کسب و کارعلوم مهندسیمنابع انسانی و مشاغلمهندسی صنایع و موادبرنامه‌ریزی

طراحی فرایندهای توانمندسازی منابع انسانی

صفحه 1:
eign gid SG 7 ‏ع‎ نایم شابن ه- و افناه 1390 BI Che psi stip GAH ) ‏رويكدد يراك وى‎ ( ‏و مد تیان‎ os ot ‏نو خت على و‎

صفحه 2:
رویکرد ایرانپ ژوهی 1 فراهم آورعب یش ن یازها .2 ‎٩‏ آموزش نه در كلاس كه در كفكارخانه .3 6 .اختيار بدهيد؛ مسئوليتم خواهيد .4 تربيتو يرورش نه فقط آمورش.5

صفحه 3:
رویکرد ایرانپ ژوهی 1 :مقصود ما از رویکرد ایران پژوهی مشاهده عالمانه پدیده توانمند سازی منابع انسانی در بستر سازمان های دولتی و © خصوصی ایران فرهنگ کاری ایران * الگوی مدیریت ورهبری در سازمان ایرانی 6 نتیجه دررابطه با توانمندسازی انسان ها © ديساعاتكار فقطكار - * © ت-غییریهبریسازماناز کاریزماتیکیسه تحولگرا - *

صفحه 4:
فراهم آورعب یش نیاز‌ها .2 j ‏زداجتاز يماد‎ eh ee و ن‌مزدیعمحضبه ترکیب 9 زمان مزدی ‎٩‏ 5 کار-مزدی 9 نتیجه - مزدی

صفحه 5:
آموزش نه در كلاس که در ک فک ارخانه .3 تبدیل‌سازمان‌به کلاس‌درس از نوع: "زمزمه ‎ -‏ :ترويج جو بالدگی از طریق- ‏ مربیگری ! مرشدكرى 7 ويادكيرى درعمل یادگیری تجربه-محور, با الهام از مدرسه © مثال: روش ماریا مونته سوری

صفحه 6:
.اختیار بدهید؛ مسئولینب خواهید .4 ‎٩‏ اختیار دادنی است؛ مسئولیت وپاسخگوئی گرفتنی است. 9 توانمندی بدون کارسپردن و مسئولیت طلبیدن شدنی ‎٩‏ هنر رهبر توانمند چه بود؟ ‎٩‏ - انگیزش ‎٩‏ - خودباوری ‎٩‏ - بازآفرینی ‏۰ - باز انگاری ‏6 - باز هت ‏بدون اختياردهى در كوران عملء توانمندسازى به كمال نخواهد رسيد.

صفحه 7:
تربینو پرورش نه فقط لموزش.5 ‎٩‏ دنیای تعلیم وتربیت را با دنیای کسب وکار آشتی دهیم. ‎٩‏ باور کنیم که: ‏9 توانمندسازی با رویکرد تربیت و پرورش روانی وجسمى ميسر است. ‏© توانمندسازى به هيجوجه آموزش دهى نيست. ‎4

صفحه 8:
الگوی ما برای توانمندسازی انسان ایرانی اول- نواناشدن روح: معنویت, بینش, خودباوری. دوم- سلامت جسم: ورزش, نشاط و انرژی مثبت سوم- افزايش دانش: به روزبودن وتولید دانش چهارم- اصلاح نگرش: به کار و به زندگی فردی وسازمانی پنجم- اصلاح رفتار: یادگیری واقعی و آنگاه خواهیم داشت: منابع انسانی توانمند واقعی

صفحه 9:
جمع بندی ونتیجه گیری ‎٩‏ برای توانمندسازی نیروی انسانی, آنان را به اين باوربرسانیم که: ‎٩‏ گوهرخود را هویداکن کمال اینست وبس 7 خويش را در خويش بيداكن كمال اينست وبس

صفحه 10:
9 يد تفوس نيس بم لتر سای ‎die‏ ‎oe‏ © تون سازی اسب ملع نی« موفست ای سازنی شوری است. ‎1390 ‎why 3 ‎we ‏.- اق هن 57 ‎FTW gly 7°‏ ددس ادي نووشان ات رق ‏ب آرزه یف و ری ‎

ن پ ج م ن نم ب ن ن ت م ین کنفرا س وا ندسازی نا ع ا سا ی باز رطاحي رفاينداهي توانمندسازي منابع انساني (با رویکرد اریان ژپوهی) دکتر حمید رحیمیان عض هئی علم ن ئ ش ع ط ط و ت ی دا گاه الهم با با ی 9 -8آرذماه 1390 ساختار بحث ما رویکرد ایرانپ ژوهی1. ف راهم آوریپ یشن یازها  2. س ک ه در ک فک ارخانه  3. ش ن ه در ک ال ، آموز : سئولیت خواهید 4. ب .اختیار ب دهید؛ م ش ن ه ف قط آموزش5. ت ربیتو پ رور ، ‏ رویکرد ایرانپ ژوهی1. :مقصود ما از رویکرد ایران پژوهی مشاهده عالمانه پدیده توانمند سازی منابع انسانی در بستر سازمان های دولتی .خصوصی ایران ایران  فرهنگ کاری الگوی مدیریت ورهبری در سازمان ایرانی  :نتیجه دررابطه با توانمندسازی انسان ها  در,ساعاتک,,ار ف,,,قطک,,ار • - ت,,غییرر,هبریس,,از,ماناز ک,,ار,یزمات,یکب,,,ه ت,,حولگ,,را • - و ف راهم آوریپ یشن یازها 2. رکیب ت کاملم بنایپ رداختاز زمان-مزدیم حضب ه ت :ب هینه ایاز زمان مزدی  کار-مزدی  نتیجه – مزدی ‏ س ک ه در ک فک ارخانه 3. ش ن ه در ک ال ، آموز : س از ن وع” :زمزمه - ت بدیلس ازمانب ه ک السدر ، “م حبتی ‏ ندگی از ط ریق- :ت رویج جو ب ا ل ، مربیگری  مرشدگری  ویادگیری درعمل ‏ یادگیری تجربه-محور ،با الهام از مدرسه ‏ مثال :روش ماریا مونته سوری ‏ ‏ سئولیت خواهید 4. ب .اختیار ب دهید؛ م اختیار دادنی است؛ مسئولیت وپاسخگوئی گرفتنی است. توانمندی بدون کارس پردن و مس ئولیت طلبیدن شدنی نیست. هنر رهبر توانمند چه بود؟ - انگیزش - خودباوری - بازآفرینی - باز انگاری - باز ......... بدون اختیارده ی در کوران عم ل ،توانمندس ازی به کمال نخواهد رسید. ش ن ه ف قط آموزش5. ت ربیتو پ رور ، دنیای تعلیم وتربیت را با دنیای کسب وکار آشتی دهیم. همین. باور کنیم که: ‏ توانمندسازی با رویکرد تربیت و پرورش روانی وجسمی میسر است. توانمندسازی به هیچوجه آموزش دهی نیست. ‏ الگوی ما برای توانمندسازی انسان ایرانی اول -تواناشدن روح :معنویت ،بینش ،خودباوری. دوم -سالمت جسم :ورزش ،نشاط و انرژی مثبت سوم -افزایش دانش :به روزبودن وتولید دانش چهارم -اصالح نگرش :به کار و به زندگی فردی وسازمانی پنجم -اصالح رفتار :یادگیری واقعی و آنگاه خواهیم داشت :منابع انسانی توانمند واقعی جمع بندی ونتیجه گیری برای توانمندسازی نیروی انسانی ،آنان را به این باوربرسانیم که: گوهرخود را هویداکن کمال اینست وبس ‏ خویش را در خویش پیداکن کمال اینست وبس پن ج م ن ن ک ی ن فرا س توانمندسازی منابع انسانی 8– 9 آرذماه 1390 نتیجه گیری بهترین سازماندهی ارفاد آزاد گذاشتن ایشان رد سازماندهی خودشان است ‏ (پتزینگر) توانمند سازی مناسب منابع انسانی رد موفقیت اهی سازمانی رضوری است. با آرزوی توفیق و رسبلندی

51,000 تومان