moslas-brmoda

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 19 اسلاید با سلام.اگر میخواهید با مثلث شگفت انگیز برمودا آشنا شوید،حتما این پاورپوینت را خریداری کنید.برای این پاورپوینت خیلی زحمت کشیده شده پس قطعا ارزش این قیمت رو داره.در این پاورپوینت نکات عجیبی از این مثلث مخوف آمده که میتواند جالب باشد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2363 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مثلث برمودا”

مثلث برمودا

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: مثلث برمودا

اسلاید 3: برمودا کجاست؟ جزایر برمودا بر روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع شده است که به اسم برمودا شروع شده و دو راس دیگر آن پورتوریکو و میامی است.

اسلاید 4: مثلث برمودا،رازی در دریا و آسمان بخشی از قسمت غربی اقیانوس اطلس،آن سوی جنوب شرقی ساحل ایالات متحده،مثلثی را تشکیل می دهد که مثلث برمودا نامیده می شود.این مثلث از برمودا در شمال تا فلوریدای جنوبی و از شرق از نقطه ای در مجمع الجزایر باهاما تا حدود 40 درجه غربی پورتوریکو و باز تا برمودا ادامه می یابد.این منطقه در فهرست راز های لاینحل جهان جایگاهی اضطراب انگیز و باورنکردنی دارد. در این منطقه جایی است که بر پایۀ گزارش های رسمی ،بیش از 100 هواپیما و کشتی در آن ناپدید شده است.در 26 سال گذشته بیش از 1000 موجود زنده در این منطقه گم شده اند،بی آنکه جسدی یا تکۀ کوچکی از هواپیما یا کشتی در هم شکسته ای به جا مانده باشد.

اسلاید 5: ماجرا از کجا آغاز شد؟ نخستین ادعای ناپدید شدن غیر عادی در برمودا را «ادوارد ون وینکل جونز» در 16 سپتامبر 1950 در مجلۀ آسوشیتد پرس ارائه داد.دو سال بعد،مجلۀ فیت مقاله ای کوتاه از «جورج ایکس» با عنوان (رمز وراز های دریا پشت درب های ما هستند) منتشر کرد.در این مقاله درباره ی از دست دادن بسیاری از هواپیما ها و کشتی ها ازجمله «پرواز 19» به طور جامع صحبت شده است.

اسلاید 6: نکته! از دیگر نام های مثلث برمودا می توان به مثلث شیطان،دریای مرگ و اقیانوس سیاهی ها اشاره کرد.

اسلاید 7: در آوریل 1962،مجلۀلژیون آمریکایی ادعا کرد که نکتۀ مهمی در پرواز 19 وجود داشته است.این مجله ادعا کرد که فرماندۀ ماموریت گفته است:«ما در حال ورود به آب های سفید هستیم و هیچ چیز خوب به نظر نمی رسد.اما نمی دانیم که در کجا هستیم.آب سبز است یا سفید؟»حتی شایعه شد که پرواز 19 به مریخ فرستاده شده است.

اسلاید 8: نکته! هواپیما های دیگری از جمله هواپیماهای استار تیگر،استار آریل،داگلاس دی سی-3 و هواپیمای کی سی -135 استراتوتانکرز در مثلث شیطان ناپدید شده اند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید