کسب و کاراستارتاپ و کارآفرینی

فروشگاه اینترنتی

صفحه 1:
ae i ۳ i 1 ١ ۳ iva ‏ا‎ ‎۳ a ۳ yy ‏د‎ ‎۳۳۳۳ ۳ ۱ ۱ il i 1 ۱ ۲ ۲ ۳ MN

صفحه 2:
۳ Project Control System on Deceit) le} ریت اسمعیل پورحیدر المع ور ۲ ۱

صفحه 3:
ثهر ست مطالب #تعریف فروشگاه الکترونیک *مزایای فروشگاه الکترونیک #چگونگی طراحی سایت برای فروشگاه الکترونیک #قابلیت نسخه فروشگاه الکترونیک 5 د عمومی در فروشگاه الکترونیک © طرح و قالبندى سايت در فروشكاه الكترونيى 5 د و تحول مدیریتی در فروشگاه الکترونیک © مديريت روابط با مشترى

صفحه 4:
فهرست مطالب ‎e‏ د بخش محصولات در فروشگاه الکترونیک . د بخش پرداخت هزینه در فروشگاه الکترونیک 5 د بخش حمل و نقل در فروشگاه الکترونیک 9 د بخش ماليات در فروشگاه الکترونیک ‎٩‏ امکانات زبان فازسی دز فروشگاه الکتروتیک #توالى عمليات ذر فروشگاه الکتروتیک © ساختار شكست كار(11785) © مديريت زمان #منابع و ماخذ

صفحه 5:
تعریف فروشگاه الکترونیک فروشگاهی که تمامي مراحل 3 انتخاب كالا 5 vis 5 ۳۳ 8 در آن بصورت الكترونيكي و با سرعت هر جه بيشتر به آنجام می‌رسد. @

صفحه 6:
مزایای فروشگاه الکترونیکی دارای مزایایی مانند موارد زیر می باشد:

صفحه 7:
چگونگی طراحی سایت برای فروشگاه الکترونیک ‎oe‏ ۳ قرار می دهیم؛

صفحه 8:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک نسخه فروشگاه مجازی(الکترونیک) دارای قابلیت های زیر است: 1- مشخصات سای و ‎ww‏ ‎lor‏ ال و ار ار را ار ‎Seu co Sula‏ ال ی مس سار رو ری ال ۱

صفحه 9:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک tay fas منو ساختاری سلسله مراتبی و تودرتوست که برای طبقه بندی و دسته بندی منطقی فرامین و پا اطلاعات در نرم افزارهای ‎Puppets) Pe Sree bore el ieee Pree pC) eer er‏ (5 توانایی‌ها: ۳ , ویرایش و حذف آیتم در منوی سایت - انتقال یک ایتم يا پخشی از آیتم ها به زیر آیتمی دیگر - كبى يك آيتم يا بخشى از آیتم ها در زیر یک آیتم دیگر - تغبیر اولویت آیتم های منو - ایجاد ای را

صفحه 10:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک 3-گالری تصاویر: تعریف: ae eee ‏ايا‎ ness LC Pape Pe] Bete Hats Ona clo BAM aes pi) ‏لت کف تما‎ منظور قایل استفاده ات یکی پم اور درست کردن یک الوم ل انا نا تسایس ‎cor‏ توانایی‌ها: اراس ی سر از ‎ere art ren ep eT n I Var Tern C Cl‏

صفحه 11:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک 4- سالنما: تاريخ و روز به شمسى - تاريخ و روز به ميلادى - تاريخ و روز به قمرى - مناسبت هر روز ‎Ti eC Mle |‏ ا ا ا ا 00 سالنمای سایت ‎

صفحه 12:
5- شمارنده: در موتورهای جستجوگر افزایش یابد . *دیگری اینکه تعداد بازدید میزان اعتبار مجازی شما در وب را نشان / . ‏می دهد‎ ‏كه‎ 7 Gg 2d Gul jr0lyo ‏*تیلیغات که یکی از منایع‎ 000 tee Are at mee oe lay ire eybw jl x25b ‏شما را خواهند دید نیز بیشتر‎ 0

صفحه 13:
6- تبلیغات: USL alli odes ea cele denn ‏ذاده شود تا را را رن رت ات زر‎ ‏رز‎ ee ‏تعيين مى نمايد در سايت قابل مشاهده است‎ توالا ها ايجاد , ويرايش و حذف تبليغ (متن متحرك يا ثابت , آهنك, فيلم , عكس ار 1 ‎peers icra‏ صفحا eats Rigen ancien ‏را ار‎

صفحه 14:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک - نظرسنجی؛ ب و9 ‎a dae‏ ‎Onno ae‏ ا ‎Den‏ ‏ف قله د جر د يسا لكك ار ای نی مسب رت ‎Silo sion ey lips eM‏ ‎Pore reer aS eae ere at Se a 0200 |‏ فرم پیش فرض نطرسنجی , گزارش گیری نموداری از نتایج تطرستجى ‎ ‎

صفحه 15:
8- فرم ساز: اطلاعات به كاربران خارج كرده و به مدير سايت اجازه مى دهد هركونه ‎raton Preapey| Cin et \ Pe eee care (0)‏ | ‎L& glejly Moles 9 sylol gol rilgi wo, wily Elbl aim » og ile‏ ‎tae‏ ی ی و ‎ul.‏ 5 كارها 3 pet tn alo 1 ۲ ea , ‏ساي‎ eo ‏ايلود , حى باكس , راديو باكس , قيلد كلمه عبور , فيل‎ . ‏فيلد تاريخ , كليد هاى ارسال و ... . اعتبارسنجى اطلاعات‎ en

صفحه 16:
به کامپیوتر سرویس دهنده ای که در اینترنت ۳ ‎Sylo a& 25>.web server L web host‏ م ىكويند وئیرق از انقفضای رم 3“ *اطلاع ار فضاي اجاره شده و ميزان را *مظلع شدن از قضابى كه ديتابيس بر وافابل ها و کدهای برنامه لوست اشفال كرده اند .

صفحه 17:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک 10- دامین (دامنه) سایت: تعر ۲ ل دای ار ا ا هر سایت نیز دارای نام مشخصی است که آن سایت را به واسطه آن نام می شناسیم , این نام را دامنه می نامند و معمولا با ۰۲۲ شروع ‎cle riguy L iii! sla aiolo . 29 wo‏ ان *اطلاع ‎el eer a‏ و میران قسای مور بر را ۱۳ ا ل ا ا بو ال ان

صفحه 18:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک 1-پایگاه داده: #حذف اطلاعات ی 6 ‎cca StL‏ رت

صفحه 19:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک 12- مجوزهای مشاهده و مطالب خصوصی: یف ‎et‏ مر 9 ل ‎CSE‏ سا رس اه ی اك ل ا 0 آن را روی اينترنت قرار داده ابت لك 2 عواءة قر ‎JAE AA‏ توانایی‌ها: ‎ote e A aT Brot ar rete Cem el Bere e a‏ ۷ ا ل ا اسل ‎Lac! a‏ ا 0

صفحه 20:
13- مدیریت اعضاء: 1 ‏وی سر‎ 5 ‏وا ال‎ ae eele ‏فریت و‎ Gap LEG) She 9 Se el Nye ee 3 ادا ار ی رركا يفا ما ري كت كارن سا وسيستم اعضاء مئتوانارتباطاتد روت

صفحه 21:
14 پیامهای متجری: ل 0 ‎Bre cared‏ 9 به صورت متحرک . ‎AE 8‏

صفحه 22:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک 5- عناوین و لیبلها: ركان ايت ‎ele‏ مایت ‎esd wl GIG prolly‏ و ‎Slee‏ الاك نال يت pe a ean ‏را ار ی ار رن‎ باشيد . "راهته‌ای کاریر , مانند :پرکردن لین فیلد 00 *عناوین سایت در زبانهای دیگر مانند : طعنا0وده

صفحه 23:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک 6- کاربران سایت: تعربفی: : 0 و ‎rae SR‏ ۱ ‎dtc en‏ ل ‎ire cy TE eo ey‏ ‎ee Owe cla coils‏ را هن ‎SRE re pees been ee ioe‏ ات كروههاى مختلف كاربرى “تعيين ‎ed‏ ح 1 [Oe ‏ل ا ل ا‎ cer Barres | ‏م‎

صفحه 24:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک 7- نظارت يا مانیتورینگ: ‎ol Guise» cul jl 7‏ 7 ۱ reste ‏ا‎ Pr] Mu) Serta ys Re RINE SIC ‏.کسب نماید‎ هر ار ار را رن ‎Srl calle‏ و ار بر را را ‎Pcae ssn‏ ا 1 ‎rn pce all ney‏ ل ‎engl wryly‏ - سیستم عامل مورد استفاده هر یک از بازدیدکندگان

صفحه 25:
قابلیت های نسخه فروشگاه الکترونیک 8- آمار بازديد از بحشها: 1 patio eo eda ‏كاربران را شناسايى كنند و خيلى سريع فعاليت هاى سايت را با آن‎ ا ‎Pa‏ ‎ellen‏ سل و ای ورن ان ات الع ار ا ‎penal‏ وه اس ل ‎SHA) exits o uly‏ ا ا 5

صفحه 26:
عملکرد عمومی در فروشگاه الکترونیک سازكارى كامل با همه نسخدهاى 4 2118 و5 متام پشتوانه شی‌گرانی 5 ۱0[ ا کی به صورت بش فرص

صفحه 27:
طرح و قالبندی سایت در فروشگاه الکترونیک محیا کردن ساختاری قالبمند برای:

صفحه 28:
‎Le FER‏ را ‎Soe (ee een ee evan ee Peng‏ ‎ ‎9 ۳۳7 ‎

صفحه 29:

صفحه 30:
مدیریت روابط با مشتری اهمیت روابط با مشتری در روندهاي كسب و كاري جديدء به دست اوردن رضايت مشتريان و ‎EON Dol entra Nemes ev cee‏ به اهداف كلان سازمان, در كرو جلب رضايت مشتريان است. از ‎ay eergerryrerisey ReepLaniere‏ ا ا ات 0 ا ا سر را ‎aevwectery‏ ا را اه ول را دعس ک ‎weer all styl‏ را قي ان را ان 5 هاند

صفحه 31:
5 ۱07 07 0 از مجموعه گامهايي که به ‎a Bree)‏ ی ل 3 ا روابط ‎Se‏ سك Relation) Manage) (ship (ment

صفحه 32:
مدیریت روابط با مشتری اهداف ‎:CRM‏ Ta 4-yl ive jb Syn Ls ‏کاهش‌فرصتهاءاز دسوفته-3‎ بهبود خدماتبه مشتریان-6 لیجاد وقادارعمشتری-5 ان ‎ery‏ اا ‏2000007 5 اک ‎

صفحه 33:
مدیریت روابط با مشتری دلایل حرکت سازمانها به سوي‌سرمایه‌گذاریبر مدیریت رز ‎Rae‏ 0

صفحه 34:
مديريت روابط با مفتری 2 مستري نهقنة 7 ‎eis ie 0 Tee‏ وچرخه زندگی مشتري بوژه ‎irae eregrerre eer)‏ ال ‎PeIDeee‏ ‏مشتري مي‌باشد. از مهم‌ترین روندهایی که موجب ارتباط ارزش‌آفرین 2-خويش خدمتي

صفحه 35:
مدیریت روابط با مشتری

صفحه 36:
عملکرد بخش محصولات در فروشگاه الکترونیک ده ‎ape‏ ‏لحا . ويرليشكر ”اج توىام ال براىيخشتوضيا 50 ON ee ets Senne ELH pF Ege ED) Sa ‏ا ل‎ | ET PEP ‏و‎

صفحه 37:
عملکرد بخش پرداخت هزینه در فروشگاه الکترونیک عملکرد بخش برداخت هزین

صفحه 38:
عملکرد بخش حمل و نقل در فروشگاه الکترونیک عملکرد بخش حمل و نقل: 1- قابليت استفاده از روشهاى حمل و نقل با استفاده از وزن, قيمت و مقصد 2 سروسهاوواقعها” و "سوام با 2 0 0 ا ا 0002 فعا.لکردنروش‌حمل‌و ن 0 @

صفحه 39:
عملکرد بخش مالیات در فروشگاه الکترونیک 2 د بخش مالیات: ۱ را اه ا أعمالماإاتهراوجملو نقلبراساسروشهاوجملو نقل-3

صفحه 40:
امکانات زبان فارسی در فروشگاه الکترونیک امکانات زبان فارسی:

صفحه 41:
توالی عملیات در فروشگاه الکترونیک توالی عملیات در فروشگاه الکترونیک به صورت زیر است:

صفحه 42:

صفحه 43:

صفحه 44:

صفحه 45:
1-افزوده شدن ‎a argi L oWL‏ ‎Eveps ev OSe 53)‏

صفحه 46:
ساختار شکست کار ه- بخش حمل و نقل ترا رن قار ور لتر 1 0 ‏ا‎ ise aay ANU eas

صفحه 47:

صفحه 48:
خب ۱7 مديريت زمان نزدیکترین زمان وقوع رویداد ت21 ز — Ei E0=0 E1=40 E2=40+25=65 E3=75 E4=80 E5=85

صفحه 49:
خب ۱7 مدیریت زمان دیرترین زمان وقوع رویداد ‎i=Li‏ ‎Li‏ L5=85 L4=85-3=82 L3=85-10=75 L2=75-10=65 L1=65-25=40 LO=40-40=0

صفحه 50:
منابع و ماخذ http://www.ghasedak.com/port al/index.php? option=com_frontpage&Itemid=1 http://www.parscms.com ‏محمدي, اسماعیل؛ «مشتري‌مداري»؛ مّسسه خدمات فرهتگي رساء جاب دوي‎ - 1 1382 ‏2-تارخ, محمد جعفر؛ «مدیریت امور مشتریان الکترونيکی»؛ انتشارات کتاب یوسف, چاپ‎ 83 ‏بهار‎ Jl 83 ‏3-سلیم پور. یعقوب؛*014" ؛ فصلنامه سامانه, ویژهنامه بازاريابی؛ بهار‎ Brunett , Ken , (2001)The Handbook of Key Customer Relationship Management prentice Hall Adebanjo, D. Kehoe, D. (2001) An Evaluation of Factors Influencing Teamwork and Customer Focus, Managing Service Quality, Vol.11, no.1 Strategic Customer Management: CRMUK.Co.UK

صفحه 51:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان