صفحه 1:
حمایت هاي برتر» ابزار رقابتي زیراکس Premier support provides Xerox with competitive edge

صفحه 2:
اطلاعات: Xerox Office Group Wilsonville, Oregon www.xerox.com/office ‏صنعت: فناوری مدرن‎ ‏درآمد سالانه: ۶/۷ میلیارد دلار‎ ‏در سال 1906 تحت نام 3181010 تاسیس شد وبه تولید و فروش کاغذهای عکاسی پرداخت. در سال‎ ۱۹5۰ ‏به 00 26670 1121010 و در سال۱۹۲۱ به 6/0 2661056 تفییس نامیافت. در سال‎ 8 ‏اولین دستگاه فوتوکپی را عرضه نمود و به چنان موفقیتی دست یافت که شرکت برای جلوگیری از تبدیل‎ ‏شدن برند 1661026 به اصطلاحی عمومی وارد چالش جدی گشت! علاوه بر دستگاه‌های کپی: زیراکس‎ ‏امروزه انواع اسکنره چاپگم نمابر نرم افنزار و سرورهایی جهت چاپ شبکه ای را عررضه می نماید. دفتر‎ ‏واقع است.‎ Connecticut cit! ,» Stamford ‏مر‌کنزی شرکت در شهر‎

صفحه 3:

صفحه 4:
ee (ORCL :NASDAQ) Public (1977) USA California Redwood City, CA CEO ,Lawrence (Larry) J. Ellison jeffrey O. Henley, Chairman Safra A. Catz, President/CFO Charles Phillips, President Programming & Software :Oracle Type Founded Headquarters Key people Industry

صفحه 5:
ee Oracle Database Oracle Rdb Oracle eBusiness Suite Oracle Application Server Oracle JDeveloper Products Oracle ADF Oracle Collaboration Suite Oracle Enterprise Manager Oracle Application Express Oracle Designer Oracle Developer Suite :Oracle

صفحه 6:

صفحه 7:
Fea ‏"ارتقاء مستمر محصولات ما توسط پشتیبلنی مادام العمر اراکل لا موجب بهره مندی ما از‎ ‏جدیدترین تکنولوژی و بهبود قابلیت های ما در رفع نیازهای حیلتی کسب و کار می گردد.‎ ‏ویژگی های پیشرفته"". بروزرسانی آسان!"! و خدمات برجسته تیم پشتیبلنی اراکل موجب‎ شده استتا زیراکس مشخصاً خواستار شراکت‌با اراکل برای ارلئه خدمات باشد." کورتیس چیمن (مدیر خدمات گروه اداری شرکت زیراکس)! و0 سلاجم ‎Xerox OPxe‏ مه( سا سوت سول هون تا

صفحه 8:
Fea ‏هرگاه بعث دستگاه های فتوکپی مطرح می شود. نام زیراکس فوراً در ذهن همه پدیدار می‎ ‏گردد. این شرکت با سابقه یک قرن فعالیت. رهبر بازار مدیریت اسناد!ا در جهان است. طراحی و‎ ‏توسعه. تولید. بازاریلبی, و خدمات رسانی مجموعه عظیمی از محصولات شامل تجهیزات اداری.‎ راه حل هالثا و خدمات بخشی از کسب و کار این شرکت را دربر می گیرند. گروه اداری زیراکس دامنه وسیعی از محصولات شامل پرینترها و فوتوکپی های رنگی و سیاه و سفید و دستگاه های فکس چندکاره را برای کلیه محیط های اداری از دفلتر یک نفره تا دپارتمان های بزرگ ارائه می دهند. Document Management 1 Solution

صفحه 9:
58 ودعو در سال 2000 زيراكس برنامه هاى تجارت الكترونيك هماهنى اراكل!!! (برنامه هاى كاملا جامع و يكيارجه كسب و كار در سطح جهلنى) را براى بهبود يردازش سفارشات و افزايش كارابى به منظور كاهش هزينه هاى توليد و یکپارچه سازی کسب و کارش بر گزید. . _ همچنین بواسطه اهمیتی که زیراکس برای ارلئه خدماتبه مشتریان و جلب رضایت آنان در سراسر جهان قلثل است. زیراکس حملیت های بیتر شرکت اراکل ‏ را نیز به همراه نرم افزارهلیش سفارش دادتا لین دو مکمل یکدیگر باشند. بواسطه پشتیبلنی بسیار پیشرفته اراکل شلمل سیاست پشتیبلنی مادام العمر. بروزرسانی مداوم. فرآیندهای یکپارچه و مداوم ارتقاء ارائه ابزارهای خود کار پیشرفته و خدمات منحصر بفرد زیراکس قادر است هزینه های عملیاتی خود را به طرز چشمگیری کاهش دهد. Oracle E-Business Suite 1 Oracle Premier Support

صفحه 10:
58 ودعو بواسطه حمليت هاى مادام العمر اراكل زيراكس سرمايه كذارى اش را به حداقل مى رساند: ‎ly‏ كسب ارزش كامل از سرمايه كذارى هاى انجام شده. زيراكس. از ارتقاء به برترين تكنولوذى كه توسط يشتيبلنى مادام العمر اراکل فراهم می گردد. در جهت رهبرى بازار بيهره می برد. بواسطه لين يشتيبلنى زيراكس از فناورى كامل اوراكل. از بايكاه داده اى و ميان افزارهالا گرفته تا نرم افزارهای کاربردی بهره مند می شود. پشتیبلنی مادام العمربه زیراکس لین تضمین راحی دهد که‌به روز رسانی و ارتقاء های مداوم و حملیت های فنی را برای کلیه محصولات اراکل, بدون پرداخت هزینه دریافت نماید. ‎\ Middlewares

صفحه 11:
ee پشتیبلنی مادام العمر اراكل منلفع عظیمی برای ها دربردارد.ما هی توانیم بر اساس آنچه که کسب و کار و تغییرات محیط به ما دیکته می کند فرآیندهای خود را به روزرسانی کنیم.* سیندی ساترلند (مدیر برنامه های کاربردی. گروه اداری زیراکس) Ol Cyndi Satherland, Applications Manager, Xerox Office Group, Xerox Corporation

صفحه 12:
88 ودعو بودن و كاهش هزينه ها از طريق ارتقاءهاى مداوم و یکپارچهلا: حمليت هاى برتر اراكل همجنين شامل فرآيند مداوم بروزرسانى.با ساده ترين قابليت هاى به كاركيرى مى شود كه براى شركتى مانند زيراكس منجر به كاهش جشمكير هزينه هاى مالكيت مى كردد. جيمن بيان مى دارد: "بکارگیری بسته سوئیت تجاری الکترونیک اراكل.نه تنهايك بيشرفت,به حساب عى آيد. بلكه ما را ازبيك شرکت بر مبنای لگاسی!ثلبه یک تولید کننده بر مبنای اراکل" تبديل نمود. با لین تحول ما قادرییم فرآیندهایمان را بهینه ساخته و هزینه هایمان را کاهش چشمگیری ‎RY‏ ۳ 4 Seamless Upgrades 4 Legacy Manufacturer 4 Oracle Manufacturer

صفحه 13:
Fea همچنین با پشتیبانی بروزرسانی شامل بهسازی ابزارها و فرآیندی که جدیدترین نوع تکنولوژی را پوشش می دهد. گروه اداری زبراکس قادر به حفظ جریان روان فعالیت ها و سیستم هایش بطور کامل خواهد بود. چیمن ادامه می دهد: "با بهره گیری از یک منبع برای رفع موانع که پایگاه های داده ای و نرم افزاری یکپارچه و بدون نقصی ارائه می دهد (اراکل) ما قادر خواهیم بود به سطوح بالاتری از نگهداری و پردازش یکپارچه داده ها بپردازيم. این سیستم یکپارچه رفع مشكلات. زيراكس را در کاهش زمان های توقف در فرآیند کسب و کارش یاری فراوانی رسانده است.

صفحه 14:
58 ودعو رفع سريعتر موانع از طريق يشتيبانى بى مانند جهانى: در شركتى در حد و اندازه هاى زيراكس. بايستى همواره همه سيستم هاء حركتى روان وعملكردى در سطح عللى داشته باشند. براى دستيابى.يه لين هدف زيرالكس زيرساخت هاى پشتیبانی برتر جهانى اراكل !ل را به يارى طلبيده است. با بهره كيرى از هجده مركز در بنج قاره جهان. يشتيبلنى برقر شركت اراكل امكان دستيابى فورى .به خدمات خود رابا بيش از هفت هزار كارشناس كهبه بيش از بيست و هفت زبان مختلف صحبت عی کنند. فراهم ساخته است. لین کارشناسان برای ارلئه خدمات بهتر توسط چهارده هزار طراح نرم افزارهای اراکل پشتیبلنی می گردند. در ولقع همانگونه که چپمن معتقد است: "پشتیبانی از رهبری تکنولوژی .به ما کمک کرده است تا بهترین سطوح بهره وری را حفظ کرده و هزینه های مالکیت نرم افزارها و محصولاتمان را کاهش دهیم." 4 Oracle Premier Support’s Global Support Infrastructure

صفحه 15:
58 ودعو برای دستیابی به موفقیت های بیشتر. زیراکس از برنامه متالينى اراكل ل بهره گرفته است. پورتللی انحصاری برای پشتیبلنی وب که دربرگیرنده ابزارهای مهندسی و ارلئه دهنده راه حل های پیشرفته برای حل مشكلات بصورت سلف سرویس می باشد. از طییق متالینک زیراکس به منبعی غنی از اطلاعات و ابزارهای تشخیصی "*ا دسترسی دارد و خدمات پشتیبلنی ارلئه می دهد که سالانه توسط بیش از سیصدهزار کاربر در سطح جهان مورد استفاده قرار می همچنین زیراکس می تولند از طرییق بیک سیستم ویدئو کنفرانس با ضریب امنیتی بسیار بالاء مستقیماً با مهندسین پشتیبان اراکل تماس برقرار کند که لین امکان. ۶0۳۰ سرعت کار پشتیبانی را بالا برده است. ساترلند می گوید: "سیستم پشتیبانی اراکل هر لحظه در دسترس است. کارشناسان فنی به سرعت ایرادات را یافته و راه حل ها را در اختیار ما قرار می دهند که این نهایت مساعدت است. 4 Oracle Metalink 4 Diagnostic Tools

صفحه 16:
ea مشاوره موثرا"؛ راهنمایی شخصی ‎Pl‏ ‏براى دستيابى به حمليت هاى موثر. زيراكس بر مديريت شخصى مدير حمايت كننده اذا 457211 نكيه دارد. 51014 زيراكس دقيقاً كسب و كار شركت و برترى كن در زمينه فناوری اطلاعات را درک کرده است و از طریق کمینه کردن زمان های توقف"لبه حفظ اين جایگاه کمک می نماید چپمن معتقد است:"در طی ملاقات های ماهلنه ابا ]81(1۷مان ما درمی یلبم که گروه های دیگر زیراکس چه سیستم هلیی پیاده کرده لند و موفقیت ها و چللش هایشان چیست." ساترلند می گوید: هنگامیکه به مشکل پیچیده ای برمی خوریم 1011 گمابیک رابط عالی بین گروه ما و اراکل است و در هدلیت ما و آموزش چگونگی کاربا اراکل‌به کارکنان این گروه. نقش بسیار مهمی ایفا عی نماید. در ولقع عابا اعتمادبه نفس از مسیر صحیح خویش مطمئنيم و 510114مان حامى ماست." 41 Proactive Advice "1 Personalized Guidance ©! Support Delivery Manager (SDM) '1 Downtimes,

صفحه 17:
چرا اراکل؟: شرکتتی در ابعاد و اندازه های زیراکس نیازمند پشتیبانی قابل توجهی میباشد. با پشتیبانی برتر اراکل. گروه اداری زیراکس از خدمات آن در سطح رهبری صنعت بهره مى كي ازی مستمر محصول توسط پشتیبانی مادام العمر اراکل. زیراکس قادر به کسب بیشترین ارزش ممکن از سرمایه گذاری هایش می باشد. فقط اراکل است که می تواند پوشش دائمی و به روز مستمر را برای تکنولوژی برتر زیراکس فراهم آورد. با رشد و توسعه تکنولوژی زیراکس از به روز رسانی بی وقفه و هزینه پائین مالکیت. مطمئن خواهد بود.

صفحه 18:
ترجمه و ارائه: سیاوش ‎bs‏

62,000 تومان