فریمیوم
اسلاید 1: فریمیومانتخاب بین حالتهای رایگان و پریمیومwww.barkatventures.com
اسلاید 2: مطالعه موردیفعال در زمینه ارتباطات راه دوردارای بیش از نیم میلیون کاربر در حال حاضرارائه رایگان خدمات ارتباط صوتی و تصویری اینترنتیپیشنهاد گزینه خرید اعتبار تماس به کاربران برای استفاده در خطوط زمینی و گوشیهای تلفن همراهشبکه اجتماعی شناختهشده در زمینه کسبوکارامکان ثبتنام و استفاده عادی رایگاندستیابی به امکانات تخصصیتری در زمینههای جستجو در شبکه، مشاهده پروفایل افراد ناشناخته و غیره، پس از خرید اکانت پریمیومسرویس پخش آنلاین موسیقیدارای بیش از 100 میلیون کاربر فعالاستفاده از مدل فریمیوم پس از جذب 1 میلیون کاربر در سال اول فعالیتامکان استفاده محدود در طول ماه به صورت رایگانامکان استفاده نامحدود و حذف تبلیغات در حالت پریمیوم
اسلاید 3: فریمیوم چیست؟ترکیبی از خدمات رایگان و پریمیومPremiumFreemiumFree
اسلاید 4: تاریخچه فریمیومارائه این مدل برای اولین بار توسط فرد ویلسوناعلام فراخوان اینترنتی توسط وی برای انتخاب نام این مدل و انتخاب عنوان «فرمیوم»کمک اینترنت و دیجیتالی شدن خدمات به توسعه این مدل، به دلیل اقتصادیتر کردن بسیاری از فعالیتهاتوسعه و پیادهسازی در سرویسهای پست الکترونیک در دهه 90 میلادیگسترش سریع در سایر کسبوکارهای اینترنتی در دهههای بعد
اسلاید 5: فریمیوم، کی؟ کجا؟ چگونه؟ ...؟ارائه خدمات رایگان به منظور ایجاد یک پایگاه مشتری بزرگ و سپس تبدیل مشتریان به نوع پریمیوماهمیت شاخص نسبت مشتریان پریمیوم به مشتریان رایگانتفاوت مقدار این نسبت برای مدلهای مختلف کسبوکار، ولی عموما تک رقمیسازگاری این الگو با کسبوکارهای اینترنتی و دارای هزینههای تولید نهایی نزدیک به صفراجرای بهتر این الگو با افزایش هرچه بیشتر تمرکز بر روی مشتریانمناسب برای بررسی میزان پذیرش نرمافزاها و یا مدلهای جدید کسبوکار توسط آنها
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.