صفحه 1:
انا ‎Fast Learning Organization‏ حفظ و تداوم ‎ce jo‏ رقابتى «

صفحه 2:
تنها ‎oly‏ ۱ آن» آموختن با سرعتی بیش از رقباست.

صفحه 3:
هم سازمان را می‌توان حتی با منابع مالی اندک » بعنوان یک سازمان تندآموز اداره کد.

صفحه 4:
‎PPL EN [rma EO‏ ا يا دكيرى ل ‎Lee‏ ‎WA ec aOnS‏ تر الات ‎ee‏

صفحه 5:
‎On PORES‏ ل ال اكه کارشان ا ‎PP‏ ‎OTD ieyern‏ ل لس س0

صفحه 6:
Pe Ye hey rece ‏عملکرد فرردا نییز محصول یاد گیری امروز خواهد بود.‎

صفحه 7:
Learning) six 6 Sob glo. ۱9۳ ‏رارف‎ ‎YT OED Lie‏ ل

صفحه 8:
از آنجا كه سازمان عملكرد مدار از سرمايه كذارى محدد در امس ياد كيسى دريغ مى ورزد , در نهایت بر 0 0

صفحه 9:
۱ بودن كاهش اوليه عملكردشان و اطمينان از بهبود دراز مدت عملکرد سازمان ؛ به تند آموزی سازمان تن می‌دهند 5

صفحه 10:
1 تند آموزی ‏ از ‎rp‏ ee : 7 ‏تقويت توان‎ - 4 ‏تغییس‌پذیسی‎ i a ار ۲ ا ۱ 2 7 ی سا

صفحه 11:
۳ افزايش قابليت راهبردى تندآموزی بر قابلیت راهبمدی سازمان افزوده و باعث میشود که ‎tlk.‏ ‎RCS peor CSS EP)‏ ؟-بس هدف نهايى خود تاكيد كند. ات تا

صفحه 12:
۱ Leto 0 ale ice Lee eee ‏۱-به دانش مشتری پسند دست می‌یاید.‎ 0 ‏۳-اززمان چرحه کار میکاهد.‎ 1 Sein Tas 0 ‏ل‎ 0

صفحه 13:
۳ بهبود عملکرد REECE) PCIE ys Seen yy ot eerie BY Inti CS OOS) ‏عملکرد به دو صورت تدریجی و يا یکباره تحقق می يابد و كا ركنان‎ ‏نين در مى يابند كه هيج يادكيرى بدون كار بروز يا بهبود عملكرد‎ PASS ‏ا ل م ل‎ ‏م‎

صفحه 14:
‎eres‏ ل ا م موجوديت خود را بازبينى ودرذات خود سريعش از رقبا عمل م ىكند سرعتى كه جبران آن براى رقبا ممكن نيست ‎٠‏

صفحه 15:
ی ۳ گروههای کاری و یادگيررنده های فردی) مهارتهای نوینی را کسب ا 1

صفحه 16:
۱ عملکد بهبود یافته است .

صفحه 17:
0 0

صفحه 18:

صفحه 19:
ا ‎EEO‏ ‎Pea ons eae onc oe CO EIS‏ 001 ديدكاههاى متفاوت آشنا واز برخورد با ارزشها وعقايد ‎reac‏ ااا لت ل ل 0 هوشيار بود و با ديكّران با حساسيت بورد كرد

صفحه 20:
سطوح يادكيرى ١-اكساب‏ : و 0-0 "3 بهس كيس : بر« گیری بای وا 00 9 Ee Jy err ens) beeen ees ‏مسائل مورد نظس باسخ مود ی د كم‎ ‏ك2‎ ‎oom 8 5 gee ‏يا دكي ريهاى جئى. لور‎ OE SOE IN Lene ‏م‎ aera

صفحه 21:
۳ ۱-یادگیری وظینه: 1 ‏سیادگیری منم‎ ۲ 7 ۳ 7 eee ‏-یادگیری فرهنگی:‎ ۳ ‏بارزشها نید و گرشهاییاتوار ست که اساس‌بهر»وری کار را تشکیل یدهند.‎ ‏*-یدگیری رهیری:‎ 9 eee eee ere cee eee SO SES ee ‏ا‎ ee er Re eee nea 00 Eas Sore re LSS rr bE ers ee Sie ad 1210111 Be erat ons eae ‏ادي‎ oe yen 1۱ aie ey ee nee aed ‏سید گیری تحولن‎ ‏برش ایجاد ا کر اس‎

صفحه 22:
000 Tec ۳ تندآموزى به دو عامل بستكى دارد: ‎Orr a‏ ل 0 Benen ‏ل ال‎ reer as TOSS eyo OTe EST INCE Se 0 ‏ا‎ Tere OP eL ste) 0 ‏ا ل‎ با كار برد ا م كاهنده درام ياد كيرى ميشود.

صفحه 23:
مود ۳ چهار گروه از سازمانه متضمن بیشترین توان بلقوهبرای تحتق تندآموزی هستتد: ۱- سازمانهای مبتدی: ‎wes‏ ۱ سازمانی خاصی ندارند. ۲- سازمانهای مربوط به صنایع دارای سرعت پیشرفت زیاد: سازمانهای صنعتی هستند که در آنها ء تندآموزی بای بقا الزامی است(مانند دیتا وموبایل ) ‎Ee eer San‏ ‎SS ays occa nce SO ee LOS TOE CLC EY aloe LC coee Tent Slay‏ 6- سازمانهای مواجه با رکود : ‎en et eS) ey (Yor tee) Cet PS‏ 9 ناگریر از تلاش برای یافتن شیوه‌های جدید کسب و کار بوده‌اند.

صفحه 24:

صفحه 25:
یرای تحقق سازمان تندآموز - لازم است با بهسه گیسی از ‎eee‏ لا ا ۳ ‎re eee Ee mene)‏ ل سين

صفحه 26:
1 COSTES) TID] Tee eS ‏احتمال دارد از طى مسافت ديكرى كه امروزه لازمه‎ ‏موفقیت است سم باز زنند.‎ (Bill walsh)

صفحه 27:
0 ١ هبرانى كه إز ياد كيرى 0 ‎ee on ee‏ د مقطعی و موجود توحه دارند. "- رهبران ‎eee Ul‏ ل در عمل ب سل ree ‏كات‎ Pec ae et 3 ‏ا قات تود به‎ ۱ Bos a

صفحه 28:
7 Pier ecru ccua=m hire te . ‏را نسم تعیین کند‎

صفحه 29:
فرد فاقد اطلاعات قادر به قبول مسئولیت «9 (oad ale)

صفحه 30:
۳9 نوعی فرهنگ سازمانی ایجاد کرد ‎ae‏ 9 " ne 1101011007 Fy eg Bee ‏ی‎ ao ‏طليا‎ prec ery IBN) bg بكي ان وظايف رهس سازمان آسست +

صفحه 31:
ا 9 بهترین رهیرران: ا سر هبري م ىكنند جنين رهبرانى توان ايجاد جالش و راز هت راد ‎=e) DR arg 55‏ 0 58 | مک مج و 00 6 0 ‎Cn aaron‏ Deen be pe te hayriy crane ney cna ere aaa 1 bes Peres CeCe De Perec ae DSTO PESTS SETS Perens ee OTe =e eC D Sree remy 111111111 ‏حمایت از تصمیمات کار کنان‎ -۳ Sere tees) RY CLS ee ee ne} ane ‏رهبان و بيروان باتفاق هم ميبايست يذيراى امس ياد كيررى باشند.‎ - aaa ay ۳ - بان ید باه ات زمیههای چا از مایت از ار هر هی نگیزشی وس

صفحه 32:
: ‏تندآموز بر اساس سه راهبرد استوار است كه عبارتند از‎ coe ‎an‏ ا ‏۲ راهبرد ترویج ‎i‏ "- راهبرد تحول ‎ve eye Sr Pel Yorn yr pee‏ ال ار ااا را ‎CE Me Nig‏ ‎١‏ د ‎Ke‏ ‏راهيردى ترغيب می‌کنند ل ل ام ‎ae‏ ا ‎LA‏ ۱ ‎eran Been‏ ۱

صفحه 33:
(Surge Strategy) ‏راهبرد غلتان‎ ۳ BRE Cry d DI SD YSe |e Po ‏الف-تعهد و النرام مدیرریت عالی به امم‌تندآموزی بعنوان مسیم اصلی بهبود‎ oc 9 5 60 ‏ا‎ ee) Pere RINE ‏نه و مهم تسریع مب ند و مبتنی بر هدایت مدیریت ارشد است.‎ ‏استعدادي در مديريت ارزشمندتم از احاطه بس حقايق نيست» البته نه‎ ee es Es a Fal iS go

صفحه 34:
(Cultirate Strategy)~;,i o,.!, ۳ كت شده و الگوی مناسبی از فد قندآموز بدست می دهد تا بتوان از آن در يمرورش و بكا ركيرى افر ادتند اموز بهره كرفت . ‎eyes) holm Ce DIN ieee‏ اشيم اطلاعات ذامى موثقبراى شركت مهم است .

صفحه 35:
۳ راهبرد و تحول(/لا© روت تیا ور بوسیله رهبران و اعضاى كروههاى کا رآفرین هدایت شده و محیطی را بوجود 0000 اظتدايوزى ضمن مواجهه با ‎os‏ ل

صفحه 36:
‎errr aerr te‏ ۱۳ شى اودر الي 2 الم ‎Bil‏ ‎mer: i(k RTT ‏يا آن رابه هدر داده ايد "ادن ور ديك 1 شما از بهمه هوشی او در همین روز از بین رفته است.

صفحه 37:
۳ ee ‏و 0 تکامل می‎ CRRA be Si ‘ian ‎ass‏ یکسان برای تحقق هدف و رویهر: سس ‎fire irs yrs CE epee urertian ‎PECR Cena Se ‏وومتضين اعضاني‎ 9 ‎0072-3-8 ‎een ۳ es Ss‏ تي كردكه ‎۳ ‏بان نهادن دا‎ owes ae ‏,دازش موازی,باز.‎ ۳ ‏۱۹ امم سس ‏و

صفحه 38:
بر برای ترغیب اعضای گروه در خصوص یادگیری با یکدیگ می بایستی بر این نکته تاکید ورزد که معیشت آناق به یاد گیری جمعی بستگی دارد ‏ ضمنا باید کار گروه را حال و هوایی از شور و شوق همراه کند و کار یاد گیری را بای آنان حذاب و خوشایند سازد .

صفحه 39:
هى كسب و كارى كه داده يا اطإلاعات توليد كند ويا از تبادل ‎LD eS eta Toon‏ ‎Rov STO‏

صفحه 40:
تدابیر ارتقاء دهنده اثربخشی و کار آبی یادگیری در صو رتيكه بضواهيم ياد كيرى الرربخش و مفيد باشد مى بإيست تداي, ذيل را به كار برردة أ ل 1 ؟- حذق و از مين بردن ب هدطى دريلد كيمرى 5 ren ‏م ا‎ م‎ we) 0 ۳-گذرازیک مره : و peered BEERS ‏و‎ ‎Eon te eae. Sere Peer re ee ee LURE ١ St rene ‏هه ری‎ ‎naa aaa ested‏ ال ‎COURS LT Cava ane eta See ‏جلسه رویارویی و پاسخگویی مدرن و کارکنانبدون الاحظات اداری و اه پیشنهادات کارکنن. ‏/-كررهمائى كرروههاي مشالق : ‎Fe Nie ee ea ei cae ek Pee oe eee eres ‏وی و سین‎ te Et ON fe fic he on Nae eee ‎

صفحه 41:
خيلى ‎Eerie yea)‏ 0 گیری از فرصتها مستلرم مرحله بالاتری از یمان است و به برنامه دیری ۳

صفحه 42:
تنها زمانی که مشتریان از محصول شما استفاده گرده و در مورد ‎Bre rE eye Sars Pend‏ ميرزان توليد و نوع محصول مناسب را مشخص كنيد.

صفحه 43:
۳ ‎rer es‏ 1 مديريت بالاى سازمان منتقل كرد .

صفحه 44:
oe ede ۳ ا ا الت و ۵ | ‎ee‏ ‏۱ ‎Oe OED ECC ee ym‏ الل ل رصت 0 ‎Bl Ecsta‏ 9 هشدار دهنده نی به همین اندازه دوستانه هستند زرا شما را در نحوه ارائه واکنش و نحوه تفییس و محل انجام هزینه 1

صفحه 45:
ee esd ۳ سازمان تندآموز به نوعيى مديريت عالي نيازمند است كه دارا ره ار و ياره رای ا رن ‎aes‏ ۰ درن ‎PE‏ ‏عملی و مدلسازی ذهنی باشد.

صفحه 46:
۳ ا 2 CEO aL T en Sone DEES ‏فراهم كا ف‌آیندي مداوم است.‎

صفحه 47:
۳ هدايت كفت وكوى كاربردى ا 0 كيس باشند »كشن ‎Lacs‏ قلمو راهبردى ‎Ae‏ وظینه ‎ore tr aes oie ree‏ كاملا تعاملى يعنى از يه 5 1

صفحه 48:
ee ۳ همانا عملی کردن وعده ها است ؛ که بسیار سخت است ؛ هیچ جيرزى ضد انكي رو تر از اين نيست كه مدير ارشد سازمان ‎Ur eeppees‏ 0 بسیاری از مدیران ارشد حتی از مفایررت اعمال وحرفهای خود اطلاعی ندارند آنان می توانند این آ گاهی را از طریق ‎oun SUSY |= Teer eS) ESS‏ ‎Sy Cis ial‏ ۳ ۲ کاری را انجام دهند که انتظار انحام ‎RSs Ly a)‏ دای

صفحه 49:
Pe ۳ | Pee et Tere Paine rote i ers en eer) Pow eee eee) ee Ae erie eB Ey ELS ‏را مدلهای ذهنی مدیران ارشد به‎ Eels lis js Col, .2 . ‏دنیای کوچک سازمانی مفهو می بخشد‎

صفحه 50:
۳ مهار تهای رهبری 1 جوى براد بمرای تندآموزی - ازتوان به چالش واداشتن و ‎earl od‏ ۱ تسهیل فررآیند گروهی » ‎ce‏ ‏ا

صفحه 51:
۳ تسهیل ف رآیند گروهی ۱ er SIP tee LECT Sa | 1 ‏كروه در اتخاذ تصميم‎ ‏ا‎ ter ‏اتخاذ تصميم براساس توافق همكانى در مقايسه با اتخاذ آن از سوى‎ | ‏ا‎ ‏ياى تى است.‎ 00 S\, ‏رهس براى و‎ ‏ضرآیند تصمیم کي ي و طح سئوال تشويق مى كند .جو اعتماد‎ | ‏استقبال از چالش را افزایش مي دهد.‎

صفحه 52:
۳ الك 7 DBT crs eee ‏مهارتهای ار خود استفاده ميكند 5 می تواند‎ . ‏بربهبود ويا توسعه تاكيد ورزد‎

صفحه 53:
5-8 مد پر ب بيش يك نمي زه دد 3 ‎i Bare‏ شود - ‎se‏ ۳ جب تحول ‎ee‏ #23202 ‎ere‏ 7 تحولات همزمان ب م

صفحه 54:
۳ تفکر راهبردی تفكى راهبمدى بمعناى يرسش و به زيى سئوال بردن فرضيات است » این نوع تفکم بمعنای تنظیم تصمیمات معمولی به هدف نهايى ء رسالتء ارزشهاء راهبرد وصلاحيتهاى و

صفحه 55:
۳ مهار تهای عضو گروه ‎a)‏ ل ل ‎yes‏ ه است و اين مهارتها عبارتند از : كار برد صلاحيت فنى - مشا ركت بعنوان عضو كوه رهبرى كروههاء اداره ‎a‏ ‏( اك :

صفحه 56:
۳ کاربرد صلاحیت فنی ‎ee is OS eee eee‏ مهارتهاى مهندسى )را دارد كه بيوسته بايد صيقل داده شود» ركنا ات و را با اضرا ‎cee yen ecco‏ 000 یک ‎ETC SS) ee Te Tee DD‏ ات ا الى وک که کرو اصی و روزمه ل كك درو ‎ox‏ = ‏0 ثانوی رد است و ‎FUP Shr Seer oer‏ ۱

صفحه 57:
۳ همكارى و مشاركت بعنوان عضو كروه تك تك اعضا كروه نيازى به احمراز جميع مهارتها ندا رند ولى كل كروه بايد واجد مجموعه اى از مهارتها باشد. با اين حال مهارتى كه 0[ 0000 اهم تصميم ب ند ‎ees ere‏ 1

صفحه 58:
۳ هدایت گروه SO EOE ape POST STAD TY PLCS Ee ‏چرا که همزمان باید نقش عضو و رهبر گروه را ایفا کند.‎ Baw ‏ا‎ STATS ‏که گروه را با اطلاعات دانش و تحرییات جدید آشنا‎ [۳ on eel Pe T=) helen A enc einen Dy IP See ee era rand ‏هم با أحجساس و هم با تذكى ود سخن مى كويند ودر نتيجه آن»‎ CM ipa CC EAT Te ‎Seer BIO geen)‏ ا ‎Bye‏ = م

صفحه 59:
111100 POP Bis er Cec ee Sree hs ae Been ‏مسئوليت ياد كيرى مداوم خود را بعهده بكيررد .سازمان مى تواند ضراكيران را‎ SON pe Tone eres Soe CaS ie ee | | ۱ edie SIRS el Pe nS ‏الف )ي_سيدن - شنيدن تامل‎ ‏ب )خواندن » نوشتن» حساب كردن‎ ‏اج )تنفيذ وتقويت دانش‎ ‏د )ياد كرفتن ذحوه يا دكيرى‎

صفحه 60:
حفظ فر‌آیند تند آموزی یک سازمان ‎eal‏ جالش ‎eM‏ ‏است که الرام و تعهد فرد فرد کا رکنان را مى طلبد .

صفحه 61:
پیشرفتهای فن شناسی ء رقابت > سازماندهی مجدد.ء اصالت نفس و جهانى شدن دلالت بس ضرورت ۷ مادام الحم دار ی ( استيفن ال كوهن )

صفحه 62:
حفظ ممزيت رقابتى از بدست آوردن آن دشوارقم است زيما اين کار حا ا رو مس سس ار ن بودن اين جالش - افراد عالاقه مند شده و ‎Sy yn ae‏ 00

صفحه 63:
رهنمودهایی برای حفظ موقعیت ١-هدف‏ وجا رجوب راهبروى سازمان راه رتبامورد تجديد نظ قرار دهيد . و بادگسری چاو ‎EEL)‏ | اطمینان حاصل كنيد. 00 esr Un ‏انگیزاننده‎ 9 a yer viens . ‏نظیر قابلیت ارتقاء و استخدام پیوند دهید‎ OST IS Ce ETS Crew DE acre ‏برای کسانی که از اد گیری خود برداشت منفی دارند برنامه مربیگری‎ - بارانه ترتیب دهید. ‎CBI EY Been Tot pene a‏ 0 ‎See PU LE 15S See ered ese es SEE Ca‏

39,000 تومان