صفحه 1:
صفحه 2:
موضوع: مدرسه هوشمند
مدرس:
تهيه كننده:فلاح زاده
صفحه 3:
مدرسه هوشمند مؤسسه آموزشى است كه در جهت فرآيند ۱
بهبود مديريت به صورت سيستمى نظام يافته بازسازى شده تا كودكان را
ا ال را ی
ياددهنده و يادكيرنده را برعهده
eo ال gs De و كفت ران
Pees 0 لت ا توس ران dbo coe كام
OPES) Se ا ا ا ا 0
ل ا ل 0
000000 0 ا ا gee eed
هو
فرهنگ جامعه و دیدگاه جامعه نسبت به فناوری اطلاعات می تواند یکی
صفحه 4:
مدراسه هوشمند مدرسه ای است که که کنترل و مدیریت آن بر
ا ا ا ا 0
ذا ا ا ا ا 00
re
Sea CRETE erry ا aoe ا
از كشورهاى توسعه يافته , از اين مدارس جهت تربيت_نيروى
ال ا اس اساي
صفحه 5:
1 BCP Cgeon] gn ieee ertPe Spr Ug rete Semcon ar ak
Dewey ل fe vav A err ا ا ا ا ا
0 م ا ا ل ال ل ل ا اا ا ل ل ered mer)
اا ا 0
جم ا لا ا ار رون ردم يو مه ی ان ی ی مس ای
او الوا ال ارون cibce) برد ات ره مر لا مسر
ea الو ل Sil ی را
coat. NBEO 5 pth OPED Se thio i olsen Re Ee er BOERNE
tees chy ی اوه ال nile ور کات
که معلمان بسیار ساده تر به ارزیابی دن العو دور كدان لكر كان مسي وا الى
متعدد نباشند.
re rere ene Ss eRe 2-2 ل ار ران را تست
ory eee ne ena ممم رت رامیت ری ی این این رید
تعثين مى كردد كه دلنش اموز در جه ساعتى وارد رب زر رت ره را
امر فى تواند تا جد زيادق از تكراب ی را و ی رس ره
است يا خير بكاهد. از آنجا كه ارتباطات ديجيتالى بسار ساد و در سرس ف باشد dS BE
صفحه 6:
تغییر شیوه یادگیری از روش مبتنی بر حافظه به روش مبتنی بر
ae 5 Sar
SEO CRCsr een ler] eae) Campero mer yan ry
را رل ee eee
ارائه و فراهم سازی فرصتهایی برای بهبود توانایی ها و
سنن
TT 5 ا ا 0 000
5
اه
صفحه 7:
aw eee OC )7 را ار
ایجاد می گردد که می تواند از کیفیت آموزش در لین مدارس بکاهد. این شرایط در زیر
ليست كرديده اند.
بالا بودن تعداد دانش:آموزان در مدرشة و كلالرا
سطح بسيار بايين زبان انكليسى دانش آموزان كه باعث مى شود روند آموزش با كندئ مواجه
گردد.
ا ا ا ا ا ۱
نسل جدید از مدارس
Bea ا ل Ores POS Te
‘aids iael . اماك
صفحه 8:
ار
2) استعداد یادگیری
ee Re) كت
4) آموختن با هدف تسلط و انتقال آن
را رد ره
520
000 ا erp eva OZ
صفحه 9:
9 bre ett Peet eae ee See)
عاطقی و روانی)
1
تربيت نيروى انسانى متفكر و آشنا به فنآورى
افزايش ارتقاء و مشاركت مردمى
پیشنیازها جهت اجرای مدارس هوشمند
صفحه 10:
COT را را ار ار
pail jist! Wine ات ای بر اه وس ی کر مسا ان
0 رز
دانش, مهارت و ارزشها را در آن به دانش آموزان منتقل کند بلکه چهارچوبهای اقتصادی,
اجتماعى؛ فرهنكى و وسائل ارتباط جمعى در شكل بذيرى ينداره هاى دانش آموزان
نقشى تعيين كننده دارند.
7 لال ل ll RE ل اين هيامر wee Als ee
ل ل eke co STR نالحد كك رك
مخصوص خود را دارد متا ۳۳۲
ج) جامعه اطلاعاتی آینده نیازمند افرادی اب وا فناوری اطعا را تا درا
ا ا ا ا ل ا 0
ال ار اطي بد ردان ارو لي
ور ل ا ا ري cares ی اور سام رم رت
ا ل را رت سس هت مرن بر را
eee el eg op eee elit Coes ep ل
بیندیشند و چگونه حاصل یافته های خود را در جهت حل مسائل و مشکلات خود و توسعه
صفحه 11:
0 2
aa aaa