کسب و کار مدیریت و رهبری

سطح عملکرد مدیریت

fasle-6-sath-modirat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۳۲ اسلاید بسیار کامل ، میتونید ویرایش هم بدید. خوشگل کار شده . اصول نوشتن پاور و شماره صفحه و ........... مدیریت عملکرد در سطح فردی الگوهای مدیریت در سطح فردی مدیریت عملکرد در سطح تیمی الگوهای مدیریت در سطح سازمانی مدیریت عملکرد در سطح سازمانی از سر فصل های کتاب مدیریت عملکرد ورزش هم هستش.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
648 بازدید, 3 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سطح عملکرد مدیریت”

سطح عملکرد مدیریت

اسلاید 1: 1/32

اسلاید 2: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز استاد : تهیه کننده :موضوع :سطوح مدیریت عملکردتحصیلی : مدیریت راهبردی در سازمان های وزرشیتایستان 1400سیستم مدیریت2/32

اسلاید 3: مدیریت عملکردPerformance management3/32سیستم مدیریت

اسلاید 4: فهرست 4/32

اسلاید 5: مقدمهظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است ، وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و اسایش را به بوجود اورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل نتایج ان است نه شیوه انجام ان عمل. 5/32

اسلاید 6: مدیریت عملکرد6/32سیستم مدیریتمیدیریت عملکرد،یکی ازالزامات مدیریتی است که سازمان ها از آن بهره میگیرند تا اهداف مورد انتظار را محقق سازند.دانش مدیریت و سازمان همواره به دنبال ارایه الگو های نوین جهت ادارهبهینه سازمان و حل مسائل آن ها است، و یکی از الزامات مدیریتی است که سازمان ها از آن ها بهره میگیرند تا اهداف مورد انتظار را محقق سازند.

9,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید