کسب و کارعلوم مهندسیمنابع انسانی و مشاغلمهندسی صنایع و مواد

شاخص های ارزيابی مديريت عملکرد کارکنان (PPM)

صفحه 1:
تعالي ۱ ‎ae el vet‏ 01 دفتر مدیریت منایع انساني _ 2 جح شهریور 83

صفحه 2:
‎٠‏ کارگنان در ‏وتو 7 ‎1 ‎ ‏درصد شکایات بیماران ‏تعداد شکایات قانونی - پزشکی ‏تکریم بیمار توسط پزشک با پرستار ‏رضایت بیمار از زمان انتظار برای اولین ویزیت ‏رضایت بیمار از مراقبت پرستار ‏رضایت بیمار از مراقبت پزشک ‏اعتماد و اعتقاد بیمار به پزشکان / پرستاران ‏رضایت بیمار از توضیحات پزشک] کارکنان درباره شرایط بیماری و نحوه درمان ‏ارضايت بيعار از قدامات و نتایج درمانی ‏وضايت بيمار قز كاركنان كمكى مراقبت بيعار ‎ ‏وا جر او استقرار مدبريت عملكرد . ‏تعداد شکایات بیماران اتعداد کل مرخص شدگان ‏تعداد شکایات رسمی -قائونی بیماران اتعداد کل شکایات بیماران در طول یک دوره مشخص ‏تعيين درصد فراوانى هر يتم در كل بيعاران تحت پررسی ‎ ‎ ‏پرسشنامه رضایت سنجی بیماران ‏مجر 0 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 3:
عدالت/ میزان افزایش رضایت شغلی کارکنان میزان افزایش رضایت از سیستم پرداخت جدید. رضایت پرسنل از خدمات رفاهی رضایت پزشک از پرستار رضایت پرستار از پزشک درصد کاهش غیبت ها و تاخیرات تعداد ساعات صرف شده برای آموزش کارکنان میزان جابجائی کارکنان تعيين درصد فراوانى هر آيتم در كل برستل تحت بررسی (میزان کل غیبت ها و ساعات تاغیر تقسیم بر كل سامات. حضور کارکنان در بک دوره معین) نسبت به (میزان کل غیبت ها و ساغات تاخیر تقسیم بر کل ساعات حضور کارکنان در دوره قبلی بررسی) مجموع ساعات صرف شده برای آموزش کارکنان در طول یک دوره معین تقسیم بر تعداد کل کارکنان در همان دوره تعداد جابجائی کارکنان در یک دوره مشخص (بدلال انتقال. توفیع. تنزیل ) تقسیم بر تعداد کل کارکنان در همان دوره مور اداری واحد مسئول آموزش اداره آمار/امور أدارى

صفحه 4:
عدالت/ ‎oe‏ os میزان خروج از خدمت ترکیب تحصیلی کارکنان میزان شکایات کارکنا درصد اشغال تخت بیمارستان میزان کاهش مراجعات مجدد میزان کاهش در جراحیهای کنسل شده متوسط طول مدت اقامت تعداد ويزيت هاى سربائى تعداد خروجى كاركنان (بازنشستكى. استعفا. اخراج و تعليق) تقسيم بر تعداد كل كاركنان در طول يك دوره مشخص (تعداد كاركنان در هر مقطع تحصيلى نسبت به تعداد كل كاركنان) ‎es‏ تعداد شکایات مکتوب و غیر مکتوب پرسنل به مسئولین بیمارستان تخت روز اشقالی در يك دوره معین تقسیم بر( تعداد تخت هاى فعال شرهمر لتعداك روه مر سمان قورة) كما (تعداد مراجعات مجدد بيماران نسیت به تعداد کل مراجعات در یک ذفره مشخی) مدهای (میزان مراجعات مجدد دوزدقیلی) (تعداد جراحيهاى كتسل شده | تعداد كل جراحى های برنامه ریز شده در یک دوره) تقسیم بر (تعداد جراحیهای کنسل شده | تمداد کل جراحی های برنامه ریزی شده در دوره پیشین ) جمع کل تخت روز اشغالی در یک زمان معین تقسیم بر تعداد کل بیماران مرخص شده و فوتی در همان زمان تعداد ويزيت هاى سربائى تقسيم بر تعدا كل ويزيت های انجام شده ا اذاره آمار/امور اخارى مدیریت یا پیمارستان واحدآمار و مدارک

صفحه 5:
تعداد خدمات درمانی و پاراکلینیکی غیر ضروری درصد روزهای کاری نسبت به کل روز بيمار درصد پرداخت های کارمزدی به حقوق ثابت متوسط هزينه هاى تشخيصى و درمانى ابه ازاى هر بيمار درصد تغيير در حجم خدمات ميزان جراحيهاى الكتيو تعداد خدماتی که بر اساس ارزیابی ها و کارسنجی های بعمل آمده انجام آنها غیر ضروری تشخیص داده شده است و باید حذف گردند (تعداد روزهای کاری در بک دوره معین نقسیم بر مجموع خدمات روزانهارائه شده به بیماران در طول ۲۴ ساعت در یک دوره معین) ۶ 1.۰ (کل میلغ پرداختی به افراد بر اساس عملکرد در یک دوره معین تقسیم بر کل حقوق ثابت پرداخت شده در همان دوره) ۵ 1۰۰ کل هزینه های خدمات تشخیصی و درمانی ارائه شده به بیماران تقسیم بر تعداد کل بیماران در یک دوره مشخص میزان تغییر (کاهش با افزایش) تعداد آزمایشات. تعداد رادیو گرافی هاء خدما سریائی, تعداد بستری ها و... در یک دوره معین نسبت به دوره قبلی ارزیابی تعداد جراحی های تهاجمی و الکتیو تقسیم بر تعداد کل جراعى نا آمده از كلوستجى ها ‎cay eal a‏ واحد ما و مدرک پزشکی واحد امور عالى ‎hl arly‏ و مدرک پزشکی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

بسمه تعالي شاخصهاي ارزيابي مديريت عملکرد کارکنان ) )PPM معاونت توسعه مديريت و منابع دفتر مديريت منابع انساني 1 شهريور 83 شاخص هاي ارزيابي استقرار مديريت عملکرد کارکنان در بيمارستان منتخب شاخصها نوع شاخص فرمول و نحوه محاسبه درصد شكايات بيماران تعداد شكايات بيماران /تعداد کل مرخص شدگان سيستم شکايات/صندوق پيشنهادات /نظرات مسئولين بخشها و بيمارستان تعداد شكايات قانوني ـ پزشكي تعداد شكايات رسمي –قانوني بيماران /تعداد کل شکايات بيماران در طول يک دوره مشخص مدارک ومستندات پرسشنامه رضايت سنجي بيماران تكريم بيمار توسط پزشك يا پرستار رضايت بيمار از زمان انتظار براي اولين ويزيت (پيوست شماره )1 رضايت بيمار از مراقبت پرستار اثربخشي /کيفيت رضايت بيمار از مراقبت پزشك 2 منبع داده ها اعتماد و اعتقاد بيمار به پزشكان /پرستاران رضايت بيمار از توضيحات پزشك /كاركنان درباره شرايط بيماري و نحوه درمان رضايت بيمار از اقدامات و نتايج درماني تعيين درصد فراواني هر آيتم در کل بيماران تحت بررسي دفتر مديريت منابع انساني رضايت بيمار از كاركنان كمكي مراقبت بيمار شهريور 83 ...ادامه نوع شاخص شاخصها منبع داده ها فرمول و نحوه محاسبه ميزان افزايش رضايت شغلي كاركنان ميزان افزايش رضايت از سيستم پرداخت جديد کيفيت (پيوست شماره )1 تعيين درصد فراواني هر آيتم در کل پرسنل تحت بررسي رضايت پرسنل از خدمات رفاهي عدالت/ دسترسي رضايت پزشك از پرستار رضايت پرستار از پزشك درصد كاهش غيبت ها و تاخيرات (ميزان کل غيبت ها و ساعات تاخير تقسيم بر کل ساعات حضور کارکنان در يک دوره معين) نسبت به (ميزان کل غيبت ها و ساعات تاخير تقسيم بر کل ساعات حضور کارکنان در دوره قبلي بررسي) تعداد ساعات صرف شده براي آموزش كاركنان مجموع ساعات صرف شده براي آموزش کارکنان در طول يک دوره معين تقسيم بر تعداد کل کارکنان در همان دوره واحد مسئول آموزش ميزان جابجائي کارکنان تعداد جابجائي کارکنان در يک دوره مشخص (بدالئل انتقال، ترفيع ،تنزيل ) تقسيم بر تعداد کل کارکنان در همان دوره اداره آمار/امور اداري كارايي عدالت/ دسترسي/ 3 کيفيت پرسشنامه رضايت سنجي کارکنان دفتر مديريت منابع انساني امور اداري شهريور 83 ...ادامه نوع شاخص عدالت/ دسترسي کيفيت كارايي 4 فرمول و نحوه محاسبه شاخصها منبع داده ها ميزان خروج از خدمت تعداد خروجی کارکنان (بازنشستگی ،استعفا ،اخراج و تعلیق) تقسیم بر تعداد کل کارکنان در طول یک دوره مشخص تركيب تحصيلي كاركنان (تعداد کارکنان در هر مقطع تحصیلی نسبت به تعداد کل کارکنان) ضربدر 100 اداره آمار/امور اداري ميزان شكايات كاركنان تعداد شکایات مکتوب و غیر مکتوب پرسنل به مسئولین بیمارستان مدیریت /ریاست بیمارستان درصد اشغال تخت بيمارستان تخت روز اشغالی در یک دوره معین تقسیم بر( تعداد تخت های فعال ضربدر تعداد روزها در همان دوره)*100 ميزان كاهش مراجعات مجدد (تعداد مراجعات مجدد بیماران نسبت به تعداد کل مراجعات در یک دوره مشخص) منهای (میزان مراجعات مجدد دوره قبلی) ميزا ن كاهش در جراحيهاي كنسل شده (تعداد جراحیهای کنسل شده /تعداد کل جراحی های برنامه ریزی شده در یک دوره ) تقسیم بر ( تعداد جراحیهای کنسل شده /تعداد کل جراحی های برنامه ریزی شده در دوره پیشین ) متوسط طول مدت اقامت جمع کل تخت روز اشغالی در یک زمان معین تقسیم بر تعداد کل بیماران مرخص شده و فوتی در همان زمان تعداد ويزيت هاي سرپائي انسانبريتعداد کل ویزیت های انجام شده منابعتقسیم تسرپائی های تعداد شهريور 83 ویزیتري دفتر مدي در یک دوره معین واحد آمار و مدارك پزشكي ...ادامه نوع شاخص اثربخشی كارايي 5 پايداري شاخصها فرمول و نحوه محاسبه منبع داده ها تعداد خدمات درماني و پاراکلينيکي غير ضروري تعداد خدماتی که بر اساس ارزیابی ها و کارسنجی های بعمل آمده انجام آنها غیر ضروری تشخیص داده شده است و باید حذف گردند بر اساس اطالعات بدست آمده از کارسنجي ها، ارزيابي اقدامات ،بررسي پرونده ها و نتيجه کار كميته مميزي پزشكان درصد روزهاي كاري نسبت به كل روز بيمار (تعداد روزهای کاری در یک دوره معین تقسیم بر مجموع خدمات روزانه ارائه شده به بیماران در طول 24ساعت در یک دوره معین) * 100 واحد آمار و مدارك پزشكي درصد پرداخت هاي كارمزدي به حقوق ثابت (کل مبلغ پرداختي به افراد بر اساس عملکرد در یک دوره معین تقسيم بر کل حقوق ثابت پرداخت شده در همان دوره) * 100 متوسط هزينه هاي تشخيصي و درماني به ازاي هر بيمار کل هزينه هاي خدمات تشخيصي و درماني ارائه شده به بيماران تقسيم بر تعداد کل بيماران در يک دوره مشخص واحد امور مالی درصد تغيير در حجم خدمات ميزان تغيير (کاهش يا افزايش) تعداد آزمايشات ،تعداد راديو گرافي ها ،خدما سرپائي ،تعداد بستري ها و ...در يک دوره معین نسبت به دوره قبلي ارزيابي واحد آمار و مدارک پزشکی ميزان جراحي­هاي الكتيو تعداد جراحی های تهاجمی و الکتیو تقسیم بر تعداد کل دفتر مديريت منابع انساني جراحی ها شهريور 83

62,000 تومان