Saghf-kazeb

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سقف کاذب”

سقف کاذب

اسلاید 1: سقف کاذبدانشجو:افشین شعبانی پوراحمد کاشانی-محسن محمدیرضافعله گریاستاد:جناب آقای صوفی پور به نام خدا

اسلاید 2: سقف کاذب سقفی است که به اسکلت ساختمان متصل بوده و بار آن به سازه اصلی ، ساختمان وارد می شود. بدین ترتیب بین سقف مذکور و قسمت زیرین سازه اصلی ، فضای خالی به وجود می آید . این سقفها می توانند ، صاف و یا به شکلهای مختلف ساخته شوند . سقف کاذب باید با مصالح سبک ساخته شده و قاب بندی آن به نحو مناسبی به اسکلت و یا کلاف بندی ساختمان متصل گردد تا ضربه تکانهای ناشی از زلزله در آنها، موجب خرابی دیوارهای مجاور نگردد .سقف کاذب چیست

اسلاید 3: دلایل استفاده از سقف کاذبمهمترین دلایل استفاده از سیستم سقف کاذب را می توان به ترتیب زیر برشمرد : الف: ایجاد رویه ای برای پوشش قسمت زیرین سقف ساختمانب: ایجاد فضایی برای جاسازی تأسیسات و تجهیزات سبک وزنپ: بهبود عایقبندی صوتی و یا حرارتی سقف هر طبقه از ساختمانت: حفاظت از اسکلت ساختمان و بخصوص اسکلتهای فولادی در برابر حریقث: ایجاد امکاناتی برای کنترل صوت و جذب آنج: ایجاد سقفی کوتا هتر برای فضاهای داخلی ساختمان

اسلاید 4:

اسلاید 5: اجرای سقف کاذبسقفهای کاذب از آویزهای فلزی قائم، پروفیلهای اصلی افقی و در برخی از موارد پروفیلهای فرعی افقی و پوشش زیرین تشک یل می شود که این پوشش می تواند از یک نوع مصالح مانند لمبه چوبی و یا دو نوع مختلف مانند رابیتس و اندود گچ ساخته شده باشد . آویزها در سقفهای با اسکلت فلزی اعم از خرپا طاق ضربی و یا غیر از اینها به سازه ، اصلی ساختمان متصل می گردند.در مورد سقفهای بتن آرمه باید در موقع بتن ریزی پیش بینیهای لازم برای جاگذاری آویزها صورت پذیرد. در سقفهای بتنی چنانچه هنگام بتن ریزی آویزهای قائم تعبیه نشده باشند ، می توان از چکشهای فشنگی برای نصب آویزها استفاده نمود . در این صورت باید نحوه عمل و نوع فشنگ مورد استفاده به تصویب دستگاه نظارت برسد.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید