system-khbreh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم خبره”

سیستم خبره

اسلاید 1: سیستم خبرهSl5موضوع:تشخیص سیستم تخصصی هپاتیت با استفاده از شیء ارائه دهنده:الهه جوادیاستاد مربوطه:سرکار خانم فرشته محمدیپاییز 1400

اسلاید 2: چکیده:کبد شما بزرگترین اندام جامد بدن شما است. این عضو برای عملکردهای متابولیک بدن و سیستم ایمنی حیاتی است. بدون کبد کارآمد، فرد نمی تواند زنده بماند. موقعیت کبد بیشتر در قسمت بالای سمت راست معده، درست زیر دیافراگم است. بخشی از کبد به سمت چپ بالای شکم نیز می رود. انواع مختلفی از بیماری ها وجود دارند که می توانند بر کبد و عملکرد آن تأثیر بگذارند. اهداف: هدف اصلی این سیستم خبره کمک به پزشکان در تشخیص بیماری های هپاتیت می باشد.

اسلاید 3: مقدمه:جگر اندامی به شکل نیمه ماه است که نسبتاً مستقیم در پایین قرار دارد. کمی در حفره بدن کج می شود و قسمت چپ بالای معده و قسمت راست بالای قسمت اول روده کوچک قرار دارد. کبد دارای دو بخش اصلی یا لوب است. هر لوب بیشتر به هشت بخش تقسیم می شود. هر بخش دارای حدود 1000 لوبول یا لوب کوچک است. هر یک از این لوبول ها دارای یک لوله (مجرای) کوچک است که به سمت مجرای مشترک کبدی جریان دارد. در مقایسه با بقیه بدن، کبد مقدار قابل توجهی خون دارد که در آن جریان دارد و تخمین زده می شود که 13 درصد از خون بدن در هر زمان در کبد باشد.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید