کامپیوتر و IT و اینترنت

سیستم زنجیره تامین SCM

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۵ اسلاید محتویات پاورپوینت مذکور: مقدمه تاریخچه تعریف زنجیره تامین چرخه زنجیره تامین تعریف سیستمم زنجیره تامین …

عارفه دهقانی

صفحه 1:

صفحه 2:
(۳ © © () عوامل اصلى بيدايش مديربت زنمير 7 مزايازنجيره تامين تامين .بنج جزء اصلی مدیربت تامين تجارت الكترونيى مديريت زنجيره تامين و تجارت الکتروتیک مزایای تجارت الکترونیک دردادستد. نتیجه گیری منابع

صفحه 3:
درطول دودعه اخیرمدیران شاهدیک دورهتغییرات شگرف جهلتی به واسطه پیشرفت درتكنولوذى جهانى شدن بازارها و شرايط جديداقتصادى و سياسى بوده اندبافزايش تعدادرقبا دركلاس جهانى سازمان هامجبور شدندكه سريعا فرآيندهاى درون سازماتى رابرای باقی ماندن درصحنه رقابت جهانی بهبودبخشند.

صفحه 4:
ميلادة ‎as‏ ۶۰و املادی ‎edhe as‏ ۳ يندس و ازنجيره تامين ‎ie‏ stele Ms ‏ومديريت أن‎

صفحه 5:
سیستمی متشکل از سازمان‌ها. مردم. فعالیت‌ها. اطلاعات و منابمی است که در انتقال یک کالا یا خدمات از عرضهکننده به مشتری درگیر هستند. فعالیت‌های » تأمین منلبع طبیعی, مواد خام و قطعات رابه محصول نهلیی برای عرضه به مشتری تبدیل می‌کتند.

صفحه 6:
مدیریت زنجیرهتمین بر رويكرد مشتری محور استوا است. بر لین اساس ارتباط ابه موقع و كامل بين همه عناصر ز: ‎a‏ برای اطلاع از نیاز های مشتری و میزان نیز ها از ضروريات زنجيره تا

صفحه 7:

صفحه 8:

صفحه 9:
مجموعه ای از روش های است: 8 برای یکپارچگی و کارای تلمین کنندگان. تولید. کنندگان. ابرها و فروشندگان بمتظور حداقل كردن هزینه های سیستم. 7 . تحقق نیاز های بازار 0 واینکه کالاهابه تعداد صحیح در مکان مناسب و در زمان مناسب تولید و توزی کردند.

صفحه 10:
در یک شرکت هر عملى نه تنها بايد با هزينه كمتر از قبل و نيز كمتر از تمامى رقبا انجام شود. بلكه براى حفظ برترى بر رقبا اين هزينه بليد به طور مستمر کاهش

صفحه 11:
کاهش هزینه ‎O‏ افزایش مسئولیت پذیری در برابر مشتریان ‎O‏ بهبود ارتباط ‎ ‏به تلمین 7 کاهش زمان چرخه تولید ‎O‏ بهبود هماهنگی ‎ ‎

صفحه 12:
سه عامل اصلى كه باعث شدند خا مديران موضوع مدیریت ز: ات تا 90 ۲ نقلاب اطلاعات اضای مشتریان ‎O‏ ضرورت ایجدساختاری جدید در روابظ بين سازمائى

صفحه 13:
0 كاهش هزينه هلى تداركات و نگهدری 0 کاهش پرسنل بهبود بهره وری ‎O‏ برد چرخه مالی 0 تحوبل به موقع افزایش قدرت انتخاب مشتریان و دستیابی آنها به تامین کنندگان.

صفحه 14:
تعدد مراکز تصمیم گیری 0 عدم اطمينان 23 عدم هماهنكى ذخيره فريبئده

صفحه 15:
7 كاهش سرعت حمل و نقل بين مرزى به دليل كمرك ‎O‏ شرايط نامساعد هوا. ‏1 2 ارتباطات ضعيف يا خطاهای انسانی ‎ ‎

صفحه 16:
‎O‏ مدیریت روابط ‎

صفحه 17:

صفحه 18:
تجارت الكترونيسك را ميتوان انجام هركونه امور تجارى و بازركانسى بسه صورت همزمان (©019110) و از طريق شبكه جهانى ايغترنت بيان 28

صفحه 19:
بسیاری از فعالیتهای ز یره تأمین از گرفتن سفارش از مشتری تا تدارك آن را مي توان به وسیله تجارت الکترونیک انجام داد.

صفحه 20:
20 رمیای مدل 8288 و 828 بای توصیف: © سذت رید قرو « ‏سس .سس‎ 6 cee eg ae cau cl soma بر مبنای مدلی دیگر از تجارت الکترونیک شرکت های همکار در یک زمینه بخصوص از طریق شبکه های الکترونکی نیز می تونندبه همکاری بپردازند چنین همکاری اغلب بین شرکت های حاضر در یک زنجیره تامین انفاق می افتد.

صفحه 21:
21 تاثیر تجارت الکترونیک بر مدیریت ز تامین شامل: فت سفارشات از طریق شبکه وب 0 پدسشگویی به ستارشات 0 پرداخت های الکتونیکی 6 كاهش سطح موجودى ها مى باشد. بطور كلى مديريت زنجيره تامين يكى از زير ساخت هاى بياده سازى ‎e‏ تجارت الکترونیک است. ‎ ‎

صفحه 22:
امکان ارتباط مستقیم باعرضهکنندگان ‎O‏ تسهيل و تسريع در روابط تجارى براى تجار ‏© كاتالوف و مشخمات کالابه سادگی قابل دسترسی و مشاهده است. ‏10 خريدار قادر است در زمان كوتاه تمام عرضهكنندكان مربوط به كالاى مورد. ‏نظر خود را فارغ از مرزها و فواصل جغرافيايى. جستجو كند ‎

صفحه 23:

صفحه 24:

صفحه 25:
<4) ee ‏سیاس‌|زتوجه‎ »

49,000 تومان