کسب و کار اقتصاد و مالی

ماهیت پرداخت های بین المللی

maahit-pardakht2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ماهیت پرداخت های بین المللی”

ماهیت پرداخت های بین المللی

اسلاید 1: تحقیق و بررسی ماهیت پرداخت های بین المللی

اسلاید 2: مقدمهدر اعتبار اسنادی بانک مستقل از اراده متقاضی اقدام به ایجاد تعهد برای خویش به نفع ذینفع می کند واین تعهد که در اعتبارات اسنادی ایجاد می شود کارآمدتر از تعهدات سایر قراردادها و نمایندگی و وکالت و... عمل کرده و اعتماد دو طرف را ایجاد و تقویت می کند. درحالیکه در شیوه های دیگر قراردادها، ایجاد اعتماد سخت تر ایجاد می شود.اعتبار اسنادی قراردادی بین سه طرف مبادله کالا یعنی خریدار کالا یا متقاضی گشایش اعتبار، بانک و تحویل دهنده کالا و دریافت کننده پول است که در دنیای امروز و در شرایط گسترش شدید تجارت با ویژگی هایی که دارد توانسته است کار تولید کننده، وارد کننده و بازرگانان و خریدار و فروشنده را ساده کند.

اسلاید 3: این نوع قرارداد با قراردادهای معین و تعاریف سایر قراردادها تفاوت های قابل توجهی دارد و به خاطر وجود بانک در وسط خریدار و فروشنده، امتیازهای ویژه ای در قراردادها و تجارت ایجاد کرده است. در اعتبار اسنادی بانک مستقل از اراده متقاضی اقدام به ایجاد تعهد برای خویش به نفع ذینفع می کند واین تعهد که در اعتبارات اسنادی ایجاد می شود کارآمدتر از تعهدات سایر قراردادها و نمایندگی و وکالت و... عمل کرده و اعتماد دو طرف را ایجاد و تقویت می کند. درحالیکه در شیوه های دیگر قراردادها، ایجاد اعتماد سخت تر ایجاد می شود

اسلاید 4: در اعتبارات اسنادی وجود بانک باعث ایجاد اعتماد، سرعت در مبادله و تجارت می شود و به خاطر ارتباط گسترده بانک ها در سطح جهان، نقل وانتقال پول و ارسال کالا نیز با سرعت قابل توجهی انجام می شود. وقتی بانک مبادرت به گشایش اعتبار می نماید، منجر به ایجاد اعتمادی برای ذینفع می شود و او نیز پیرو آن اقدام به تهیه کالا و یا مقدمات ارسال کالا می کند؛ در حقیقت ذینفع به ظاهر گشایش اعتبار از ناحیه بانک اعتماد و با اتکای بدان اقداماتی را انجام می دهد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید