صفحه 1:
صفحه 2:
ld را ات ay ee ere aad
کانال تلگرامی بانک ناور بو ینت
PptBank@
صفحه 3:
كاه كولم سلتكساور ۳۳۴۵۵۱
RS CYST ere sy
Fe Pn ey
” خريد و فروش خود را ثبت نماييد.
cece I ل ل
حسابها و مبالغ دریافتی و پرداختی روزانه خود را ثبت نمائید.
جكهاى صادره و دريافتى مشتريان را ثبت نمائيد.
ae coats ا ا aS ل
شما تنها این موارد را ثبت و نرم افزار پریال به صورت هوشمند عملیات حسابداری
مربوطه را براى شما انجام مى دهد.
د ا اح اخ
صفحه 4:
ساك کلم بسانکساور @PptBank
نرم افزار حسابداری و خرید و فروش پریال
ees را سای
ی
ete ee eet a ee arene 1
Othe) NE CA 1
وضعیت برگ جکهای مربوطبه هر دسته چک تعویف شددد
1
وضعیت كالاهاى خريدارى و فروخته شده و موجودى كالاها.
eo oy ae)
در دسترس بودن اطلاعات مور ناز شم (زقیل مانده حساب اراد موجودی کال و..) در یک نگاد
ام اف ور را(
1
تقاوت دا پشتیبانی برتر ماست
صفحه 5:
BLE e ee DUS SR oe
۱ ne ced
صفحه 6:
@PptBank کساناقساکولسبانکیساور
پسرم دنیا دریایی است بسیارعمیق »افراد بسیاربی در این
دریا غرق شده اند پس اگر خواستی غرق نشوی و به
:ساحل نجات برسی باید
q-3 rg كا ipo) 1 کشت
بادبانآنرا. قراربدمد©
ناخدلىآنرا .. قرار دم.©
ل ا 2 ال | pathy
لنكوشرا :.... قرار دم.©
صفحه 7:
کاند و ساکیاهسلنکساور ۵۳4520۷
هدفهای آموزشی
:آشنايى با
9
انواع ارتباط
عناصرتشكيل دهنده ارتباط
ویژگیهای عناصر تشکیل دهنده پیام
شيوه هاى برقرارى ارتباط موثر با نوجوانان
منابع
صفحه 8:
كاه كولم سلتكساور ۳۳۴۵۵۱
ارتباط موثر
ا ا 20
طى آن افراد مى توانند عقايدءخواسته هاءنيازهاءاحساسات و
هیجانهای درونی خود را بیان کرده به به نوعی احساس
رضايت دست يابند
ارتباط مؤثر رابطه اي است كه در لن شخص بكونه اي عمل مي
کند که در آن علاوه 111111111110111
eae فايش A ran مقابل ندر Gale yy lira درز
صفحه 9:
كاك اکیلم بسلنکهاور @PptBank
:ارتباط کلامی
ساده ترين وسيله برقرارى ارتباط زبان است كه در آن از
ا ل لم
ل ا ل ا RVD YP
:ارتباط غير كلامى
ا ا ا 0 0
صفحه 10:
@PptBank ا
انواع پیام های غیر OE 32
وضعیت و حالات بدنی
حالات چهره ie
2 1 م"
Sees Sagigds) ]رن
ظاهر فرد(يوشش و آرايش)
سکوت و مکث
nee
ؤست ها
صفحه 11:
تساك اكولس بانکیساور @PptBank
Bren تشکیل دهنده ارتباط
»۵ (فرستنده پیام)
ا پیام)
لت(
۳
Or pe a as
صفحه 12:
@PptBank ب لنكساور ot SL Zils
يسمي
ویژگی های فرستنده ل ل رده
صداقت و راستی هوشيارى؛ زیرکی و عاقل بودن
صريح و صميمى بودن errs ci
یمان وباور قلبی ا
كلام معنوى و اثر بخش خوب گوش دادن
نيكوبودن كلام
القاء مثبت
ویژگیهای پیام
تناسب پیام با نیاز مخاطب
تازه و غنی بودن پیام
bees) |
تناسب پیام با درک و فهم مخاطب
صفحه 13:
@PptBank ب لنكساور ot SL Zils
ويزكى هاى بيام
ft
er kerry که
تازه و غنی بودن پیام
۱
cere ل Oe
صفحه 14:
@PptBank ب لنكساور ot SL Zils
میت
» 5
Dulac S5.;
احساسى بودن زود رنج بودن
حساس بودن زودباور بودن
عشق به زیبایی تسس لت
کنجکاوی تسس
كمال كرايى ۳
كت با خود حرف زدن
erry سرزنش کردن خود
تمرد و سرکشی همانند سازی
روحیه نقادی سس
رقابت جویی کم رویی و رودرواسی داشتن
تنوع طلبى ۲«
نوگرایی مدكرابيى
شك مذهبى و كرايش های شدید مذهبی تحت تاثير قرار كرفتن
رشد هيجان خشم دوستس ele
صفحه 15:
كسائك ساكول سلتكساور 61 ه68 ترط ©
: أمام صادق عليه السلام i
Brae eae ee
نوجوانان را دريابيد زيرا كه آنان سريع تر به
0 A)
كفىءج6. ص66 ع66 ©
© امام على عليه السلام :
ل ل ا ل الل
vee eed ل له
افشانده شود می پذیرد
كت ۳
صفحه 16:
تساك اكولس بانکیساور @PptBank
1 05 ۳1 میت
۱75۳۳۳2
کشمکش بین استقلال و وابستگي
طغیان علیه مراجع قدرت
هويّت فردي
Peete م000
عدم کنترل بر رفتار و هیجانات ناشي از تغییرات جسمي و رواني دوران بلوغ
ترس از آینده(انتخاب رشته ی تحصیلی»انتخاب شغل»انتخاب همسرد...)
دغدغه اقتصادي
تعارض بین خواستههاي والدین و گروه همسالان
ترس و اضطراب
برانگیخته شدن 2000
مشکلات اعتقادی و مذهبی
به هم ريختگي ارتباط با دیگران
صفحه 17:
eee اسن
راهکارهایی ۳ J
eee ate Rc)
ار
۱
الكوهاى رفتارى والدين
برهيز از مناقشات خانوادكى
كت
استفاده از روش های تربیتی غیر مستقیم
اعتماد سازیی
|۳۳
صفحه 18:
@PptBank کاندقاتولمبسلنکیساور
ا
۱ ele Brn)
رت Cet MBE Ow ew
عدم ارضاى نيازهاى روانى موجب بيدايش اختلالات و”
بيمارى ها از قبيل نااميدى هاءافسردكى هاءنك رانى
هاءمرد مآزاری هاءسوء ظن و بدبینی هاءبزهکاری ها و
“حتى قتل ها و خودکشی ها می شود
صفحه 19:
اح سوه @PptBank
نيازهاى روانى دوران ۲
#نیاز به 0
ER را ENS bd
#نیاز به قابليك بهانفتنام
۱ hd
ل سر در
#نیاز به پلثرتشهیفسلگخویهمسن
#نباز به لمتفاک لت
thd اس
صفحه 20:
معنویت. اخلاق. خلاقیت. مهارت. حل"
مشکلات. حسن نيّت» پذیرش واقعیّتٍ
عزت نفس, اعتماد به نفس» Sige
پذیرش توسط اجتماع, دوستی. علاقه به
از های فیزیولوژیک. مانتدخواب و خوراک و
سلامت وات
صفحه 21:
اند ساکواهسلنکساور ۵۳۵8۵۳
یمیت
Hoa ses eee rae
صفحه 22:
@PptBank کاندقاتولمبسلنکیساور
راههای شناخت لیا 377
اس( ۱۳۳۰۱۱۳
cirperh as pyre vm’ jer] ری
همدلیر همزبانی6
بازگشتبه دنیایدر ورگ ذشته خود)-*6
مطااعه ک تابهایمرتبط-6
eur i يت
صفحه 23:
کاندق اکیلم بسانکیساور @PptBank
:قابل توجه والدين
es) ا ل ا ا ل
طبیعیر غریزءآنها به منزله سنگبنایا رتباط همدلثه مورد
Bap ۱ م
19 0 y nee Ve) eae Rp Pee
دهد. جوزنوجولنازدر بسيارىموارد به طتفقدلزرشد و
wie ples 2
eT Se ee SCE ee eee eLOw al
مورد نیازشانلستبا لنچه که مصلحتوشد و تربیتشانلست
pe Ip prep oes
صفحه 24:
کاند كولم بسلنكساور @PptBank
اشتباهات والدین
سس
عدم شناخت و درك اين دوره بحرانى
عدم سازش با تغييرات اين دوره
ier Tee LETS OS) ات
عدم صداقت والاین
مخالفت با رفیق داشتن نوجوان
مخالفت با بیرون رفتن نوجوان
م
... حمايت نكردن در زمينه كار و ورزش و تفريح و سركرمى و ازدواج
توقعات بيجا
برخورد سرد توام با برخاشكرى و خشونت
اسرار و اجبار در زمينه انتخاب ها
صفحه 25:
کاند و سلکیامبسلنکساور ۲520۷ ی
:امام علی(ع)
© اضاف السكر اريعة:سكر.الشباب»سكرالمال»سكرالنوم
وسکرالملک,
۱ ae ewe
ا ل
#بيامبركريامى اسلام فزمودند:
© الشباب شعبة من الجنون؛ جوانى شعبهاى از جنون است
صفحه 26:
كاه كولم سلتكساور ۳۳۴۵۵۱
آسيب هاى دوره نوَجَرا
معاشرت با افراد ناباب
ne) م
ازدواج موقت ناآكاهانه
اعتياد به انواع مواد مخدر
eaten)
او ۳
...اعتیاد به اینترنت»موبایل و ماهواره و
Ce eT EE So be) Bw) 200
0
۱۳۲۲
صفحه 27:
كاك اکیلم بسلنکهاور @PptBank
ترسهاى دوران نوجوانى:
ترس از ل 20
يت
eS لت كه
CESS) Le Oc Do i
ترس از مرگ
*ترس از مسخره شدن
۱
صفحه 28:
كمس ويام الكساور @PptBank
ae
پیوسته عقل و حماقت در ضمیر نوجوان در
۱
سا سا مس و
RUE een ior Cen eae
بحارالانوار. ج ۱ ص ۹۶
صفحه 29:
اح سوه @PptBank
= OEE
(Pere Re rem ee epee Ca Pee)
آنها را به خود جلب کنیم Lash
با آنها رابطه دوستی برقرار کنیم
Pee ee ee)
۱ eee MITT
به آنها احترام بگذاریم
با آنها همدلی کنیم
آنها را با مشاوران متعهد و متخصص ارتباط دهيم
000 ا ke Beare)
75 (s$sJsus&s a
صفحه 30:
كاه كولم سلتكساور ۳۳۴۵۵۱
0 Uy RONDE RN
زمینه فعالیت های گروهی را برای آنها فراهم کنیم
0
ای
به سوالات آنها ياسخ دهيم
آنها را حمایت و تشویق کنیم ل Bee
از نوجوان انتظارات مناسب و به اندازه داشته باشید
با آنها روابط صمیمی و دوستانه داشته باشید
در قالب نصيحت با آنها صحبت نكنيم
صفحه 31:
كاه كولم سلتكساور ۳۳۴۵۵۱
ال
Rt ESPs ee Roc aS TE)
با آنها بحث و مجادله لفظی نکنیم
آنها را در هیچ شرایطی کتک نزنیم
00 ie SER ee Srey Beep Be)
پول توجیبی آنها را تامین کنیم
قهر طولانى مدت نكنيم
آنها را از خانه اخراج نكنيم
به نوجوان شخصیت بدهید
صفحه 32:
كاه كولم سلتكساور ۳۳۴۵۵۱
ال
Sars ie ا
هركز نوجوان را با ديكران مقايسه نكنيم
Arete Sree We epi]
از تندى و خشونت برهيز كنيم(برخورد نرم ومثبت داشتن)
Ripe) ل ا 0
آنها را با انواع آسيب هاى اجتماعى آشنا كنيم
5
از تبعيض و بى عدالتى برهيز كنيم
صفحه 33:
@PptBank بلنكساور SL ZEST
LO ene aera
.كودك لنكاشتننوجوان-0
ro
.تبعیضو بیعدالی-9
,بیاحتمادیواللین-6
صفحه 34:
@PptBank ب لنكساور ot SL Zils
: على علية السلاة
Ears oy ل ل ا یر
{SS
آداب و ررسوم خود را به فرزندانتان تحميل نكنيد ۱۳
آنان براى زمانى غير از ززمان شما هستند
فرزندانتان ریا متناسب با زمان خودشان تربیت کنید
صفحه 35:
كاه كولم سلتكساور ۳۳۴۵۵۱
اصول تربيت نوجوان:
Pa etre Pere SOY OE bed
تشطبثك معتدل ©
قاط مناسب و |
و
rene bee oot)
0
*احترام به آزادي و كنترل
نامحسوس
00
صفحه 36:
تانكس اكولس سلنكيساور @PptBank
منابع
۱ J Case 5 GTi she 5) gad. Cans
م |
خانواده و فرزندان در دوره راهنمایی و دبیرستان
(Ora OLR Bt aes eat er ren)
روانشناسى نوجوانى از دكتر اسماعيل بيابانكرد
EB) ل ا اس سر
مسائل نوجوانان و جوانان از دكتر محمد خدايارى فرد
۱
تكنولوزى و مهندسى فكر از دكتر محمد على حقيقى
ات ل 020
صفحه 37:
@PptBank بلنكساور SL ZEST
ابو سعید ۳۳
رس SS ۱
2
یا رب چه شود اگر مرا گیری دست
ae ey 0
es] ات
OC eek?) Tee سر لت
در پیش عنایت تو یک برگ گیاست
هرجند كناه ماست كشتى كشتى
غم نيست كه رحمت تو دريا درياست
موفق و بيروز باشيد
تت —
