wimax-Networks-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
یك روش بی سیم فوق العاده سودمند و انقلابی در زمینه دسترسی تمامی كاربران (در هر سطحی) به اینترنت است. این نام از حروف اول كلمات: Worldwide Intero Perability for Microwave Access گرفته شده و همان گونه كه از نام آن پیدا است، راه حلی برای دسترسی به اینترنت از طریق امواج مایكروویو است. طراحان و مهندسان این روش بر آن هستند تا در آینده ای نزدیك ، دسترسی بی حد و مرز به اینترنت را برای تمامی كاربران تا حد دسترسی به تلفن همراه آسان كنند و همانگونه كه اكنون در اغلب كشورهای جهان، داشتن و استفاده ازیك تلفن قابل حمل،به پدیده ای معمولی مبدل شده است، دسترسی آسان و نامحدود به مكان به اینترنت، برای همگان حاصل شود. وای مكس در آینده بسیار نزدیك، اینترنت را در كنار شبكه مخابراتی قرار خواهد داد و چنان انقلابی را در این زمینه به وجود خواهد آورد كه روشن كردن اكثر كامپیوترهای قابل حمل،خانگی و یا خاص، مساوی با اتصال آنها به اینترنت باشد. این استاندارد از طرف IEEE معتبر شناخته شده و كد ۸۰۲.۱۶ از طرف این سازمان به آن اختصاص یافته است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
314 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شبکه های wimax”

شبکه های wimax

اسلاید 1: حضرت علی (علیه السلام)هر گاه خداوند بنده ای را خوار نمايد او را از فرا گرفتن علم و دانش محروم می نمايد1بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: 2مو ضوع :شبکه های wimaxدرس MIS:استاد مربوطه :مهندس پویا نوری

اسلاید 3: 3مقدمه :موارد کاربردی وایمکس:اتصال به اینترنت از طریقwi-Fi hotspotsجایگزین مناسب ارتباطات با سیم وdslایجاد سرویس های دیتا وارتباطات از راه دورفراهم ساختن ارتباطات سیار

اسلاید 4: 4مادون قرمز Wi-FiWIMAXتاریخچه وایمکس:@PptBank

اسلاید 5: www.prozhe.com5

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید