sanaate-turismmmm

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “صنعت توریسم”

صنعت توریسم

اسلاید 1: صنعت توريسم و جهانگردي

اسلاید 2: 2

اسلاید 3: 3

اسلاید 4: 4

اسلاید 5: بر اساس گزارش سازمان جهانی جهانگردی، ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی جهان و رتبه پنجم جاذبه های طبیعی را برای جذب گردشگر، دارا است.کشورهایی که از لحاظ تاریخی و داشتن آثار باستانی در رده های پائین تر از ایران (مانند ترکیه و اسپانیا) قرار دارند، گامهای موفقتری نبست به ایران در این صنعت برداشته و درآمد بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

اسلاید 6: 6

اسلاید 7: انواع گردشگری:گردشگری شهریگردشگری طبیعتگردشگری تجاریگردشگری قومی و عشایریگردشگری تفریحیگردشگری روستایی

اسلاید 8: گردشگری سلامتگردشگری ورزشیگردشگری ماجراجویانهگردشگری الکترونیکیگردشگری مذهبیگردشگری فضایی

اسلاید 9: گردشگری تاریخیگردشگری آموزشی و علمی و گردهماییگردشگری هنریگردشگری بیابانیگردشگری فرهنگی

اسلاید 10: ده کشور اول جهان در ورود گردشگر:

اسلاید 11: مشکلات بر سر راه توسعه صنعت توریسم کشور آشنایی نداشتن اکثر اقشار جامعه به اهمیت صنعت گردشگری و توریسماکثر اقشار جامعه اطلاعات کافی در مورد منا طق گردشگری وتوریستی ندارند.آشنایی نداشتن اکثر مردم با زبان بین المللی انگلیسی.نداشتن فرهنگ برخورد با توریست.نبو د و ضعف تبلیغات در این صنعت و در اختیار قرار ندادن اطلاعات کافی به گردشگران

اسلاید 12: تا قبل از انقلاب صنعتی سفر مختص به طبقه مرفه جامعه بود ، اما بعد از انقلاب صنعتی با پخش شدن پول بیشتر دست طبقه ی کارگر ، سفر گسترش پیدا کرد .

اسلاید 13: از سده ی چهاردهم تا هفدهم بیشتر مسافرت ها با هدف کسب دانش و تجربه آموزی انجام می شد .

اسلاید 14: اهميت توريسم وقتی جهانگردان به کشوری وارد می‌شوند الزاماً باید هزینه‌هایی را در آن کشور بپردازند مثل هزینه غذا و هزینه محل اقامت، هتل، مهمانخانه، هزینه تفریحات، هزینه حمل و نقل، هزینه گشت ها، تورها، و همچنین پولی که بابت خرید سوغاتی و کالای بومی کشور میزبان می‌پردازند و هزینه ورود به موزه یا مکان دیدنی این هزینه‌ها از طریق ارزی که وارد کشور میزبان می‌کنند باعث رونق اقتصادی کشور میزبان می‌شوند به جهان گردان صادرات نامرئی هم می‌گویند.1) افزایش در آمد

اسلاید 15: 15

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید