صفحه 1:
بانک پاورپوینت:
۳
بسم الله الرحمن
الرحیم
صفحه 2:
بانک پاورپوینت:
P
کانال تلکرامی بانک باور بو دنت
https}//telegram.me/joinchat/CrBIZT1leCOx31RhxgL_5q
صفحه 3:
جوت تتظيم قند خون و ترشح اتسولين
يت كترل جرس خون
اتتظي كته اعمال كبدو موثر در مرمان بماريهاي كدي از فيل كبد جرب و ... و تصق ده خون
جيت رقع استرس» تاراحثي هاي عصبي, سردردهاي مزمن
تم ترشح هورموتجاي زان و تنظي قعدكي و لطافت يوست خئمها
جيت رقع و ييشكهري از مشكلات كليوي و مجازي لنراري لز قيل سذك كليد سذك مثهء سرطان بروستات و
اجيت رفع مشكلات معد و روده از فيل دل يهجه تفع معده درد و تظيم كتده ترشح هي مد و رد
مقوى قلب و اعصاب؛ معطر و خوشيو كلنه؛ صغرايرء روشن كتده بوست, دفع لغ تقويت كناد قله
أمقوى معد مول خوزه رفع ل رد و دل بيج هدش شک رع كرما اذل رفع سكسك ماود
اتقويت اعصاب» تقويت معده. تقويت قواى جنسى و عمومى؛ أرامبخش؛ مقوى مغزء خواب أوره ضنتشتج» مقوى لبو اعصاب.
اتويت قلباو اعصابء ضدتشنيء ارم بخشء ضدهيسترى؛ درمان بيخولى و اخثلازات عصمى» رقع اضردكى, رقع سکس
تقويت عمومى بدن مقوى قر يء؛تقويت معنم تقويت اعصاب؛ رقع بوى بد ذهان: ضنسرفه هلي مرطونس
موی مه ورد وید کنر دهد
ضدجوش» رفع بيخوالى» قب برء تصفيه تند خون» تقريت بوست و كليه و ید دای من مسكن اعصاب
تصفيه كنده خون» تيت لته؛ جلويرى از خوتريزى By IIa Bal Il
مقری وتو دهنه ليه وشكناه سنك كليه ومثئامضد سياه سرفه وقب ولوق
عرق رابت
یندم بر منای زنقه رف ie his at
عوضه عرقیحات تباهی اصیل تمصر كأشان (ازتهاناس تسد كلاب سنوي انه خدا)
تتلیغات :شمایم تماس8110 553 0933 - 6911 567 0913 تبليغات
-
صفحه 4:
اهميت و شيوه هاي نوين
فراكيري زبان انكليسي در
صفحه 5:
"! بشر در هیچ دوره اي اين چنین با حجم انبوهي از داده ها و
اطلاعات مواجه نبوده است. سرگرداني انسان امروز انتخابي
مناسب از بین هزاران امكاني است که عمر کوتاهش را برنمي
تابد. و این سرگرداني , در انتخاب روشي مناسب براي يادگيري
يك زبان بین المللي با گستره تولید جهاني , صد چندان شده
است. کتابها, فيلمهاي صوتي- تصويري , كلاسهاي آموزشي
رسمي و غیر رسمي , نرم افزارها و پهنه گسترده اینترنت
درکارند تا امر فراگيري يك زبان خارجي تحقق یابد.
صفحه 6:
8 آیا اشکال در بهره هوشي ما دانش آموزان ايراني است که با
گذراندن بیش از ده سال از دوران راهنمائي تا دانشگاه هنور
نتوانسته ايم در حد قابل قبولي زبان بیاموزیم؟
چرا, دانش آموزان و دانشجویان ايراني با گذراندن بیش از ده
سال, از دوران دبیرستان تا دانشگاه هنوز نتوانسته ایم در حد
قابل قبول زبان بیاموزیم؟ بدون شك در بهره هوشي و تواناني
هاي ما نیست بلکه مشکل در روشها و تكنولوژي هايي است که
ما با استفاده از آنها زمان بزرگي از زندگي خویش را از دست
داده ایم.
صفحه 7:
ما هميشه زبان را درس مشكلي تصور مي کردیم
که باید آنرا امتحان دهیم و بدین دلیل هرگز
فرصت استفاده از آنرا به صورتي نيافتیم که از
صفحه 8:
دنياي واقعي زبان , يك دنياي صوتي است , در حالي
که سیستم آموزشي ما , دنيايي مبتني بر متن بوده است
و اين باعث مي شد كه مشكل تلفظ نيز بر مشکلات بي
شمار افزوده شود. به دليل عدم زيستن در يك محيط
صوتي با آن احساس بيكانكي مي كنيم, نتيجه اين سيستم
آموزشي در آرماني ترين شرايط تربيت مترجم بود, نه
كسي كه با زبان بتواند ارتباط برقرار كند.
صفحه 9:
"1 کاش ما زبان را با روش كودكان ياد مي كرفتيم كه كمترين
اهميتي براي دستورات بيجيده زبان نمي دهند. راستي ما , خود
چقدر با گرامر زبان مادري خود آشنا هستیم؟ دستورات گرامري
در تمامي زبانها يك موضوع کاملاً تخصصي و انتزاعي از
زبان است و اگر نه این است پس این همه رشته هاي دانشگاهي
سطح بالا در رابطه با دستور زبان چه معني مي دهند؟ حرف
زدن با رعایت دستورات گرامري زباني پر از استثناء مانند
انگليسي تقریباً غیر ممکن است.
صفحه 10:
* آموزش , حفظ کردن فرهنگهاي لغت بود , هر معلمي براي
خود ديكشنري كوچكي مي ساخت که مجبور به حفظ آن بودیم و
متاسفانه هنوز هم کار به همین منوال است. در يك فرهنگ
انگليسي نگاهي به لغت 6302/۳ یا ۳096۲6۶ بیندازید.دو
صفحه معني مختلف و گاه متضاد براي يك لغت سردرگمي
آدمي را در آموزش صد چندان مي کند. فرق عمده زبان
انگليسي با زبان فارسي در اين است که لغات در زبان انگليسي
عمدتاً وقتي معنا واقعي دارند که در کنار سایر لغات قرار مي
كيرند , مثلاً لغت ۳690669 معني واضحي ندارد. در حالي که
معني عبارت 06۳0 ۳60۲65" کاملاً مشخص است.
صفحه 11:
بانک پاورپود
tBank@
اهمیت دادن به امر خواندن
"1 در هر زباني چهار عنصر عمده خواندن , نوشتن , صحبت
كردن و گوش دادن وجود دارد. آنچه در سیستم آموزش رسمي
یا ببش از همه به آن پرداخته شده است امر خواندن مي باشد.
در برخي از كلاسهاي غير رسمي نيز صحبت از هم زماني
جهار عنصر رفته است . اما وقتي در محيط واقعي زبان قرار
مي كيريم در مي یابیم که اگر هدف فراگيري زبان باشد عنصر
خواندن و نوشتن اهمیت درجه چندم دارند, به این دلیل ساده که
در تمامي زبانها افراد بي سواد آن جامعه نیز قادر به تکلم زبان
مادري خود هستند.
صفحه 12:
=H
سه درد سربزرگي که
زبان آموزان با آن مواجهند
\ 7
صفحه 13:
بانک پاورپوب
۳1 ۰ 13۱
ایجاد شور و شوق دروني 9۳8
* اکثر زبان آموزان دوست دارند تا به خوبي به زبان انگليسي
صحبت کنند, و از احساس این که مي توانند روزي به راحتي به
زیان انگليسي ارتباط برقرار کنند.هیجان زده مي شوند ولي به
ف رآیند يادگيري توجهي نمي کنند. براي اکثر زبان آموزان ,
فراگيري زبان يك وظیفه است چيزي که آنها مجبورند انجام
بدهند, نه اینکه نخواهند! اين اولین و بزرگترین دردسري است
و پر ی
شش نیاید, يقي ترا به خوبي فرا نخواهد كرفت اكر شما
عاشق زيان الكليسي تباید زیان انگليسي هم عاشق شما
نخواهند بودا
صفحه 14:
8 اگر شما مي خواهید که يك زبان آموز موفق شوید, باید به خود فرآیند
يادگيري علاقه مند باشید. زماني که مشغول فراگيري زبان هستید. باید به
en داري مي كنيد. براي مثال شما
iJ
* خواندن جملات انگليسي و تفکر راجع به ساختار آنها
* فراگيري لغات جدید از ديكشنري
نوشتن يك جمله صحیح انگليسي با استفاده از ديكشنري ها , راهنماهاي
گرامري و اینترنت
"ا تمرین تلفظ اصوات و لغات انگلیس
لنت بیرید.
. به طور ايده آل , فراگیری زبان بايد سركرمي شما باشد. شما بايد به خود
به عنوان يك زبان آموز نگاه کنید , كسي که يادگيري زبان انگليسي را به
عنوان يكي از فعاليتهاي مورد علاقه اش انتخاب كرده است.
صفحه 15:
Ml اتخاذ تصميمي در جهت يادگيري زبان انگليسي نیازمند تغييراتي
در زندگي شماست. براي مثال , اينکه كسي تصمیم بگیرد هر
روز به مدت 90 دقیقه كتابي را مطالعه کند و به اين تصمیم
خود پاي بند باشد بسپار دشوار است تا تغييري کوچك, ولي
دائمي در زندگي خود ایجاد کنید, خصوصاً اگر فراگيري زبان
انگليسي بنظر « مفرح » نیاید. با اين وجود, زبان آموزان باید به
خاطر داشته باشند که مطالعه زبان انگليسي, هر روز به مدت
دقیقه نسبت به مطالعه به میزان يك روز کامل در هر ماه
نتایج بسیار بهتري به همراه خواهد داشت.
صفحه 16:
اگر چه اولین تغییر از همه مشکل تر است , با این حال تغییرات
بعدي نیز هر کدام دشوار مي باشد, بسياري از زبان آمو زان قدم
اول را بر مي دارند ( براي مثال , آنها مطالعه مستمر و هر
روزه يك کتاب را آغاز مي کنند) و همانجا متوقف مي شوند.
آنها خود را درگیر دیگر فعالينهاي آموزشي نمي کنند. يك زبان
آموز خوب , درگیر مجموعه اي از فعالیتها ( خواندن , تماشاي
تلویزیون , تمرین تلفظ , گوش دادن به نوار, ... ) است و هر
زمان بنا به روحیات خود , از میان این مجموعه گزینش مي
)ais که کدام را انجام دهد). وجود يك فعالیت خاص , به اندازه
صفحه 17:
#شما را به سرعت خسته مي كند.
* به شما تواذايي هاي زباني محدودي مي دهد.
* براي مثال , مطالعه زبان تلفظ شما را بهبود نمي بخشد. هرچند
گرامر گنجینه لغات درك مطلب و مهارت هاي نوشتاري شما را
تقویت مي کند,
صفحه 18:
در فراگيري زبان"
esas مت
صفحه 19:
لاف راگيري زبان انگليسي نیازمند عمل است ممکن
است شما تمام نکات يانگيري را بدانید, ولي اگر
انجام كارها را شروع نكنيد, به هيج جيز نمي
نمي رسید در واقع , اگر مي خواهید به خوبي به
زبان انگليسي صحبت کنید. شما باید زندگي خود
را تغيير دهيد , در اينجا به برخي از كارها يي كه
شما بايد انجام دهيد , اشاره مي شود:
صفحه 20:
هر روز يك ساعت , كتابي را به زبان انگليسي مطالعه
كنيد بكرامر موجود در جملات را تحليل نماييد و در يك
ديكشنري زبان انكليسي به دنبال لغات نامانوس بكررديد.
لابه نواري كوش بدهيد, دائماً أن را متوقف سازيد سعي
کنید آنچه را که گفته مي شود درك و تلفظ صحبت كننده
را تقليد نمائید,
صفحه 21:
"ا بعد از ظهر خود را با تمرین تلفظ صداي "۲" انگليسي
بگذرانید.
اقا به دقت ايميلي به زبان انگليسي بنویسید, هر 00 ثانيه , از يك
ديكشنري با جستجو در اینترنت استفاده کنید تا از صحت کلمه
اطمينان حاصل نماييد. برأي نوشتن هر جمله © دقيقه وقت
ريد.
لابه جمله اي انكليسي كه تاكنون خوانده ايد , فكر كنيد به اين
بينديشيد كه آيا مي شود بجاي ب از جم/ استفاده كرد. سعي كنيد
براي يافتن باسخ , به دنبال جملات مشابهي در اينترنت بكرديد.
صفحه 22:
"" تا انتهاي يك خیابان قدم بزنید و در ذهن خود چند جمله ساده
انگليسي را بسازید ( با خودتان در مورد آنچه که در اطراف
خود مي بینید , حرف بزنید). به نظر شما جه كسي تمام اين
كارها ي احمقانه را انجام مي دهد؟! فقط يك نفر آنكه از انجام
دادن اين كارها لذت مي برد. بايد جنين شخصي باشيد و نبايد
ازانجام جنين كارهايي تنفر داشته باشيد. آيا تا حالا شنيده ايد كه
كسي با انجام كاري كه از آن متنفر بوده , به موفقيت رسيده
باشد؟ فقدان انكيزه به اين معناست كه اساساً زبان آموزان روي
آموختن زبان انكليسي وقت نمي كذارند,
صفحه 23:
* و اگر هم بگذارند , اين کار را به طور مرتب و منظم نمي کنند.
مثلاً يك زبان آموز نوحي ممکن است به مدت JQ ساعت قبل
از يك امتحان زبان انگليسي , افعال چند تايي زبان را مطالعه
کند. با اینجال چنین كسي حاضر نیست هر روز به مدت OD
دقیقه يك کتاب به زبان انگليسي را بخواند. او يادگيري زیان را
خوشایند احساس نمي کند, بنابراين تنها هنگامي به مطالعه مي
پردازد که مجبور باشد. اگر شما از آن دسته زبان آموزاني
هستید که از تمرین هر روزه تلفظ صداي 0۳" يا تفکر راجع به
جملات زبان انگليسي خوشتان نمي آيد, روي سخن ما با
صفحه 24:
شما بايد خودتان را مجبور كنيد كه
بخواهيد اين كارها را انجام بدهید , به
عبارت ديكر , شما بايد روي انكيزه
خود كار كنيد.
صفحه 25:
۳۳
زبان آموز عادي در مقابل زبان آموز ESRI Ly
8 سارا يك زبان آموز نوعي یا عادي زبان انگليسي است که سطح انگیزه
خيلي پائيني دارد. او گاهي اوقات انگیزه بالايي دارد. نظير روز قبل از
امتحان زبان انگليسي با زماني که نمي تواند با يك مشتري خارجي که او
را فرا مي خواند ,ارتباط برقرار سازد.اين قبیل موقعیتها او را وادار مي
سازد تا چنین بیندیشد که : ر من بايد روي زبانم كا ركنم » با اين وجود, اين
موقعيتها به ندرت اتفاق مي افتد, كمتر از يك بار در ماه . بنابراين , أكر
او شديداً به مطالعه ببردازد « مثلاً دو روز قبل از امتحان زبان ). نتايج
کار ضعیف خواهد برد. زیرا او 9660 از مطلبي را که آموخته ظرف
يك ماه از یاد خواهد برد. تعجبي هم ندارد: حافظه آدمي اين طور كار مي
کند, شما باید همواره چیزها را مرور نمانید در غیر اینصورت آنها را
فراموش مي کنید.
صفحه 26:
زبان آموز متفاوت نگاهي : مریم. مریم
(0© دقيقه رمان خاص زبان آموزان ( که با جملات ساده
اي نوشته شده است) مي خواند او يك ديكشنري انگليسي به انگليسي خریده
است و هرگاه معني جمله اي را بفهمد , از ان استفاده مي کند.در ابتدا
مطالعه منظم , کار سختي بود. خواندن کتابها و استفاده از ديكشنري براي
او جزء « فعاليتهاي عادي» نبود و هر جمله انگليسي دردسر داشت.
ولي اكنون, تنها بعد از دو هفته , او مي تواند بسیار سریعتر بخواند هنگام
خواندن , او اغلب به لغاتي بر مي خورد که در دوهفته گذشته آموخته
است. هرگاه او به چنین لغتي برسد , دیگر مجبور نیست تا در ديكشنري
به دنبال آن بگردد و او میداند که پیشرفت خوبي داشته است. مریم در
مسیر درستي قرار گرفته است . او به زودي قادر خواهد بود تا روزنامه
هاي انگليسي زبان و دیگر منابعي را که براي خوانندگان بومي نوشته شده
است بخواند.
صفحه 27:
* اگر شما از آموختن زبان انگليسي لذت ببرید, روي آن بیشتر
وقت مي گذارید و آن را به طور منظم انجام مي دهید سطح
بالاي انگیزه به شما نفع ديگري نیز مي رساند. بخاطر سپردن
کلمات و ساختارهاي گرامري براي شما آسان تر خواهد بود.
زیرا مغز به آساني اطلاعات مربوط به موضوع مورد علاقه
شمارا بازيابي مي کند. ( مثلا برخي از مردم عاشق تاریخ
هستند و در مورد جنگ جهاني دوم همه چیز مي دانند. اگر شما
از يك « فرد عادي » بخواهید تا همه آنها را بخاطر بسپارد, او
هركز جنين كاري نمي تواند بکند.) بنابراین , لذت بردن از
آموختن , به شما سودي مضاعف مي رساند.
صفحه 28:
بانک با
ترا رو میتی
تقویت كنيد
در این قسمت, ما تكنيك هائي را در مورد
بهبود و افزایش انگیزه در يادگيري زبان
انگليسي به عنوان ب پگ زان خاز کی ایا
صفحه 29:
بانک پاورپوب
خود را در آینده تصور کنید. Bank@
تصور کنید که شما مي توانید با یک مخاطب بومي همانگونه
صحبت کنیدکه انگار با زبان اول خود حرف مي زنيد. افرادي
را تصور کنید که دوست دارند به خوبي شما انگليسي صحبت
کنند. تصور کنید که مي توانيد به اشخاص از هر جاي دنيا /
ميل بزنيد. شما بايد بدانيد كه تسلط يافتن به زبان انكليسي وا
امكان يذير است. فقط به كساني نكاه كنيد كه اين كار را انجام
داده اند,
صفحه 30:
به یاد داشته باشید که شما تاکنون خود پیش,52/4
ايد
لاشماهم اكنون احتمالاً قدري زبان انكليسي را مي دانيد.
اكر جنين باشيد اين يك موقعيت بزرك است! اكنون
زمان موفقيت بيشتر فرا رسيده است. زمان شريوع
روش هاي کارا در يادگيربي خوب, زمان كسب دانشي
عالي از زبان انگليسي است.
صفحه 31:
* هر زمان که مي توانید از زبان انگليسي خود استفاده كنيد
"ا اين خيلي مهم است که هر قدر بیشتر از زیان انگليسي استفاده
كنيد. بيشتر تمايل به يادكيري آن بيدا مي كنيدو شما مي توانيد
همه جا آن را به كار بكيريد. مي توانيد از كوكل استفاده كنيد و
وب سايتهاي به زبان انكليسي بااطلاعات جالب را بيابيد, مي
توانيد كتابهايي جالب به زبان انكليسي بخوانيد, مي توانيد
كارتونهاي آمريكايي را تماشا كنيد, ...
صفحه 32:
للااكر اين قبيل كارها را انجام دهید شما فقط سرگرم
نشده اید, بلکه انگليسي هم یاد گرفته اید. يادگيري
بیشتر , کاربرد بیشتر... به علاوه اگر از
روشهاي يادگيري کارا و موثر استفاده کنید, زبان
انگليسي شما سريعتر از آنجه که ممکن است
تصور کنید رشد مي کند.
صفحه 33:
#اگر بتوانید دوستي پیدا کنید که مشغول
فراگيري زبان انگليسي در سطحي معادل
شما مي باشد, شما در موقعیت فوق العاده اي
قرار خواهید گرفت:
صفحه 34:
ا شما كسي را خواهید داشت تا با او راجع به زبان
انگليسي صحبت کنید که این امر موجب افزایش علاقه
شما به زبان انگليسي مي گردد.
اقا فراگيري زبان انگليسي ساده تر خواهد بود, چرا که
قادر خواهید بود تا در مورد مشکلات و مسائلتان با
صفحه 35:
"" زبان انگليسي را بیشتر خواهید خواند , زیرا مي خواهید از
دوست خود بهتر باشید. بهتر است مرتب دوست خود را ملاقات
کنید. ایده آل آن است که او در نزديك شما زندگي کند. در
صورت عدم تحقق چنین موضوعي مي تواني از طریق اي میل
كسي را بيدا كنيد, اين راه بدترين است جون احتمالاً مكالمه شما
كم خواهد بود و مشكل است تا با كسي كه خوب نمي شناسيد
رقابت كنيد.
صفحه 36:
badass بانک با
قدري پول براي يادگيري زبان انگلیسیج.
خرج كنيد
"" اكر شما بولتان را صرف جيزي كنيد, مي خواهيد از آن جيز
استفاده کنید! مثلاً , اكر يك راكت تنيس كران قيمت را بخريد,
احتمالاً بيرون مي دويد و هر روز تنيس بازي خواهيد كرد.
"" اين قانون درباره يادكيري زبان انكليسي نيز صادق است. اكر
مي خواهي تمايل خود را به آموختن زبان انكليسي افزايش
دهيد, يك لغت نامه جديد, يك كتاب جالب به زبان انكليسي ...
بخريد, ايده ساده اي است: شما بابت آن بولي يرداخت كرده ايد,
بنابراين مي خواهيد از آن استفاده كنيد وانكليسي خود را بهتر
خواهيد كرد.
صفحه 37:
بانى با
به ياد داشته باشيد كه يادكيري 82016
زبان انگليسي نیازمند عمل است
Ay عمل کوچك از خواندن صدها مقاله قدرتمند تر است . بله
انجام کارها حتي اگر براي ما مفید باشند, خيلي سخت است. ما
آدم ها موجودات تنبلي هستیم. به همین دلیل است که بسياري از
مردم نمي توانند انگليسي را بخوبي صحبت کنند. امیداوریم AS
بتوانید آچه را که در مورد آن بحث شد انجام بدهید شما تنها
هنگامي به موفقیت خواهید رسید که چيزي را در زندگي خود
تغيير دهيد. آن را رها نکنید. از حالا شروع کنیدا
صفحه 38:
دانستن زبان انگليسي به آنها
دست بيابيد, اشاره مي كنيم.
صفحه 39:
*اکثر صفحات وب میلیاردها صفحات
اطلاعات در وب وجود دارد خيلي جالب
است که يادگيري تنها يك زبان به شما امكان
دسترسي به تقربياً تمام اين دائش را در
ابنترنت مي دهد .
صفحه 40:
؟ کتابها , در هر موضوعي , از سراسر جهان ,
كتابهاي نويسندكان انكليسي و أمريكايي و كتابهاي
ترجمه شده از ديكر زبانها را بخوانيد. اصلاً هر
آنجه را كه مورد علاقه شماست, مي توانيد
درباره آن به زبان انكليسي بخوانيد.
صفحه 41:
*مطبوعات , تنها مجلات و روزنامه هاي
انگليسي زبان مي تواند در هر قسمت
دنيا به فروش برود. شما مجبور نیستید
دنبال Dime, Oewawerk , و يا
LS Totercaticcd kerold tribe
صفحه 42:
* علم. زبان انگليسي کلید راه يابي به دنياي علم
است. در سال SOG JOOP مقالات در
Goiewe Chairs erdex ( يك ليست بين
المللي از نوشته هاي علمي ) به زبان انگليسي
بودند. تنها در حدود 96900 از آنها از كشور هاي
انگليسي زبان نظیر ایالات متحده آمریکا یا
انكليس بودند
صفحه 43:
#اگ زارشهاي خبري . شبکه هاي تلويزيوني بین
المللي از قبیل 0000 و 00 را تماشا
كنيد آنها اخبار را بسیار سریعتر و حرفه اي
تر از شبکه هاي ملي کوچکتر پخش مي کنند
و شما مي توانید در هر جاي دنیا آنها را
مشاهده کنید .
صفحه 44:
با این توضیحات مي توان زبان انگليسي را زبان
ارتباط بنامیم. چرا ؟ زیرا به نظر میرسد تمام
مردم دنیا توافق کرده اند تا از انگليسي براي
مکالمه با یکنیگر استفاده کنند.
صفحه 45:
در حدود )000 4660 نفر در دنیا به زيان
8 0 00 00 ) تفر دیگر در حال فراگيري آن
ستند.
8 6 نامه ها و کارت پستالهاي دنیا به زبان انگليسي نوشته
شده است,
"ا تقريباً تمام كنف رانسها و رقابتهاي بين المللي نظير المبيك به زبان
انكليسي بركزار مي شود.
صفحه 46:
"1 دیپلماتها و سیاستمدارها از كشورهاي گوناگون در بعضي موارد
از زبان انگليسي براي ارتباط با یکدیگر استفاده مي کنند.
Ml انگليسي زبان اصلي سازمان هايي همچون سازمان ملل متحد,
تاتو, سازمان بهداشت جهاني و همكاري آزاد تجاري اروپااست.
الا زبان انگليسي در حال حاضر در بسياري از نقاط دنیا به عنوان
we ترین زبان در مکاتبه و مکالمه مورد استفاده قرار مي
a
صفحه 47:
تاثیر جهاني متکلمین انگليسي در سینما, موسيقي , انتشار خبر , علم و
اینترنت در دهه هاي اخیر زبان انگليسي را در حال حاضر پر استفاده
کننده ترین زبان دوم در جهان نموده است.
* به علت کاربرد علمي زبان انگليسي در بسياري از زمینه ها توجه
وزارتخانه هاي آموزش در سراسر جهان را به این امر معطوف ساخته که
تدریس زبان انگليسي را حداقل در سطح پایه ضروري نمایند.
آیا مي دانید که در بین 6726000 زبان موجود در دنیا زبان انگليسي غني
ترین زبان از حیث واژگان مي باشد و ديكشنري انگليسي زبان آکسفورد
بیش از پانصد هزار واژه را فیرست نموده و بیش از نیم میلیون واژه فني
و علمي وجود دارد که تاکنون فهرست
صفحه 48:
"1 سه چهارم مرا سلامت جهاني , تلکس و تلگراف نیز به زبان
است,
"" بیش از نيمي از ماهنامه ها و فصل نامه هاي علمي و فني در
دنیا به زبان انگليسي است.
8 به طور متوسط 000 درصد اطلاعات ذخیره شده در
كامپيوتر هاي دنیا به زبان انگليسي است.
انگليسي زبان متداول در هوانوردي , دریا نوردي و مسیحیت
است , همچنین زبان شوراي كليساهاي دنیا نیز مي باشد.
صفحه 49:
* پنج كمپاني از عظیم ترین كمپانيهاري پخش و انتشار خبر در
جهان 0,0)96,)00,)60,0060) اخبار را به
زبان انگليسي پخش مي کنند.
زین انگليسي زیان اصلي انترنت دردنیا مي باشد. رسانه هاي
گروهي که اینترنت را تشکیل مي دهند در اصل آمريكاني
هستند, بنابراین جاي تعجب نیست که زبان انگليسي زبان اصلي
و مادري شبکه ها مي باشد.
صفحه 50:
* چهار عاملي که در مورد يك زبان جهت استفاده در اینترنت در
نظر گرفته مي شود عبارتند از :
"! تعداد استفاده کنندگان زبان , میزان کاربرد آن به عنوان يك
زبان اداري و رسمي , قدرت اقتصادي زبان و میزان اطلاعات
منتشر شده در آن زبان, امروزه زبان انگليسي چهار عامل فوق
را در بالاترین حد دارا مي باشد.
صفحه 51:
8 اگر شما خواهان يك شغل خوب در تجارت , تکنولوژي
یا علم هستید. از جاي خود حركتي بکنید و از همین حالا
شروع به یاد گرفتن زبان انگليسي کنید!
زبان انگليسي از شما يك انسان نیرومند تر وبا نشاط تر
مي سازد . تصور تعدادي از موقعیت هايي که دانستن
انگليسي در آنها به شما احساس خيلي خوبي مي دهد.
چندان دشوار نیست.
صفحه 52:
بانک پاورپوب
كتابهاي رایج و متداول در آموزش ا33”
"ا انتشارات لانگ من
٩ انتشارات بارونز از طریق اینترنت
صفحه 53:
مجموعه (۷)1 هاي معتبر و
رایج در مکالمه زبان انگليسي
"1 مجموعه ۳)96(/|,۷) 026969) مشتمل بر آلبومي
متشکل از 60 عد 00
"1 مجموعه 00 IO» dais LOW OO YOO عدد
CO
که هر کدام از این دو مجموعه با کتاب ()۳» همراه مي
باشد.
صفحه 54:
بانک پاورپوب
كتابهاي مفید و سودمند در امر BOGS allie
LOW TO ORITE © RECGE®RCWL ®
PRPER
کتاب cs gle Ss SI REPOGEROW که در مورد مقاله
نويسي به صورت 00060800 در كامييوتر طرح ريزي شده
صفحه 55:
۱
بحق الحسین
۷
بظهور الحجة
