سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
اسلاید 1: سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري(CRM)
اسلاید 2: شرکت ثامن ارتباط عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات
اسلاید 3: شناسه سند عنوان :سیستم های مديريت ارتباط با مشتري CRMویرایش:1تاریخ آخرین تغییرات:1392/01/09چکیده:این مستند به بررسی مختصر سیستم های مديريت ارتباط با مشتري (CRM) می پردازد. شناسه سند:SEA.PUB.RES.92010901اسناد مرتبط:-تعداد صفحات:22تهیه کننده:تأیید کننده: مدیریت آموزش و مستندسازی
اسلاید 4: انواع سيستمهای اطلاعاتی
اسلاید 5: انواع سيستمهای اطلاعاتی
اسلاید 6: تعریف
اسلاید 7: تعریف
اسلاید 8: تعریف
اسلاید 9: تعریف
اسلاید 10: تعریف
اسلاید 11: هدف
اسلاید 12: هدف از CRM ايده اصلي CRM کمک به بنگاه ها براي استفاده از تکنولوژي و منابع انساني در به دست آوردن ديدي بهتر نسبت به رفتارهاي تجاري و ارزشي است که هر مشتري براي سازمان ايجاد مي کند.
اسلاید 13: هدف از CRMمبناي مديريت ارتباط با مشتري ارزشي است كه به مشتري ارائه ميشود و اين ارزش، چيزي است كه مشتري درك مثبتي از آن دارد. اين ارزش ميتواند مزايايي را به شكل هاي زير براي مشتري فراهم سازد. تضمين كيفيت، ايجاد تصور مثبت در قبال محصول، افزايش قابليت اطمينان، ضمانت مرتبط با علامت مشخصه محصول كه از طريق برنامههاي بازاريابي حاصل ميشود.
اسلاید 14: مزایا
اسلاید 15: مزایای CRM
اسلاید 16: در صورت پیاده سازی صحیح یک سیستم CRM، سازمان قادر خواهد بود :خدمات بهتري به مشتريان ارائه دهدبازدهي و اثربخشي مراکز تلفني تماس با مشتري را افزايش دهد ارائه محصولات جنبي مؤثرتر خواهد بود کارمندان فروش را در عقد سريعتر قراردادهاي فروش ياري دهدفرايندهاي فروش و بازاريابي را تسهيل کند مشتريان جديدي براي خود پيدا کند گردش مالي مشتريان خود را افزايش دهد مزایای CRM
اسلاید 17: دلایل شکست
اسلاید 18: عوامل شکست پروژه هایCRM نبود ارتباط بين افراد در زنجيره ارتباط با مشتري که ممکن است به ايجاد تصويري ناقص از مشتري منجر شود.
اسلاید 19: به عنوان مثال در صورتي که منافع پرسنل فروش به شکل کامل با سيستم همراستا نباشد، ممکن است اطلاعات جمعيت مشخصي که موفقيت سيستم را سبب مي شود، به سيستم وارد نکنند. 500 شرکت برتر آمريکا به دليل مقاومت پرسنل فروش در برابر تلاش هاي پيشين براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات مشتريان، تا چهار مرتبه مجبور به تلاش براي مجدد پياده سازي سيستم CRMخود شده اند. عوامل شکست پروژه هایCRM
اسلاید 20: خدمات شرکت ثامن ارتباط عصرخدمات کسب و کارخدمات تخصصی و یکپارچه سازیخدمات میزبانیخدمات امنیتیخدمات ارتباطیخدمات نرم افزاریخدمات سخت افزاریخدمات زیرساخت فناوری اطلاعاتBusiness ServicesProfessional ServicesHosting ServicesSecurity ServicesCommunication ServicesApplication ServicesHardware ServicesIT Infrastructure Services
اسلاید 21: شرکت ثامن ارتباط عصر www.samenea.com
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.