علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

سازمان الکترونیکی تنظیم مقررات (E-Regulatory)

sazemane_tanzime_mogharrarat_va_ertebatate_radioee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سازمان الکترونیکی تنظیم مقررات (E-Regulatory)”

سازمان الکترونیکی تنظیم مقررات (E-Regulatory)

اسلاید 1: سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوييسازمان الكترونيكي تنظيم مقررات( E-Regulatory )اداره كل فناوري اطلاعات

اسلاید 2: 5) تدوين استراتژي فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان در راستاي استراتژي فاواي کشوراهداف1) آماده سازي و برنامه ريزي پروژهبرنامه ريزي پروژهتهيه سند طرح مديريت پروژه2) شناخت وضع موجود و تعيين جايگاه فاوا در سازمانبررسي جايگاه IT درسازمان هاي الگوبررسي برنامه هاي توسعه فاوا در سطح مليبررسي وضعيت تامين کنندگان فاوابررسي گزارش وضع موجود فناوري اطلاعاتبررسي وضع موجود مديريت فناوري اطلاعاتE-REGULATORY

اسلاید 3: 5) تدوين استراتژي فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان در راستاي استراتژي فاواي کشور3) تهيه سند راهبردي فناوري اطلاعات و ارتباطات تحليل نتايج بدست آمده از شناخت وضع موجود و استخراج ليست تهديدها، فرصت ها، نقاط قوت و ضعف سازمانتدوين چشم انداز و ماموريت IT براي سازمانتحليل اهداف و استراتژي هاي کسب و کار و تدوين اهداف استراتژيک فاوا با استفاده از روش تحليلي کارت امتيازي متوازن جهت همسوسازي اهداف راهبردهاي سازمان و اهداف راهبردي فاواتهيه ماتريس SWOT و تدوين راهبردهاي فاواتعيين عوامل اساسي موفقيت، اولويت راهبردها و شاخص هاي کارايي کليدي IT تطبيق راهبردهاي فاوا و سازمانتهيه ماتريس اهداف فاوا/ اهداف سازمانتهيه ماتريس استراتژي هاي فاوا/ استراتژي هاي سازمانماتريس اهداف فاوا/ عناصر معماري مطلوب فاوا (کاربرد- فناوري)اهدافE-REGULATORY

اسلاید 4: 5) تدوين استراتژي فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان در راستاي استراتژي فاواي کشور4) انتشار نتايج و آماده سازي براي اجراانتشار و گسترش نتايج برگزاري همايش ارايه و تبيين سند راهبردي با حضورکليه ذينفعاننهايي کردن سند راهبردي فناوري اطلاعاتاهدافE-REGULATORY

اسلاید 5: اهدافشناسايي کامل سازمان در پنج لايه مديريت استراتژي، مديريتخدمات / محصولات، مديريت فرآيند ها، مديريت فناوري و مديريت سرمايه هاي انساني شناسايي و تعريف کليه خدمات و فرآيندهاي سازمان بازتعريف و اتوماسيون فرآيندهاي سازمان در راستاي شفاف سازي و افزايش رضايت مشتريان همسوسازي فعاليت ها و استراتژي هاي فناوري اطلاعات با نيازمندي هاي توليد و استراتژي هاي سازمانتدوين معماري وضعيت مطلوب در حوزه فرآيندها و سيستم هاي اطلاعاتيتدوين طرح گذار6) معماري سازماني (اصلاح فرآيندها، قوانين، ساختار سازماني)E-REGULATORY

اسلاید 6: اهدافتبيين مدل سازماني شبکه (جامعه کاربران، الگوي فعاليت و نقاط اتصال)تبيين مدل سازماني حوزه هاي مديريتي شبکه و نقش و وظايفتعريف مدل عملياتي و سناريوهاي کاربري شبکه تعريف تعاملات بين اجزاء و بين شبکه ديتا وساير زيرساخت هاي ارتباطي 7) طراحي و تامين زيرساخت هاي ارائه خدمات الکترونيکي يکپارچه شبكهE-REGULATORY

اسلاید 7: اهدافتدوين و ارائه الگوي يکپارچه سازي کاربردهاي سازمانيمعماري کاربرد هاي سازماني (فعلي و آتي) به منظور يکپارچه سازي تعيين زير ساخت ها و چارچوب يکپارچه سازي با معرفي نظام مديريت فرآيند هاي کاري 8) يکپارچه سازي سازماني با بهره برداري از نظام مديريت فرآيندهاي کسب و کارE-REGULATORY

اسلاید 8: اهدافكاربرد وسيع در حوزه درون سازماني (Intranet) و برون سازماني (Internet) پياده سازي و تبديل فرآيندها به صورت الكترونيكي معرفي محصولات و خدمات با رعايت تعيين سطوح دسترسي قابليت توليد صفحات وب بدون نياز به برنامه نويسي قابليت افزودن زبانهاي مختلف به صورت نا محدود استفاده از دو نوع الگوريتم رمز بومي داراي حساسيت امنيتي قابل تنظيم توسط مدير امكان مانيتورينگ كاربران فعال توسط مدير پشتيباني از انواع پايگاه داده ي MSSQL,MYSQL,PGSQL,Access و امكان استفاده اشتراكي از همه آنها داراي هسته با استاندارد خاص بومي جهت توسعه و تغيير توانايي صدور و دريافت سرويس منطبق بر پروتكل SOAPسازگار با انواع مرورگرهاي IE,Mozilla,... استفاده از معماري چند لايه 9) بهبود و توسعه پورتال موجود در سازمانE-REGULATORY

اسلاید 9: اهداف10) ايجاد سامانه اطلاع رساني و خدمات رساني مرسوم به ذينفعان از طريق اينترنت يا ساير ابزار ديجيتالي به صورت 24*7 فارغ از زمان و مکان و پياده سازي Call Center راه اندازي سرويس و خدمات الکترونيکي به منظور خدمت رساني بلا انقطاع به ذينفعان از طريق شبکه هاي اينترانت و اينترنت و ابزارهاي ديگر ديجيتالي E-REGULATORY

اسلاید 10: اهداف11) ايجاد سامانه ERP از جمله زير سيستم DSS و داشبورد مديريتيتعريف نيازمنديهاي كسب و كارطراحي معماري فنيطراحي انباره داده تحليلیطراحي پردازش‌هاي تحليلي برخططراحي و توسعه يکپارچه سازي دادهساخت داشبورداستقرار و راه اندازيE-REGULATORY

اسلاید 11: اهداف12) طراحي و پياده سازي سامانه مديريت دانششناخت و ارزيابي شاخصهاي مديريت دانش سازمان تنظيم مقررات راديوييفرهنگ سازي و آموزش براي تسهيم و اخذ دانشطراحي رويه هاي مديريت دانشتدوين سند راهبردي مديريت دانشپياده سازي و راهبري تيم مديريت دانشپياده سازي نرم افزار جامع تبادل دانش به عنوان محور پياده سازي طرح جامعاعطاي دانش مناسب در زمان مناسب به فرد مناسبمعرفي اينکه در سازمان ما چه کسي چه چيزي مي داند و در کجا قرار داردجلوگيري از خريد دانش هاي تکراري در سازمانايجاد بسته هايي ارزشمند از دانش هاي توليد شده در پروژه هاجلوگيري از خروج دانش و تجربه افراد بعد از بازنشستگي و به حداقل رساني خلاء حاصله E-REGULATORY

اسلاید 12: اهداف13) طراحي و پياده سازي نظام مديريت امنيت فناوري اطلاعات و ارتباطات (ISMS)امکان سنجي و تدوين بيانيه ISMSتعيين محدوده سيستم مديريت امنيت اطلاعات تدوين خط مشي ISMSتعيين معيار پذيرش و ارزيابي ريسک تعيين و ارزيابي مخاطرات تدوين بيانيه کاربردپذيريطراحي سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS)شناسايي، طبقه بندي دارايي ها و مالکين دارايي و تهيه الزامات مد نظرتدوين برنامه ارزيابي ريسک و الزامات آنتدوين برنامه مقابله با ريسک و الزامات مربوطهتدوين برنامه کنترل مستنداتتهيه برنامه مميزي داخليE-REGULATORY

اسلاید 13: اهداف13) طراحي و پياده سازي نظام مديريت امنيت فناوري اطلاعات و ارتباطات (ISMS)پياده سازي و استقرار سيستم مديريت امنيت اطلاعات انتخاب و تامين ابزار مناسباجراء طرح هاي تهيه شدهدريافت بازخورد ها و اصلاح روش هاآموزشارزيابي و امن سازي محصولات نرم افزاريوارد نمودن ملاحظات امنيتي و پيش‌بيني هاي مربوطه حين فرآيند توليد و اجراي نرم افزار E-REGULATORY

اسلاید 14: اهداف13) طراحي و پياده سازي نظام مديريت امنيت فناوري اطلاعات و ارتباطات (ISMS)مديريت ريسكپتانسيل و خطر بروز يك رخداد امنيتي كه در پي آن امكان به مخاطره افتادن هر كدام از پارامترهاي اساسي امنيت اطلاعات و داده ها و ميزان بحران حاصل از اين رخداد وجود دارد. امنيت شبكه امنيت ميزبان E-REGULATORY

اسلاید 15: اهداف14) طراحي و پياده سازي نظام مديريت ارتباط با مشتري (CRM)افزايش ارزش افزودهشناخت فرصت هاي جديد کاهش فرصت هاي از دست رفته کاهش فرار مشتريان ايجاد وفاداري مشتري بهبود ارائه خدمات با مشتريان بهبود جلوه سازمان کاهش هزينه ذخيره اطلاعات سازمان کاهش دوباره کاري هاي بازاريابيE-REGULATORY

اسلاید 16: اهداف14) طراحي و پياده سازي نظام مديريت ارتباط با مشتري (CRM)قابليت بهره برداري از نرم افزار در محيطهاي مختلف شبكه WAN ، Workgroup، Client/serverبرنامه نويسي تحت زبان (.Net framework) Microsoft visual Studio.NETاستفاده از بانك اطلاعاتي Microsoft SQL Serverاستفاده از الگوريتمهاي رمزگذاري ورمزگشايي بروز وداراي پيچيدگيهاي مناسب جهت افزايش سطح امنيت اطلاعات وارائه متن كامل الگوريتمهاي استفاده شده به سازمان .استفاده از ابزارهاي برنامه نويسي مناسب جهت ارائه يك رابط گرافيكي كاربر با حداكثر امكانات ممكن جهت سهولت وسرعت دراستفاده هرچه بهينه تر از نرم افزار .امكان توليد گزارشات دلخواه كاربر علاوه بر گزارشات معمول موجود درنرم افزار براساس اطلاعات جداول درقسمتهاي مختلف نرم افزار با استفاده از مولد پوياي توليد گزارش وارسال گزارشات توليد شده به انواع نمودارها.وجود سيستم جستجوي پويا در قسمتهاي مختلف نرم افزار جهت طراحي انواع جستجوهاي پيچيده توسط كاربر وامكان ارسال نتايج جستجو به چاپ .وجود سيستم طراحي نمودار پويا درقسمتهاي مختلف نرم افزار جهت طراحي انواع نمودارها توسط كاربر.E-REGULATORY

اسلاید 17: اهداف15) طراحي و پياده سازي مرکز دادهطراحي مرکز داده سازمان مطابق با استاندارد ANSI/TIA-942، مشتمل بر:طراحي ساختار فيزيکي اعم از کف و سقف کاذب، پوشش ديوارها، درب ها و ... به منظور برقراري امنيت فيزيکي، مقاوم سازي، جلوگيري از اتلاف انرژي و ... ارائه محاسبات دقيق به منظور مشخص شدن ميزان برق مصرفي موردنياز (ضمن توجه به امکانات موجود در ساختمان سازمان) ارائه محاسبات دقيق به منظور مشخص شدن ميزان سرمايش موردنياز بررسي سيستم ارتينگ موجود و ارائه راهکار براي بهبود وضعيت در صورت لزومارائه طرح جانمايي استاندارد تجهيزات سرمايشي ارائه طرح جانمايي استاندارد رک هاارائه راهکار جهت اصلاح ضريب PUE (Power Usage Effectiveness)طراحي سيستم هاي امنيتي و حفاظتي جهت کنترل تردد (Access Control)طراحي سيستم تهويه مطبوع و تخليه گرد و خاکE-REGULATORY

اسلاید 18: اهداف15) طراحي و پياده سازي مرکز دادهطراحي مرکز داده سازمان مطابق با استاندارد ANSI/TIA-942، مشتمل بر:طراحي سيستم روشنايي مناسبطراحي سيستم برق رساني طراحي سيستم تامين برق بدون وقفه (UPS)طراحي سيستم اعلام و اطفاي حريق موردنياز ارائه راهکارهاي مناسب جهت بهينه سازي مصرف انرژي (BMS)طراحي سيستم مانيتورينگ طراحي سيستم کنترل تصويري (CCTV) و دوربين هاي مدار بسته طراحي سيستم هاي هشدار دهنده به منظور آگاهي از وقوع مشکلات احتماليطراحي ساختار غيرفعال (Passive) شبکه در مرکز دادهتهيه ليست تجهيزات (LOM) موردنياز براي اجراي موارد فوق همراه با ذکر مشخصات فنيE-REGULATORY

اسلاید 19: اهداف16) فرهنگ سازي و آموزش به کارکنان بالا بردن ضريب موفقيت در اعمال مديريت تغييرE-REGULATORY

اسلاید 20: ماده اول: هدف تفاهمنامه تعالي سازماني سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی مبتني بر فناوريهاي نوينبخصوص فناوري اطلاعات و ارتباطاتماده دوم: موضوع تفاهم­نامهتفاهمنامه پروژه سازمان الكترونيكي تنظيم مقررات و ارتباطات راديوييE-REGULATORY

اسلاید 21: اهدافتفاهمنامه پروژه سازمان الكترونيكي تنظيم مقررات و ارتباطات راديوييE-REGULATORYماده سوم – نحوه پيگيري و اجراالف – طرفين ظرف يكهفته پس از انعقاد اين تفاهم نامه نمايندگان خود را جهت هماهنگيهاي لازم به يكديگر معرفي خواهند نمود.ب - سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی ظرف سه ماه آينده موارد مذكور در ماده دو رامورد بررسي قرار مي دهد و بر حسب اولويت به شركت ايزايران اعلام مي نمايد تا اين شركتبر اساس اولويتهاي تعيين شده، ظرفيتهاي مهندسي و توليدي خود را بر آن اساس اختصاصدهد. بديهي است براي هر كدام از موضوعات مورد نظر، قراردادی مجزا تهيه و به امضاء طرفينخواهد رسيد.ماده چهارم – تامين منابعسازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی پس از تاييد طرحها و پروژه ها و برنامه ريزي اجرايي آنها ، اعتبارات مورد نياز در بودجه هاي سنواتي خود پيش بيني مي نمايد.ماده پنجم – مدت زمان تفاهم نامهاين تفاهم نامه براي دوره پنجساله برنامه پنجم توسعه كاربرد دارد و در صورت توافق طرفين براي سالهاي بعد نيز تداوم خواهد داشت.

اسلاید 22: مفادقرارداد ناظرE-REGULATORY موضوع قراردادمدت قراردادمبلغ قرارداد و نحوه پرداختناظر قراردادتعهدات طرفينجرائم تأخيرافزايش يا كاهش موضوع قراردادفسخ قراردادحل اختلاف

اسلاید 23: با تشکر از وقت و حوصله شما

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید