محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
اسلاید 1: علياكبر جلاليدانشگاه علم و صنعت ايرانتهران - 18 ارديبهشت ماه 1392محتواي الكترونيكي، خلاقيت و نوآوری در روابط عموميهشتمين جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
اسلاید 2: فهرست مطالبمقدمه: جهان در سال 2050راهکارهاي توسعه خلاقيت و نوآوري در روابط عمومي فضاي سايبر اولين عامل موثر در توسعه خلاقيت و نوآوري تاثير نامحسوس خلاقيت و نوآوري در روابط عموميروشهاي نوين آموزش و توليد محتوا در روابط عموميجمع بندي
اسلاید 3: Company Logoمقدمه: فضاي سايبر اولين عامل موثر در تغييرات جهان
اسلاید 4: Company Logo
اسلاید 5: Company Logo
اسلاید 6: فضاي سايبر اولين عامل موثر در تغييرات جهان
اسلاید 7: استراتژي توسعه يادگيري مادامالعمر در روابط عموميهاروشهاي جديد يادگيري بايد نوآورانه، خلاقانه، ساده، ارزان، توسعهپذير، بدون محدوديت زماني و جغرافيايي براي كارگزاران روابط عموميها در سطوح مختلف باشد.
اسلاید 8: آموزش روابط عمومي در فضاي سايبر
اسلاید 9: 9
اسلاید 10: Company Logo
اسلاید 11: Company Logo
اسلاید 12: توليدمحتواي ديجيتالي
اسلاید 13: چهار محور کلي در مورد روابط عموميهاي ايرانسياستها و رويکردهاي کلي روابط عموميها در كشور، پيشرفتهائي که طي سالهاي اخير در کشور انجام شده است،چالشها و درسهائي که آموخته شده است، مسير آينده
اسلاید 14: جهان در سال 2050
اسلاید 15: آموختن براي شناخت راه درست در روابط عموميهاآموختن براي شناخت راه درست عملكرد روابط عموميها در مواجه با چالشهاي متعدد و فرصتهاي بيشماري كه بر اساس سرعت تغييرات در جهان بوجود آمده و قابل درك براي دولتها و كارگزاران روابط عموميها است.
اسلاید 16: نقش فناوري در روابط عموميهاي جهان آينده
اسلاید 17: جمعبنديبايد ساختار وروشهاي نويني ايجاد شود تا با استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات وكاربردهاي آن بتوان توان يادگيري را براي كارگزاران روابط عمومي تسهيل نمود.در صورت استفاده مناسب از فناوري اطلاعات ارتباطات و كاربردهاي آن در آموزش مادمالعمر ميتوان فاصله بين سازمانهاي سنتي و مدرن را كم كرد.بايد تجربيات جهاني را در زمينه آموزش و توليد محتواي روابط عموميها بكار گرفت.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.