کامپیوتر و IT و اینترنتعلوم مهندسیتکنولوژی

محتوای الكترونيكی، خلاقيت و نوآوری در روابط عمومی

صفحه 1:
علیاکبر جلالي دانشگاه علم و صنعت ابران تهران - 18 اردیبهشت ماه 1392

صفحه 2:
2050 Jlu 49 el ee) ‏فضاي سايبر اولين عامل موثر در قوسعه < نوآوري‎ تاثير نامحسوس خلاقيت و نوآوري در روابط عمومي روشهاي نوین آموزش و تولید محتوا در روابط عمومي PO ‏دا سم‎ bees)

صفحه 3:
مقدمه: فضاي سایبر اولین عامل موثر در تغیبرات جهان

صفحه 4:

صفحه 5:

صفحه 6:
فضاي سایبر اولین عامل موثر در تغیبرات جهان = ۳ )0 مدارس هوشمتد سراسر کشوو ‎aD‏

صفحه 7:
0۳ استراتژي توسعه يادگيري مادامالعمر در روابط عمومیها * روشهاي جدید يادگيري باید نوآورانه. خلاقانه. ساده. ارزان؛ ‎Ez‏ توسعهپذیر. بدون محسودیت هو - زماني و جغرافيايي براي ‎Se,‏ 2 کارگزاران روابط عمومیها در == سطوح مختلف باشد.

صفحه 8:

صفحه 9:
Ze eS

صفحه 10:
e حص كميسيون ملى 1111 يونسكو ايران WD وزارت آموزش و پرورش بح 2 مهو مس ‎UNESCO Tehran —=———=—=‏ 0 ‎Cultural Orgenizaton > Cluster Office‏ National Training Workshop on Innovative Concepts and Systems of Lifelong Learning, Tehran, IR of Iran, 11 to 14 February 2013 کارگاه آموزشی ملی مفاهیم و نظامهای جدید در زمینه یادگیری مادام العمر ۲۳۶ بهمن ماه ۱۳۹۱ ۰ تهران جلسه کاری نهم: استفاده كسترده از فناوريهاى جديد بادكيرى Working session 9; Extended use of Modern Learning Technologies علىاكبر جلالی - دانشگاه علم و صنعت ایران 7 ۶ بهین ماه ۱۳۹۱

صفحه 11:
@ Litetong Learning and Modern Learing Technology @ successtul Stories of Lifelong Learning in ran @ Universities Edearning and Smart Schoo!s in an Rural ICT Centers and E-cities Lifelong Learning in ran Conelusion عناوین محوری بادگیری مادام‌العمر و فناوری‌های جدید بادگبری معرفی اقدامات موفق بادگیری مادام‌العمر در ابران 8 یادگیری الکنرونیکی در دانشگاه‌ها و مدارس هوشمند ابران 8 بادکبری مادام‌العمر در مراکز 107 روستابی و شهرهای الکترونیکی جم‌بندی

صفحه 12:
لو ‎an‏ ‏مداو اي ديجبثالي

صفحه 13:
چهار محور كلي در مورد روابط عموميهاي ایران * سیاستها و رويكردهاي كلي روابط عمومیها در کشور. * پيشرفتهائي که طي سالهاي اخیر در کشور انجام شده است. * چالشها و درسهائي که آموخته شده است. 9 مسیر آینده

صفحه 14:

صفحه 15:
آموختن براي شناخت راه درست در روابط عمومیها * آموختن براي شناخت راه درست عملكرد روابط عموميها 2 ,وزارتباطات وروابط عمومى كرامى باد در مواجه با جالشهاي متعدد و فرصتهاي بيشماري که بر اساس ۱ ۷ سرعت تغييرات در جهان بوجود فت آمده و قابل درك براي دولتها و كاركزاران روابط عموميها است.

صفحه 16:
Technology change

صفحه 17:
سس جمعبندي ‎٠»‏ بلید ساختار وروشهاي نويني ایجاد شود تابا استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات وكاربردهاي آن بتوان توان يادگيري را براي کارگزلیان روابط عمومي تسهیل نمود. ‏* در صورت استفاده مناسب از فناوري اطلاعات ار تباطات و کاربردهاي آن در آموزش مادمالعمر میتوان فاصله بین سازمانهاي سنتي و مدرن را کم کرد. ‏* بايد تجربیات جهاني را در زمینه آموزش و تولید محتواي روابط عمومیها بکار گرفت.

صفحه 18:

تهران 18 -ارديبهشت ماه 1392 هشتمين جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی علياكبر جاللي دانشگاه علم و صنعت ايران فهرست مطالب مقدمه :جهان در سال 2050 فضاي سايبر اولين عامل موثر در توسعه خالقيت و نوآوري تاثير نامحسوس خالقيت و نوآوري در روابط عمومي روشهاي نوين آموزش و توليد محتوا در روابط عمومي راهکارهاي توسعه خالقيت و نوآوري در روابط عمومي جمع بندي مقدمه :فضاي سايبر اولين عامل موثر در تغييرات جهان ‏Company Logo Company Logo Company Logo فضاي سايبر اولين عامل موثر در تغييرات جهان استراتژي توسعه يادگيري مادامالعمر در روابط عموميها • روشهاي جديد يادگيري بايد نوآورانه ،خالقانه ،ساده ،ارزان، توسعهپذير ،بدون محدوديت زماني و جغرافيايي براي كارگزاران روابط عموميها در سطوح مختلف باشد. رو آ م د ابط وز ر ع ش ف ضا م و م ي سا ي ي ب ر 9 Company Logo Company Logo چهار محور کلي در مورد روابط عموميهاي ايران • • • • سياستها و رويکردهاي کلي روابط عموميها در كشور، پيشرفتهائي که طي سالهاي اخير در کشور انجام شده است، چالشها و درسهائي که آموخته شده است، مسير آينده جهان در سال 2050 آموختن براي شناخت راه درست در روابط عموميها • آموختن براي شناخت راه درست عملكرد روابط عموميها در مواجه با چالشهاي متعدد و فرصتهاي بيشماري كه بر اساس سرعت تغييرات در جهان بوجود آمده و قابل درك براي دولتها و كارگزاران روابط عموميها است. نقش فناوري در روابط عموميهاي جهان آينده جمعبندي • بايد ساختار وروشهاي نويني ايجاد شود تا با استفاده از فناوري اطالعات و ارتباطات وكاربردهاي آن بتوان توان يادگيري را براي كارگزاران روابط عمومي تسهيل نمود. • در صورت استفاده مناسب از فناوري اطالعات ارتباطات و كاربردهاي آ ن در آموزش مادمالعم ر ميتوان فاصله بين سازمانهاي سنتي و مدرن را كم كرد. • باي د تجربيات جهان ي را در زمين ه آموزش و توليد محتواي روابط عموميها بكار گرفت.

62,000 تومان