علوم مهندسیمهندسی صنایع و موادسایرورزشی

كاربرد مدل های تعالی سازمانی و كارت امتيازی متوازن در سازمان های ورزشی كشور

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
South African Award Australian Award

صفحه 4:
European Foundation for Quality Management

صفحه 5:
ECPAD ExCELLEDOE MOOMCEL Enables Results لا ‎People‏ لمأ ‎People‏ لا ‎Results‏ = Poli ۲ oe Customer KS Leadership) | ategy || Processes Results on 3 esults [Partnerships| Society/ ‏لما 2ه لا‎ Environmental Resources Results Innovation and leaning

صفحه 6:
امتیاز معیار و زیر معیارها امتیاز زیر معیار زير معیار امتیاز نام معیار مساوق جمدمو‌مومم | 100 رهبری مساوی ‎OvOb-Or-ed‏ 80 خط مشی و راهبرد سای ء«هوهم‌هی‌موو | مو کارکنان مساوي لك مشارکتها و منابع مساوی ‎|GrOb-Or-OdGr‏ 140 فرايندها ‎Ord Sess hee‏ 200 نتایج مش تري جا وو میج 90 نتایج کارکنان ‎Oux.00+Obx.?‏ ممه 0 ‎So‏

صفحه 7:
2 0 Determine a the oo Results required Assess & Plan & develop Review Approaches SD Deploy Approaches

صفحه 8:
ینش ستیابی به نتایج چه الزا ان لزاماتي در بر ما بر دا رد 4 ارزيابي ي و بازنگري بت ارگيري ‎igi‏ نو بيرداز ازید رود ۳ دها را طر تو | سعه ۵ 1 به بکا ر لين ی بپردازید

صفحه 9:
صم | ‎tga‏ ست يمسق تمسم عي تف Bessy pe ati st atl يي مب هیچکونهمخهدم بشما 5-5 ‎ses‏ أبررسي فعطبید هد ری أبررسي تج سل انز کیری و ‎sto ol sandy gal‏ ‎enti 9 i ais‏ یبود هیچعونه مشدهده دی مامت جلیو و مقس hy ele ‏امشتهنات‎ oh yee hanes ايعلركيري هر نسي ‎et‏ امشتهنات جليع و كلمل امشتهدات جنيع و كليل hy ele ‏میت‎ مت چن و ی

صفحه 10:
What is TAES? * A model for organisational improvement based on self- assessment against best practice, with the aim to drive delivery to excellence. 087 / Tn ears bopst sper

صفحه 11:
The 8 themes “Leadership “Policy & Strategy «*Community Engagement «Partnership Working «Use of Resources «People Management “Standards of Service “Performance Measurement & Learning SPORT ENGLAND “Teratonsggessupponer

صفحه 12:

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:
Application of the Balanced Scorecard Framework has Expanded and Evolved Since its Introduction in 1992. 60% usage in Fortune 500, 400,000 BSC on-line members Measurement on Strategy 5 Leveraging Office of espacial Management System S¥3#°SYM@PS intangible Assets Strategy Management 4992 1983 200820052008 1/0 Au ۱ تس ۱ ۱۱ ی 22 translations | 12 translations 2 translations £500,000+ English copies sold of BSC books

صفحه 19:
۰ ساو امتيازى . از ‎ON ۳‏ تا ‎heer‏ ‏مناه

صفحه 20:
مسئله - تبدیل استراتژي به ‎Unc‏ فقط 14% 4 از مدیران ارشد از Aine el ee ‏ااستراتژی‎

صفحه 21:
سر سازی؟ موققيت صتهای از 1 دست رفته 1 ‏همراه از ابتدا‎ 1 Pert ye 2) Sal صحیح معیوب پیاده سازی استراتژی مس بو را تدوین استراتژی

صفحه 22:

صفحه 23:
erste] cosa وجه رشد و يادگيري 55 براي موفقيت مالي ‎٠‏ ‏بايد جكونه در برابر صاحبان سهام ظاهر شویم آوجه مشتربان براي دستيابي به آر خود. چگونه بايد در برابر مشتريان اساد_| براي دستيابي به آرمان خود چگونه بايد توانابي تغيير و بهبود را حفظ کنیم؟ إظاء ۷ به منقلور كسب رضايت مشتريان و صاحبان سهام بايد در چه فرايندهاي داخلي سرآمد باشیم؟

صفحه 24:
Innovedion and Learning ‏كدعا 6و‎ 5 ‏عاص با‎ catneto impoveand ete ae? Bond University’s Balanced Scorecard A Balanced Pathway to D Perspective 0۳75 ۱۳۵/5 9 02 ,ووبوول ‎‘a cw Grarae MD‏ Gols Financial Perspective ‏دكا کانلوه‎ Tages Howcbar st Hawa wel 3 ‏هو‎ Internal Business ‏که ره‎ Tapas Wretms weed at

صفحه 25:
The Balanced Scorecard and the EFQM Dke Ouaaed Gooreved kepucts voit dl... ۱۸۲۵۲۵۱ رانا نزن Processes

صفحه 26:
Emp byee Learning and Growth How do we enable ourse les to grow and change, meeting ongoing derrarls? Customer ‘Whom do we define as customer? How do we create value for ow customer? Financial How do we add value for custorness while controlling costs? Internal Processes To satisfy, customers while meeting budge try corstraints, at which busiress processes must we exel? Objectives, Measures, Targets, Initiatives Results

صفحه 27:
Mission Why we exist Core Values What we believe in Strategy What our game plan will be Balanced Scorecard What our strategy implementation looks like Strategic Initiatives What we need to do Personal Objectives What! need to do as an individual

صفحه 28:
RU 9 FOIE ۳ PERGEG: 10 Yeo ‏رس‎

صفحه 29:
Seuolvewed Vea, Pour ced vor peur vbievives: ‏مصصط۱؟‎ prrvary vohool POO. oink sevoerkery soko SOO ‏میهد‎ 600 ماه 1۲۳۵ کسوس امه( ۵ ‏مس‎ OF اح مس مت امه 600 امامت بر ۳ 000 امامت ولمم مه 2۲۳۵ ‏لاه‎ (DO ۹ © won OF ‎trary =‏ ما امس( ‎er‏ ‎000 ‎ ‎ ‎IDO‏ امامت وت ‎pink‏ ‎GD‏ امصادد بول ممصم ‎pike‏ ‏0 ماه 1۳۵ سس امه( ‎teen OF‏ © ‎trate =‏ موس ام( ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 30:
Dea, Pour ond ‏ور‎ peur objectives portivipsiod 3 21 ‏سا‎ 0 ماس ‎WOO‏ وان مود ‎iv OS‏ ‎Pht 5X ease €‏ ساك اق ماس سس تحت ‎phyers OS oa‏ سر 9 = wwewbershy vhby 9 ‏ما سس سح‎ - bet: pred boee oP ‏اس مه © عع جوز‎ 0000) ‏مدق لس‎ 3 Gk. lien Ody OO% = ODdkora proPesevuabs 88 20000) Onion 20% st 0%: ‏ان امن و‎ -:0096 رو ‎Chu oprealbee oP‏ ی 16 سم ‎(leh?‏ % سس )0000 ۱ ۱ ۰00 و 19 یو 0696 سا0 من لمیر 9

صفحه 31:
Tea, Pour ond coe peur objevives: Dra Gok conc tse 60005 Workl aw 00 سار اسر ‎hte terete OD‏ ©) مساصددت ‎patron‏ ‏9 اس نوی انس degree tr ovaries by 5009 90 Oxceleuce سر Or Ober ward ta he 60000 Dore ‏دحب‎ porter phyers OD ‏سرت سا‎ OD © ی سم 0 OI Pubicoe cokes ‏تال نع‎ | ‎OBO‏ له 5009 یی 0 0000۵ و بسانم انس 9 اسطا ‎Decne WE‏ اس( ‎partixoe phyers OF‏ اس ‎cole‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 32:
‎of the Otsioa: Cxoelewe‏ بو یه

صفحه 33:
۱۷/۳۵۵۲ 6 ۱۵ ۱۳۵ 6۵۵۵۵ « Translates organisation's vision and strategy into coherent set of performance measures = Consists of, usually, 4 ‘perspectives’ External perspective - identifies customer, market/industry segments in which the organisation competes and measures performance @ Internal perspective - identifies the critical internal processes in which the business must succeed - existing and new ¢ Learning and growth perspective - identifies infrastructure the organisation must build to create long-term growth and improvement ¢ Financial perspective - these summarise readily measurable economic outcomes of actions already taken ‘\www.genesisconsult.com

صفحه 34:
Typical generic measures » External » ¢ Customer satisfaction, retention, relative market/accot - share » Internal 4+ Quality, response time, cost, new product/process introduction « Leaming and growth @ Employee performance/satisfaction and information systems » Financial @ ROI and economic value added Must incorporate measures derived from strategy \ sie ‏بت ی‎ ia

صفحه 35:
500۳ ۵ Suggested | « Participation ‘@ Increase in participation Number of active, accredited Clubs @ Numbers of Club Memebrs @ Coaches - qualified and active Volunteers . Systems Education and Training @ Recruitment, retention of staff and volunteers @ Athlete and player development © Equity + Succeed Number of International Players/Level of Success ‘ England athletes representing GB .« Effectiveness as an Organisation 1 inning, Fi ial HR (that * Ree Sak Pe ing, Financial Management, HR (that means 239 ی وسو سيت

صفحه 36:
Economic Impact Media & Sponsor Evaluation Place Marketing Effects

صفحه 37:
Scorecard What it’s used for: sAlignment »Manage/evaluate business strategy Monitor operation efficiency =Build capacity Balanced What it is: -Performance Management System Used in any size organization «Measure financial and customer results, operations, and organization capacity «Communicate progress Centre fanaclen au sport Car ot rene part ante ‏وه‎

صفحه 38:
شنهادات ۶ ) ما متخصصین تربیت بدني مي‌بایست خود را در زمینه مدیریت استراتژيك مجهز نماییم ۰ 0) دانشكده‌هاي تربیت بدني و مديريت‌هاي ورش دانشگاهها را مراکزي براي تمرین تدوین و اجراي استراتژي نماییم. ۰ 9) در دانشكده‌هاي فاقد استراتژي برنامه‌هاي استراتژيك خويش را تدوين نماييم.

صفحه 39:
۴) پژوهشکده تربیت بدني و علوم ورزشي به صورتي مأموریت مدار با برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي توانايي‌هاي متخصصین تربیت بدني را ارتقاء بخشد. ) با بكارگيري ابزار هايي مانند ‎Ss BGO‏ عملکرد همکاران دانشگاهي را اعمال و اقدامات آنان را در جهت تحقق اهداف همسو نماییم. ) زماني ما مي‌توانيم در ورزش کشور ‎Paloy wuher‏ باشیم که در. حوزه كاري خود اين امر- را تمرین نموده» ارتقاء بخشده و به اثبات رسانیم. ج) ملاك ارزيابي دانشکده‌ها را معیارهاء سنجه‌هاء اهداف كمي و اقدامات مشخص بگذاریم. از ارزيابي‌هاي بدان اتکا به برنامه‌هاي قبلي» جداً بپرهيزيم.

صفحه 40:

صفحه 41:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان