علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

کاربرد مدل های تعالی سازمانی و کارت امتیازی متوازن در سازمان های ورزشی کشور

karborde_modelhaye_taali_sazi_dar_varzesh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد مدل های تعالی سازمانی و کارت امتیازی متوازن در سازمان های ورزشی کشور”

کاربرد مدل های تعالی سازمانی و کارت امتیازی متوازن در سازمان های ورزشی کشور

اسلاید 1: كاربرد مدلهاي تعالي سازماني و كارت امتيازي متوازن در سازمانهاي ورزشي كشوردكتر مهرزاد حميديعضو هيات علمي دانشگاه تهران                 

اسلاید 2:

اسلاید 3: EuropeanFoundation forQualityManagement

اسلاید 4: EFQM EXCELLENCE MODEL

اسلاید 5: امتياز معيار و زير معيارها

اسلاید 6: RADAR LOGICDetermine the Results requiredPlan & develop ApproachesDeploy ApproachesAssess & Review

اسلاید 7: منطق راداردستيابي به نتايج چه الزاماتي در بر داردرويكرد ها را طراحي و توسعه دهيدبه بكارگيري رويكرد‌ها بپردازيدبه ارزيابي و بازنگري رويكردها و نحوه بكارگيري آنها بپردازيد

اسلاید 8: ماتريس امتيازدهي: توانمندسازها

اسلاید 9:

اسلاید 10:

اسلاید 11:

اسلاید 12:

اسلاید 13:

اسلاید 14:

اسلاید 15:

اسلاید 16:

اسلاید 17:

اسلاید 18: کارت امتیازی متوازن یک سیستم اندازه گیری عملکرد است که استراتژی سازمان را به تعدادی اهداف استراتژیک، شاخصها، اهداف کمی و اقدامات استراتژیک ترجمه می نماید.

اسلاید 19: مسئله – تبديل استراتژي به عملاز مدیران ارشد از استراتژی شان راضی هستند80 %Source: Quest global surveyمدیران ارشد از اجرای استراتژی شان راضی هستندفقط %14

اسلاید 20: موفقیت استراتژیکهمراه با ریسکاز ابتدا محکوم به فنافرصتهای از دست رفتهتدوین استراتژیمعیوبصحیحمعیوبصحیحSource: 1Execution: The Discipline of Getting Things Done, by Larry Bossidy, 2002.پیاده سازی استراتژیتدوین یا پیاده سازی؟

اسلاید 21:

اسلاید 22: وجه ماليآرمان و استراتژِيوجه مشتريان وجه فرايند هاي داخليبراي موفقيت مالي ، بايد چگونه در برابر صاحبان سهام ظاهر شويم اقدامات اهداف کمي سنجه ها اهداف وجه رشد و يادگيريبراي دستيابي به آرمان خود، چگونه بايد در برابر مشتريان ظاهر شويم؟ به منظور کسب رضايت مشتريان و صاحبان سهام بايد در چه فرايندهاي داخلي سرآمد باشيم؟ براي دستيابي به آرمان خود چگونه بايد توانايي تغيير و بهبود را حفظ کنيم؟ اقدامات اهداف کمي سکجه ها اهداف اقدامات اهداف کمي سنجه ها اهداف اقدامات اهداف کمي سنجه ها اهداف

اسلاید 23: Bond University’s Balanced Scorecard A Balanced Pathway to Development

اسلاید 24: The Balanced Scorecard and the EFQM…The Balanced Scorecard impacts on it allFinancialMeasuresCustomerMeasuresInternal BusinessMeasuresLearning& GrowthMeasuresCustomer ResultsSociety ResultsPeople ResultsKey Performance ResultsLeadershipPolicy & StrategyPeoplePartnership& ResourcesProcesses

اسلاید 25:

اسلاید 26:

اسلاید 27: TURNNG KNOWLEDGEINTO VLUESINGAPORE SEPAKTAKRAW FEDERATION PERSES: 10 Year Strategic Plan2004 to 2013Produce by; and Copyright of; The Singapore Sepaktakraw Federation (PERSES), in collaboration with The Singapore Sports Council (SSC) and KPMG Business Advisory Pte Ltd PREPARED BY: Mohamad Seth Ismail, Asst Sec Gen, PERSES, Master of Soc Sc (Applied Sociology) NUSVETTED AND APPROVED BY: Abdul Halim Kader BBM, President, Singapore Sepaktakraw Federation, PERSESEndorsed and approved for adoption by: PERSES Council on 12 February 2004

اسلاید 28: 100 primary school students50 secondary school students50 ITE studentsNational team-12B team -24National team trainees -24Involvement Ten, four and one year objectives: Industry 400 primary school students200 secondary school students100 ITE studentsNational team -12B team -24National team trainees -24700 primary school students300 secondary school students200 ITE studentsNational team-12B team -24National team trainees -2420072013200429

اسلاید 29: 260 volunteers33 membership clubs15 women players3 media & sponsors4 Admin professionalsEthnic spread(base of 18000):-Malay:80%; Chinese:15%;Indian:5% and others:1%Organise 8 competitions350 volunteers35 membership clubs35 women players4 media & sponsors6 Admin professionalsEthnic spread(base of 20000):-Malay:70%; Chinese:23%;Indian:7% and others:1%Organise 12 competitions Ten, four and one year objectives:participation500 volunteers40 membership clubs100 women players4 media & sponsors6 Admin professionalsEthnic spread(base of 30000):-Malay:65%; Chinese:25%;Indian:9% and others:1%Organise 14 competitions20072013200430

اسلاید 30: Win Bronze medal in the 2005 Manila SEA games50 Coaches in NCAP level 3 technical 12 National Team24 part-time players24 elite intermediateWin Silver medal in the 2010 Asian games30 part-time players60 elite intermediate3 full-time coaches12 part-time coachesAll full-time coaches to have a diplomaWin Gold medal in the 2013 World cup50 part-time players60 elite intermediate12 part-time coaches3 professional coaches with degree in coaching by 2009Ten, four and one year objectives: Excellence20072013200431

اسلاید 31: Stakeholder & $$$CustomerProcessesLearning & GrowthGold in 2013 World CupImprove qualityOf elite playersImprove qualityOf coaches at all levelsIncrease number of National Team Squad playersRecognition by govt.Good financial support CoachEducationOverseas experience& attachmentsSports scienceScholarshipsAllowancesWagesCareer developmentForeignCoachesQualification &tournament experience32Strategy map of the Vision: Excellence

اسلاید 32:

اسلاید 33:

اسلاید 34:

اسلاید 35:

اسلاید 36:

اسلاید 37: پيشنهادات1) ما متخصصين تربيت بدني مي‌بايست خود را در زمينه مديريت استراتژيك مجهز نماييم 2) دانشكده‌هاي تربيت بدني و مديريت‌هاي ورش دانشگاهها را مراكزي براي تمرين تدوين و اجراي استراتژي نماييم.3) در دانشكده‌هاي فاقد استراتژي برنامه‌هاي استراتژيك خويش را تدوين نماييم.

اسلاید 38: 4) پژوهشكده تربيت بدني و علوم ورزشي به صورتي مأموريت مدار با برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي توانايي‌هاي متخصصين تربيت بدني را ارتقاء بخشد.5) با بكارگيري ابزارهايي مانند BSC مديريت عملكرد همكاران دانشگاهي را اعمال و اقدامات آنان را در جهت تحقق اهداف همسو نماييم.6) زماني ما مي‌توانيم در ورزش كشور Palicy maker باشيم كه در حوزه كاري خود اين امر را تمرين نموده، ارتقاء بخشده و به اثبات رسانيم.7) ملاك ارزيابي دانشكده‌ها را معيارها، سنجه‌ها، اهداف كمي و اقدامات مشخص بگذاريم. از ارزيابي‌هاي بدان اتكا به برنامه‌هاي قبلي، جداً بپرهيزيم.

اسلاید 39:

اسلاید 40: پایانموفق باشید

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید