سایر ورزشی

عارضه سر به جلو در تربیت بدنی

tarbit-badni

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عارضه سر به جلو در تربیت بدنی”

عارضه سر به جلو در تربیت بدنی

اسلاید 1: عارضه سر به جلو و حرکات اصلاحی تنظیم : مسلم صفائیاناستاد :جناب آقای دکتر محسن مومناردبیهشت 1401

اسلاید 2: فهرست عارضه سر و گردن رو به جلو چیست؟ علائم بیماری سر و گردن رو به جلو روش های تشخیص بیماری قوس گردن دلایل ایجاد سر و گردن رو به جلو عوارض سر و گردن رو به جلو پیشگیری از بیماری قوس گردن درمان سر و گردن رو به جلو فیزیوتراپی سر و گردن رو به جلو حرکات اصلاحی سر و گردن رو به جلو نکته نهایی درباره درمان سر و گردن رو به جلو

اسلاید 3: مقدمه سبک زندگی امروز، ما را مجبور می کند بدن را در حالت هایی قرار دهیم که باعث آسیب رسیدن به آن می شود. یکی از نقاط حساس بدن که بیشتر مواقع تحت فشار قرار دارد سر و گردن است. نشستن های طولانی، خم کردن سر و گردن به جلو هنگام استفاده از رایانه، قوز کردن پشت فرمان خودرو و استفاده مداوم از تلفن همراه، همگی موقعیت هایی هستند که می توانند باعث بروز آسیب هایی مانند سندروم گردن پیامکی شوند. یکی دیگر از عارضه های رایج قوس گردن یا سر و گردن رو به جلو است.

اسلاید 4: سر و گردن رو به جلو به چه معنی است؟ دلایل و تاثیرات آن چیست؟ چگونه درمان می شود؟ و چه حرکات اصلاحی برای درمان آن وجود دارد؟ همه این سوالات در این ارائه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته اند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید