سایر تحقیق و پژوهش

سیستم ایمنی

imniiii

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم ایمنی”

سیستم ایمنی

اسلاید 1: دانشگاه پیام نور واحد شهریار رشته مدیریت دولتی عنوان:مقاله در مورد شناسایی سیستم ها نام دانشجو:صغری قانع کد دانشجو970179534: کدرس درس02_1218550: استاد:امیر حسین امیر خانی شماره تماس09309576240:

اسلاید 2: روش کارمطالعه حاضر یک پژوهش موردی از نوع کیفی به منظور تجزیه‌وتحلیل حادثه شغلی منجر به مرگ در یکی از صنایع خودروسازی کشور می‌باشد که در بهار ۱۳۹۷ انجام گرفت. برای اجرای این مطالعه ابتدا یک بازدید کلی جهت شناخت فرایند کارخانه انجام گرفت و سپس با پیاده‌سازی مدل تئوری سیستم و فرایند (STAMP) به بررسی حوادث گذشته پرداخته شد. مراحل این روش به ترتیب در ادامه آمده است.

اسلاید 3: مرحله اول: شرح حادثهدر این مرحله با استفاده از مدارک موجود از قبیل فرم گزارش حادثه تکمیل‌شده در صنعت، فرم گزارش حادثه تأمین اجتماعی تکمیل شده برای حادثه مربوطه، مصاحبه با شاهدان حادثه و بررسی مستندات موجود شرح کامل و دقیقی از حادثه رخ داده تهیه می‌شود.

اسلاید 4: مرحله دوم: شناسایی و تعریف خطرات حادثه و محدودیت‌های ایمنی مرتبط با سطوح ایمنی سیستمخطرات می‌توانند از نظر شرایط یا وقایع، مانند از دست دادن تجهیزات تعریف شوند. پس از تعریف و تعیین خطرات سیستم، محدودیت‌های مرتبط با ایمنی باید با تفسیر خطرات برای جلوگیری از وقوع خطرات مشخص شود. برای مثال: خطر و محدودیت ایمنی مرتبط با آن در یک کنترلر درب آسانسور خودکار به شرح زیر توضیح داده شده است.خطر: هنگامی که درب در حال بسته شدن می‌باشد یک فرد در مسیر درب ایستاده است.محدودیت ایمنی: «درب آسانسور نباید بسته شود در حالی‌که شخص در درگاه ایستاده است».

اسلاید 5: مرحله سوم: شناسایی و تعیین ساختار کنترلی (سلسله مراتب سازمانی)پس از اینکه خطرات و محدودیت‌های مرتبط با آن تعریف شدند یک نوع از ساختار سلسله مراتبی فنی- اجتماعی با فرآیند کنترل ایمنی که ساختار کنترلی سلسله مراتبی ایمنی نامیده می‌شود، ترسیم می‌گردد. این مرحله دارای دو بخش اساسی، مرحله توسعه و سیستم و مرحله عملیات سیستم می‌باشد.

اسلاید 6: مرحله چهارم: شناسایی اقدامات ناکافی کنترلی که می‌تواند منجر به شرایط خطرناک برای سیستم شودبعد از اینکه ساختار کنترلی ایمنی در سطح سیستم تعریف شد. گام بعدی شناسایی اقدامات کنترلی ناکافی است که ممکن است سیستم را به سمت حالت خطرناک سوق دهد. حالت خطرناک، حالتی است که محدودیت‌های ایمنی که قبلاً برای سیستم تعریف شده، نقض شود.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید