عوامل موفقیت نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها
اسلاید 1: عوامل موفقیت نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهادکتر مجید کردرستمی
اسلاید 2: kordrostami@yahoo.com2عامل يكمبستر سازي فرهنگي
اسلاید 3: kordrostami@yahoo.com3تشويق كاركنان كه منشاء خدمات و نوآوري ها در سازمانها هستندقانونمداري مديران و كاركنانتأمين ضمانت اجرايي پيشنهادها و نظرات كاركناناحترام به كاركنان و اهميت دادن به نظرات آنانبوجود آوردن زمينه هاي رشد و ارتقاء كاركنانتشويق كاركنان جهت ارائه طرحهاي پيشنهاديرعايت شأن و منزلت كاركنانفراهم آوردن زمينه اي براي كاركنان تا به آينده خود اميدوار باشندايجاد باور در مديران و كاركنان مبني بر مؤثر بودن مشاركتايجاد همدلي و همسوئي بين مديران و كاركنان
اسلاید 4: kordrostami@yahoo.com4تصحيح نظام پرداخت حقوق و دستمزد بر اساس ميزان مالكيت و نحوهء كاري كه كاركنان انجام مي دهندايجاد جو محبت و صميمت در محيط كار بين كاركنانتوجه به نظرات زيردستان از سوي مديرانرفع تبعيض ميان جامعه كاركنان و مديراناز بين بردن رابطه مداري در سازمانهابرقراري سيستمي ترفيع منطقي با توجه به توانائي افرادبرقراري سيستم تشويق و تنبه عادلانهبكارگيري تكنولوژي جديد اطلاعاتي و فنياهميت دادن مديران به نظرات
اسلاید 5: kordrostami@yahoo.com5ابعاد فرهنگ عملكرد گروهي و در نتيجه تشويق گروهي و تنبيه فرديبوجود آوردن فضائي كه كاركنان در سازمان احساس دلسوزي و مسئوليت بيشتري دارندبرقراري ارتباط بيشتر ميان مديران و كاركنان از طريق حضور بيشتر آنان در ميان كاركنانبكارگيري نيروهاي كاردان و لايق جهت استقرار مشاركتكاهش نظارتها و كنترلهاي مستقيم بر كاركنان جهت كاهش ترس و اضطراب و در نتيجه مشاركت كاركناناهميت دادن مديران به آموزش كاركنان و تقبل هزينه هاي آموزش آنانتفويض بخشي از اختيارات مديران به افراد شايسته
اسلاید 6: kordrostami@yahoo.com6عامل دومرضايتمندي شغلي
اسلاید 7: kordrostami@yahoo.com7توجه به شأن و منزلت اجتماعي كاركنانسازگار كردن محيطهاي اداري با مشاركت كاركناناحترام متقابل بين مديران و كاركنانپيوند دو طرفهء عاطفي، ادراكي بين كاركنان و مديراناحساس مهم بودن كاركنان در محيط كاريطراحي ساختاري غير متمركز جهت در دست بودن اطلاعات كافي بر كاركنان براي ارائه پيشنهادهاايجاد اطمينان از جانب مديران مبني بر عدم ترس از عواقب ارائه پيشئهادهابرقراري راههاي ارتباطي مناسب اشتغال كاركنانبه مشورت گذاردن كاركنان در تعيين اهداف كوتاه مدت و بلند مدت
اسلاید 8: kordrostami@yahoo.com8مشخص بودن جايگاه نظرات و پيشنهادهاي كاركنان و در تصميم گيريهاي مديرانتمركز زدائي در نظام اداريوجود ساختارهاي سازماني منعطف با تحولات محيطيروشن بودن جايگاه مشاركت كاركنان در فرايند تصميم گيرياز بين بردن فرهنگ و مدير سالاري در سازمانهاتوجه به عامل شايسته سالاري در ارتقاء و انتصاب مديرانتوزيع جزوه ها و كتابهاي آموزشي در خصوص مشاركت بين جامعه كاركنان و مديراناز بين بردن فرهنگ خودگرداني در سازمانشيوهء پرداخت كارمزدي به كاركنان
اسلاید 9: kordrostami@yahoo.com9عامل سومامنيت و ثبات شغلي
اسلاید 10: kordrostami@yahoo.com10تامین ثبات شغلی کارکنانایجاد امنیت و از بین بردن و یا کاهش مخاطرات و وسائلتامین رضایت شغلی کارکنان و تامین نیاز های اولیه گروه های کاریحرکت دادن کارکنان وزیردستان در تصمیم گیری ها و استفاده از نظریات آنهاتامین حقوق و مزایای کارکنان جهت ایجاد انگیزه برای مشارکتبازنگری در آئین نامه ها و مقررات و مشارکت پذیر کردن آنهاروشن و شفاف نمودن وظائف و اهداف سازمانی برای کارکنانمشخص نمودن ابعاد مشارکت برای کارکنان
اسلاید 11: kordrostami@yahoo.com11عامل چهارماعتماد ميان كاركنان و مديران
اسلاید 12: kordrostami@yahoo.com12مشخص نمودن ابعاد مشارکت برای کارکنانایجاد مکانیسم علمی برای اخذ و بررسی کارشناس و اجرای پیشنهادهااز بین بردن ترس از مدیران میان کارکنانتوجهه به آموزش مستمر کاهش قدرت مدیران و تفویض قدرت به سایر افراد سازمان
اسلاید 13: kordrostami@yahoo.com13عامل پنجمروشن بودن جايگاه مشاركت در تصميم گيري
اسلاید 14: kordrostami@yahoo.com14تطبیق شرح شغل با شرائط احراز شغلشفاف بودن نحوه تصمیم گیری در سازمانروشن بودن وظائف سازمانی هر یک از افرادمیزان رغبت کارکنان به مشارکت ایجاد اعتماد متقابل میان مدیران و کارکنانمشخص کردن هدف از مشارکت برای کارکنانایجاد انگیزه در کارکنان و تشویق آنان به کارهای گروهی و همایشیمتحول نمودن ساختار سازمانی متناسب با مدیران مشارکت
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.