shooreye_sar_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شوره سر ۲”

شوره سر ۲

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: « شوره سر»درمان به روش طب سنتی

اسلاید 3: علت بروز شوره سر:عدم تعادل در کارکرد کبد عدم توانایی کبد در دفع موادّ نامطلوب بدن از راه های معمول، سبب توسّل به یک راه غیر عادّی – یعنی دفع مادّه از راه پوست سر – شده است.

اسلاید 4: اصول درمانی شوره سر به شیوه طبّ سنّتی:۱- درمان یبوست:این مورد، گاهی به تنهایی برای درمان شوره سر کفایت می کند!

اسلاید 5: ۲- پرهیز از مصرف موادّ غذایی مخل عملکرد کبد:انواع فست فودها و غذاهای آماده،سرخ کردنی ها و غذاهای چرب، غذاهای تند و پرادویه، آجیل های بوداده، انواع نوشابه ها، شیرینی ها و شکلات های مصنوعی، قند و شکر، سس های کارخانه ای و ….

اسلاید 6: افزایش مصرف غذاهای خام و گیاهی نسبت بهغذاهای پخته و حیوانی= افزایش کارکرد کبد

اسلاید 7: ۳- انجام حجامت؛ با نظر پزشک معالجبهترین حجامت برای درمان شوره سر، حجامت عام است که بهتر است تا سه دوره به صورت ماهیانه تکرار شود.

اسلاید 8: 4- استفاده از داروهای فعّال کننده کبد:نوشیدن مخلوطی از مقدار مساوی عرق کاسنی و شاهتره؛ روزی ۳-۲ استکان، به مدت چند ماهافزودن خاکشی اثربخشی این ترکیب را افزایش می دهد.

اسلاید 9: شوره سر نوعی سوءمزاج گرم محسوب می شود؛ بنابراین: مصرف غذاها و داروهای خنک، افزایش یابد.مصرف غذاها و داروهای گرم، کاهش یابد.

اسلاید 10: ۵- ایجاد آرامش روانی:استرس، کارکرد کبد را شدیداً تحت تاثیر قرار می دهد.6- ورزش روزانه: بهبود عملکرد کبد و خونرسانی به پوست سر

اسلاید 11: 7- استفاده از صابون های طبیعی و سنّتی برای شستشوی سر8- مصرف جوانه گندم (به صورت تازه یا پودر شده)Shiateb.com منبع:

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید