zafar-ali-jenni

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زعفر علی جنی و حقایق جن”

زعفر علی جنی و حقایق جن

اسلاید 1: عرشیا منصوری محمد دستورینیا

اسلاید 2: آیا جن وجوددارد یا همه ی این حرف ها خرافات است؟ اگر وجود دارند چگونه زندگی می‌کنند؟ کجا هستند؟ آیا میتوانند قابل رویت باشند؟ در جواب تمام اینها باید داستانی را خود من شاهد آن بودم را بگویم. من هم فکر می‌کردم خرافات باشد، اما با ماجرایی رو به رو شدم که به کلی به وجود روح و جن ایمان آوردم. یکی از کسانی که می شناسم از سر کنجکاوی در جلسات احضار و جن گیری شرکت می‌کرد. به واسطه حضور زیاد دراین جلسات کمی با اسامی اعظم و شیوه ترسیم میدان هاي جن گیری و احضار آشنا شده بود، روزی او و چند نفر از دوستانش تصمیم گرفتند تا خودشان اینکار را انجام دهند. آنها موفق به احضار شدند اما در بازگشت به مشکل برخوردند و بعد از زمان تقریباً کوتاهی، روزی دوست من سراغم آمد. از چهره اش معلوم بود زمان زیادی است که نخوابیده، با من حرف زد و گفت در خانه شان جن پیدا شده و شب هنگام اذيت میرساند

اسلاید 3: اول باور نکردم اما از وضع روحی و ظاهری اش معلوم بود دروغ نمی‌گوید، تلفن همراهش رابه من داد، فیلم هایي از خانه شان گرفته بود، به صفحه موبایلش نگاه کردم، از لوستر خانه فیلم گرفته بود. همه ی چیز آرام بود که ناگهان شارژ موبایلش از جایی نامعلوم روی لوستر ظاهر شد و بعد لوستر به طرز عجیب و نامنظمی شروع به تکان خوردن هاي شدید کرد، بادقت به همه ی چیز نگاه کردم، هیچ کلکی در آن فیلم نبود و دلیلی هم نداشت دوست من به من دروغی این چنینی تحویل دهد. او در ادامه گفت: شبها که به نیمه میرسد یک نفر در حمام را میزند، کسی در حمام نیست اما مدام صدای در زدن از داخل حمام می‌آید. ماجرای او هنوز هم ادامه دارد و کسی نتوانسته کار مفیدی انجام دهد، چاره آنها فقط نقل مکان کردن است که احتمال رهایی از این آزارها 50 به 50 است.

اسلاید 4: جن نام دسته از موجودات فرا طبیعی است که ماده وجودی آن بر عکس انسان که خاک است از آتش می‌باشد این موجوادت مادى هستند و داراى روح و بدن می‌ باشد. در قسمتهای مختلفی از قرآن ازآن یاد شده، علاوه بر این‌که سوره‌ اي بنام جن وجوددارد، ۲۲ بار واژه جن و ۷ مرتبه واژه جانّ و ۵ بار عبارت الجِنّه که جمع جن است به کار رفته است.

اسلاید 5: ویژگی های جن هاخلقت آنها روی زمین قبل از خلقت انسان ‏ها بوده است جن از آتش آفریده شده، بر خلاف انسان که از خاک آفریده شده است دارای علم ، ادراک، تشخیص حق از باطل و قدرت منطق و استدلال است جن نسبت به انسان زياد عمر می‌کند . حدود 1000 سال به بالا گروهی از آنها مؤمن و صالح و گروهی کافرندقدرت نفوذ در آسمان‏ها و خبرگیری و استراق سمع دارندمیان آنها افرادی یافت می شوند که از قدرت زیادی برخوردارندقدرت بر انجام بعضی از کارهای مورد نیاز انسان را دارندمانند انسان نامگذاری می شوند ؛ و دارای اسم و شهرت هستندمانند همه ی جانداران غذا مصرف می‌کند . اما به مقداری بسيار کمترمانند انسان مسلمان، کافر، یهودی، مسیحی، شیعه دارد و حتی نوحه و سوگواری دارند

اسلاید 6: جن ها کجا زندگی می کنندجنیان، همانند انسانها بر روی زمین ودر این کره خاکی زندگی می‌کنند و عالم دیگری غیر از عالم انسان­ها ندارند. بنابر این، انچه از گیاهان و درختان و دیگر اشیاء در عالم جنیان، تصور شود همین اشیاء و موجودات ریز و درشتی هستند که در کره زمین وجود دارند.

اسلاید 7: برخی حیوانات از جنیان هستندروایتی از امام صادق «ع» : خداوند متعال، جن رابه پنج صنف و گروه آفریده : گروه اول، مانند باد در هوا هستند. گروه دوم، مانند مارها هستند. گروه سوم مانند عقرب ها هستند. گروه چهارم مانند حشرات زمین هستند. گروه پنجم مانند انسانها هستند. پس جنیانی به صورت حشرات و دیگر حیوانات، آفریده شده‌ اند

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید