سایر ورزشی

علم تمرین (فصل ۷)

elm-tamrin

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “علم تمرین (فصل ۷)”

علم تمرین (فصل ۷)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمدرس: علم تمرینموضوع: فصل 7 (روانشناسی ورزشی چیست؟)استاد محترم: سرکارخانم فاطمه ضرغامگردآورنده: کوثر نعیم دوست

اسلاید 2: فصل ۷  روان شناسی ورزشی چیست؟علاوه بر آمادگی جسمانی مناسب،  وضعیت روحی- روانی مناسب ورزشکار نیز می تواند ضامن موفقیت های ورزشی وی باشد . به طور کلی هر ورزشکار جهت نیل به اهداف ورزشی خود، نیاز به توانایی ها و مهارت هایی در هر دو زمینه جسمانی و روحی - روانی دارد. وجود این مهارت های روانی به ورزشکار کمک می کند تا فعالیت های ورزشی را به شکل بهتری ارائه دهد  و از ورزش بیشتر لذت ببرد. 

اسلاید 3:   بررسی آمادگی روانی در ورزشکاران ۱- انرژی روانی : انرژی روانی عبارت است از نیرو، قدرت حیاتی و شدتی که ذهن به وسیله آن عمل می کند و بنیان انگیزش است. انرژی روانی می تواند مثبت یا منفی باشد. در نتیجه با احساساتی، نظیر هیجان و خوشحالی در بعد مثبت و اضطراب و خشم در بعد منفی ارتباط دارد.همان گونه که ورزشکاران به پرورش بدن خود می‌پردازند تا انرژی بدنی آنها زیاد شود می توانند به پرورش ذهن خود که انرژی روانی را به دنبال دارد بپردازند. انرژی بدنی موثر به وسیله تمرینات بدنی و تغذیه مناسب تولید می شود اما انرژی روانی، توسط تمرینات ذهنی و افکار سازنده به وجود می آید. انرژی بدنی، ارتباط مستقیم با انرژی روانی دارد. یک بدن با نشاط، نشانگر ذهنی سالم است.

اسلاید 4: هنگامی که فرد، ذهنی پر انرژی دارد دارای بدنی پر انرژی نیز خواهد بود. مربیان می توانند نقش موثری در ایجاد انرژی روانی داشته باشند و به عنوان یک نظم دهنده انرژی عمل نمایند. مربی می تواند انرژی روانی را در ورزشکار ایجاد کرده و فشارهای روانی او را کاهش دهد. همچنین هنگامی که  ورزشکارفاقد انرژی روانی است راه هایی را جهت ترغیب او انتخاب کند و یا ورزشکاری را که دارای نیروی روانی بیش از حد می باشد آرام نماید.نیروی روانی با آموزش نحوه کنترل افکار و ذهنیت ورزشکاران مهار می شود. انرژی انسانی، چه بدنی و چه روانی، باید کنترل شود. مربی می تواند از اعمالی که باعث به هدر رفتن انرژی ورزشکار می شود اجتناب کند و با آموزش انرژی، آنها را هدایت کرده و در مهارت هایشان استفاده کند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید