علوم انسانی و علوم اجتماعی ادبیات و زبان

فرآیند تدریس فارسی درس ۱۷ هفتم

dars17-farsi14

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرآیند تدریس فارسی درس ۱۷ هفتم”

فرآیند تدریس فارسی درس ۱۷ هفتم

اسلاید 1: فرآیند تدریس درس هفدهمفارسی اوّل متوسّطه ی اوّل

اسلاید 2:

اسلاید 3: فرایندتدریس درس هفدهما می توانیماهداف درسآزمون تشخیصیایجاد انگیزهروش تدریسنکات کلیدی درسدانش های زبانی و ادبیارزشیابی تکوینیارائه ی تکلیف

اسلاید 4: ارزشیابی تشخیصی ( گروهی)1- معنی واژه ها را بیان کنید. موذیانه ، تحسین ، گونه ، التماس ، رایحه ، بادی در گلو انداخت2- هریک از شخصیت های داستانی زیر نماد چه صفاتی هست؟ آدم آهنی ، شاپرک ، خفّاش 3- داسان « آدم آهنی و شاپرک » اثر کیست؟ توضیح دهید4- انواع داستان ها را نام ببرید و توضیح دهید که داستان آدم آهنی و شاپرک چگونه داستانی است؟

اسلاید 5: 5- پیام و هدف داستان آدم آهنی و شاپرک چه بود؟ 6- از مصدر « شستن و شنیدن » فعل مستقبل را صرف کنید. 7- ریشه واژه ها را پیدا کرده و دو هم خانواده بنویسید. مطمئن  سوال  توجّه 8- کدام یک از کلمات زیر شکل نوشتاری و گفتاری متفاوت دارد؟ چرا؟ شب پره ، نمادین ، اجتماع ، منبع ، هنرمند ، شاعر ، دست بند

اسلاید 6: اهداف آموزشیآشنایی با نمونه ای از ادبیّات جهانآشنایی با « نوشته های نویسندگان خارجی و سایر ملّت ها»آشنایی با نمونه ای از تفاوت ادبیات ایران و جهانشناخت بیشتر واژگان ساده و غیر سادهآشنایی با ترجمه و مترجمشناخت بیشتر با زاویه دید اول شخص داستان

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید