کسب و کار

محورهای عملکرد واحد کارگزینی

Vahed_kargozini

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “محورهای عملکرد واحد کارگزینی”

محورهای عملکرد واحد کارگزینی

اسلاید 1: محورهای عملکرد واحد کارگزینی 1- کارگزینی2-بایگانی 3- رفاهی

اسلاید 2: شرح وظایف واحد کارگزینی 1- جذب تعاریف پست های نیروی انسانیپست های سازمانی تشکیلات شبکه و مرکز بهداشت نظرآبا د با توجه به تعریف طرح گسترش و نیاز نیروی انسانی ساماندهی شده و جذب این نیروها صورت می پذیرد. 2- تشکیل پرونده و حفظ سوابق پرسنل و بایگانی پس از جذب نیروها ، بمنظور حفظ و دسترسی و جمع آوری سوابق پرسنل، تشکیل پرونده پرسنلی و بایگانی مدارک آنان صورت می پذیرد .

اسلاید 3: شرح وظایف واحد کارگزینی MIS3- تکمیل اطلاعات پرسنلی در سیستم4-صدور احکام شغلی و حقوقی پرسنل 5- تهیه لیست ها و نامه های اداری 6- تنظمیم و تهیه صورتجلسه های ارتقاء طبقه و انتصاب و رتبه پرسنل 7- تکمیل و ارسال آمار های درخواستی 8-ارسال تبدیل وضعیت پرسنل به هسته گزینش

اسلاید 4: جذب و تعاریف پست های نیروی انسانی پست های سازمانی تشکیلات مرکز بهداشت نظرآبا د با توجه به تعریف طرح گسترش و نیاز نیروی انسانی ساماندهی شده و و جذب این نیروها بصورت ذیل صورت میگردد :1- استخدام پیمانی : با اعلام صدور مجوز استخدامی از وزارت متبوع و ارسال آن توسط دانشگاه البرز جهت اجرائ بخشنامه ،و بعد از اعلام نیاز مرکز بهداشت به دانشگاه مربوطه و انجام آزمون استخدامی که پیش بینی میشود انجام می پذیرد 1- استخدام رسمی : تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی پس ازطی3 سال سابقه جهت مدرک کارشناس و بالاتر وپرسنل با مدرک دیپلم با گذشت 5 سال سابقه و انجام مراحل قانونی و معرفی به گزینش صورت میپذیرد و با تایید هسته محترم گزینش احکام نامبردگان صادرمیشود 0 . . 3- نیروهای طرحی : اعلام نیاز فصلی رشته های شغلی مور نیاز از طریق نامه های سیستمی و پیگیریهای تلفنی و مراجعه حضوری که تعداد 54 نفر جذب شده اند . و افرادی که پایان طرح آنان به امور مالی جهت صدور مفاصا حساب اعلام میگردد با ارسال نامه و مفاصا حساب به معاونت توسعه نیروی جایگزین میگردد .

اسلاید 5: جذب و تعاریف پست های نیروی انسانی 4- نیروهای قراردادی : جذب نیروهای قراردادی تبصره 3 ماده 2 بصورت نیاز مرکز و شبکه و 10% تشکیلات میباشد که در سالهای آتی مجوزی جهت جذب این نوع قراداد صادر نگردیده است تعداد پرسنل مربوطه در شبکه و مرکز 35 نفر میباشد. 5- نیروهای قراردادی تبصره 4 ماده2: تعداد پرسنل مربوطه8 نفر میباشد

اسلاید 6: جذب و تعاریف پست های نیروی انسانی نیروهای مامور و انتقالی : مراحل ذیل برای انتقال افراد صورت میگردد.1- اعلام پایانکار به امور مالی جهت صدور مفاصا حساب 2- اعلام پایانکار به معاونت توسعه و ذخیره مرخصی به مقصد 3- ارسال پرونده های پرسنلی افراد

اسلاید 7: فرآیند صدور احکام شغلی و حقوقی احکام که شامل حکمهای صوری اول سال حکمهای افزایشی سال حکمهای اصلاح سختی کار پرسنل قراردادی ، حکمهای تعیین حقوق و مزایای پرسنل طرحی حکمهای تبدیل وضعیت رسمی آزمایشی ، رسمی قطعی ، حکمهای مامورین و انتقالیها ، و ... میباشد که بسیاری از آنها همانند حکمهای تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی به تبصره 4 و ساعتی به قراردادی تبصره 3 ماده 2 و تبدیل وضعیت فرزندان شاهد پس از پیگریهای حضوری و تلفنی و نامه نگاریهای متعدد صورت میپذیرد

اسلاید 8: تهیه لیست ها و نامه های اداری 4- تهیه لیست ها و نامه های گواهی های حقو ق مسکن که بصورت ماهیانه برای کلیه پرسنل تهیه و به امور مالی ارسال میگردد 5- تهیه لیستها ی عیدی ، غیر شمول ، ذخیره مرخصی ، هزینه لباس ، حق شیر و غیره که اواخر سال برای کلیه پرسنل بر اساس کارکرد آنها در طول سال تهیه و به امور مالی ارسال میگردد .

اسلاید 9: فرآیند انجام ارتقاء طبقهبا عنایت به اجرائی شدن دستور العمل نظام خدمات کشوری در سال 88 و اجرائی شدن آن بدینوسله کارکنان با مدرک کارشناسی و بالاتر هر 4سال و پرسنل با مدرک دیپلم و کاردان هر 5سال استحقاق ارتقاء طبقه را دارند --مراحلی که جهت ارتقاء طبقه سنواتی طی میگردد.--بررسی پرونده پرسنلی جهت دریافت و استحقاق ارتقاء طبقه صورتجلسه طبقه بندی مشاغل ارتقاء طبقه قبلیتکمیل و پرینت فرم 502 پرینت آ خرین حکم پرسنلیتکمیل فرم صورتجلسه طرح طبقه بندی مشاغل سالجاری جهت ارتقاء طبقه ارسال مدارک با نامه مربوطه سیستمی

اسلاید 10: فرآیند انجام ارتقاء طبقهخاطر نشان میگردد اکثر نیروهای پیمانی که برای بار اول مشمول دریافت ارتقاء طبقه بوده اند و مدارک مربوطه این افراد علاوه بر الزامی بودن مدرک توجیهی ودوره کامپیوتر مدارک فوق ، شامل اولین حکم استخدامی ، گواهینامه بهورزی ( جهت بهورزها ) ، کپی کارت پایان خدمت جهت آقایان , کپی مدرک تحصیلی ، کپی پایان طرح نیز میباشد که ملزم به بررسی پرونده های پرسنلی وموجود بودن این مدارک در پرونده فرد میباشد که لازمه آن این است پرسنل محترم در ابتدای استخدام تمامی مدارک را کامل تحویل واحد کارگزینی نمایند تا در صورت لزوم و ارتقاء طبقه و موارد دیگر در اسرع وقت از مدارک درج در پرونده افراد استفاده نمود .

اسلاید 11: فرآیند انجام اعمال مدرک و انتصاب لازم به توضیح است در صورتی که افراد با مجوز و تایید شبکه و دانشگاه ادامه تحصیل نموده و مدرک بالاتر اخذ نمایند طی آن در صورت کسب تایید تحصیلی میتوانندجهت اعمال مدرک تحصیلی و تغییر پست (در صورت مرتبط بودن رشته تحصیلی )در خواست نمایند که طی آن مراحل ذیل ا زطرف کارگزینی انجام میگردد .صورتجلسه طبقه بندی مشاغل ارتقاء طبقه قبلیکپی تاییدیه مدرک تحصیلی تکمیل و پرینت فرم 502 پرینت آ خرین حکم پرسنلیتکمیل فرم صورتجلسه طرح طبقه بندی مشاغل سالجاری جهت اعمال مدرک و تغییر عنوانارسال مدارک با نامه مربوطه سیستمی

اسلاید 12: فرآیند انجام ارتقاء رتبهارتقاء رتبه پایه شرایط لازم جهت ارتقاء به رتبه پایه --طی حداقل 300ساعت دوره آموزش در چارچوب نظام آموزشی کارمندان دولت از تاریخ 79/1/1-کسب حداقل 60امتیاز میانگین ارزیابی 6 سال قبل طی آن مراحل ذیل ا زطرف کارگزینی انجام میگردد .صورتجلسه طبقه بندی مشاغل قبلیتکمیل و پرینت فرم 502 پرینت آ خرین حکم پرسنلیتکمیل فرم صورتجلسه طرح طبقه بندی مشاغل سالجاری جهت ارتقاء رتبه ارسال مدارک با نامه مربوطه سیستمی

اسلاید 13: فرآیند انجام ارتقاء رتبهارتقاء رتبه ارشد شرایط لازم جهت ارتقاء به رتبه ارشد--طی حداقل 250ساعت دوره آموزش از ارتقاء به رتبه قبلی -کسب حداقل 70امتیاز میانگین ارزیابی 6 سال قبل طی آن مراحل ذیل ا زطرف کارگزینی انجام میگردد .صورتجلسه طبقه بندی مشاغل قبلیتکمیل و پرینت فرم 502 پرینت آ خرین حکم پرسنلیتکمیل فرم صورتجلسه طرح طبقه بندی مشاغل سالجاری جهت ارتقاء رتبه ارسال مدارک با نامه مربوطه سیستمی

اسلاید 14: فرآیند انجام ارتقاء رتبهارتقاء رتبه خبره شرایط لازم جهت ارتقاء به رتبه خبره--طی حداقل 200ساعت دوره آموزشاز تاریخ ارتقاء به رتبه قبلی-کسب حداقل 80 امتیاز میانگین ارزیابی 6 سال قبل طی آن مراحل ذیل ا زطرف کارگزینی انجام میگردد .صورتجلسه طبقه بندی مشاغل قبلیتکمیل و پرینت فرم 502 پرینت آ خرین حکم پرسنلیتکمیل فرم صورتجلسه طرح طبقه بندی مشاغل سالجاری جهت ارتقاء رتبه ارسال مدارک با نامه مربوطه سیستمی

اسلاید 15: فرآیند انجام ارتقاء رتبهارتقاء رتبه عالی شرایط لازم جهت ارتقاء به رتبه عالی--طی حداقل 150ساعت دوره آموزشاز تاریخ ارتقاء به رتبه قبلی-کسب حداقل 90 امتیاز میانگین ارزیابی 6 سال قبل -خلاصه شرح وظایف و مستند سازی به میزان 30 صفحهطی آن مراحل ذیل ا زطرف کارگزینی انجام میگردد .صورتجلسه طبقه بندی مشاغل قبلیتکمیل و پرینت فرم 502 پرینت آ خرین حکم پرسنلیتکمیل فرم صورتجلسه طرح طبقه بندی مشاغل سالجاری جهت ارتقاء رتبه ارسال مدارک با نامه مربوطه سیستمی

اسلاید 16: فرآیند انجام ارتقاء رتبه رتبه پایهارشدخبرهعالیمدت تجربه لازم برای مشاغل تا سطح کاردان 8سال20سال-----------------------مدت تجربه لازم برای مشاغل تا سطح کارشناس و بالاتر 6سال12سال18سال24سال

اسلاید 17: امور رفاهی اقداماتی که برای رفاه حال کارکنان صورت گرفته به شرح ذیل میباشد : 1- سفر زیارتی مشهد 2- کارتهای رفاهی استخر3-سفر سیاحتی شمال 5- گرفتن مدارک پرسنل مشمول دریافت هزینه مهد کودک که برای هر یک از موارد فوق , حضور در جلسه مربوطه ، اطلاع رسانی و تهیه لیست افراد متقاضی ، دریافت هزینه ، تحویل لیست و هزینه ها به دانشگاه ، گرفتن القام مربوطه و تحویل آن به پرسنل انجام گردیده است.

اسلاید 18: حضور و غیاب و اعلام ذخیره مرخصیطی برنامه ریزی های بعمل آمده برگه های مرخصی ( استعلاجی , استحقاقی ، بدون حقوق ، ساعتی) پرسنل مراکز و ستاد به واحد بایگانی جهت درج در پرونده ارسال میگردد و پس از بررسی در صورتی که افرادی ببیش از حد ذخیره موجود از مرخصی استفاده نموده باشند طی مراحل قانونی به اطلاع شخص میرسد در پایان سال برگه های بایگانی شده هر فرد محاسبه نهایی شده و برای نیروهای قراردادی بمنظور پرداخت ذخیره سالجاری به امور مالی اعلام میگردد و پرسنل رسمی و پیمانی نیز در اردیبشت و یا خرداد سال آتی طی نامه مکتوب به اطلاع هر فرد میرسد و لیست کامل جهت ذخیره و برنامه ریزی بودجه ای به امور مالی ارسال میگردد.

اسلاید 19: تکمیل اطلاعات پرسنلی تمامی نیروهای جذب شده که در بخش نیروی انسانی توضیح داده شد در سیستم اطلاعات پرسنلی علاوه برتکمیل مشخصات شناسنامه ای مربوطه افراد جذب شده ، اطلاعات ذیل نیز در سیستم تکمیل و ثبت میگردد که هر یک از آیتم های ذیل خود شامل قسمت های متعددی میباشند : 1- اطلاعات استخدامی که شامل پست مربوطه ،رتبه ، طبقه 2- سابقه خدمتی که در آن طرح افراد ، ماموریتها و انتقالیهای ورودی و خروجی ،مرخصیهای بدون حقوق ، نوع استخدام و سوابق خصوصی 3- سوابق تحصیلی 4- آموزشهای ضمن خدمت 5- اطلاعات حقوقی 6- افراد تحت تکفل

اسلاید 20: تشکیل پرونده و حفظ سوابق پرسنل و بایگانی یک دیگر از فعالیتهای کارگزینی تشکیل پرونده برای افراد جذب شده سال میباشد که بعد از مراجعه به کارگزینی در ابتدا مدارک اولیه و مورد نیاز برای تشکیل پرونده از آنها تحویل گرفته شده و جهت تکمیل فرمهای مربوط به حراست و بیمه و مالی معرفی میگردند پس از معرفی به واحد های ذکر شده و صدور ابلاغ از طرف کارگزینی مدارک مربوطه در پرونده شخص بایگانی میشود . حفظ سوابق

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید