolutionsaresometimesmoreinterestingandlongerlasting.

اسلاید 14: CreativityJustasSocialMedia

اسلاید 15:

اسلاید 16: “It’srealpeoplehavingrealconversationsaboutrealobjectsandideas.”

اسلاید 17: FlirtPromoteyourselforyourworkMakenewbusinesscontactsOrganiseaneventforacauseMakenewfriendsMakeplanswithfriendsStayintouchTeensAdults0102030405060708090100Whydopeoplereallyusesocialnetworks?Butwhataboutconnectingwithbrands?Sources:PewInternetAndAmericanLifeProject,TaraHunt

اسلاید 18: Gurussoldafutureofpeopleworshippingbrandsby“friending”themandhaving“conversations”.OK,butwhataboutconnectingwithbrands?adigression15,740Socialmediaexperts,“gurus”,“ninjas”&“superstars”onTwitter(+3.5xsinceMay!)

اسلاید 19: Phew,thereitis.Yes25.50%No74.50%HaveyoueverfollowedabrandonTwitter?Yes40.10%No59.90%Haveyouever“friended”abrandonFacebookorMySpace?GigaTweet,‘09,Sources:FeedRazorfishState,PerformicsPenn5millionbrandmentionsabranddayonTwitter,150millionmentionspermonth.48%ofthosewhosawabrandmentionedonthatTwitterdidresearchonbrand.

اسلاید 20: Butwhy?Offers.Sowhatcanwedo?Source:RazorfishFeed‘0923.5%43.5%22.7%IamacurrentcustomerExclusivedealsoroffersOtherpeopleIknowarefansofthebrandInterestingorentertainingcontentService,support,orproductnewsOther32.9%36.9%Whatistheprimaryreasonyou“friend”abrand?IamacurrentcustomerExclusivedealsoroffersOtherpeopleIknowarefansofthebrandInterestingorentertainingcontentService,support,orproductnewsOther6.3%3.5%0.4%WhatistheprimaryreasonyoufollowabrandonTwitter?6.2%18.2%5.0%0.7%

اسلاید 21: BRANDTHEIR

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید