کسب و کار

مدل‌های كسب و كار و اثر آن در فناوری اطلاعات

تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 29 اسلايد

رضا شیرزاد

صفحه 1:
BULL 0 عات مدلهاي كسب و كار و اثر آن در فناوري اطلا ‎i)‏

صفحه 2:
* سطوج آموزشي - حوزه شناختي همیدن : نمایش مفهوم /81 در قالب يك بلاك دیاگرام ذکر 80 مناسب براي شر كتهاي | در شرایط بحران ستن: شناسايي نوع 91 يك سازمان با توجه به مشخصه ها : بيش بيني روند 811 شرکتها در سالهاي آتي ‎oS pb eb BM obj) kts,‏

صفحه 3:
سطح آموزشي مطالب این سمینار * مطالب در دو سطح فهمیدن و تفسیر مي باشد. * سطوح بالاتر مانند بکار بستن و تحلیل بةازمان از ‎ails ‘ie appl‏ ۰ سطح ارزيابي به تجربه عملي نیاز دارد. نکته: تعداد متخصصان ۷ در سطوح بالا ذ رکشور معدود است.

صفحه 4:
۳۹ مفهوم اع1100! رو ۱۰19

صفحه 5:
006۱ 5۱15۱۳655 چیست م ميد توصيفي منطقي در مورد نحوه خلق. ‎aces ols‏ وی توسظ یاک سازمان (2010-,ع0ابمع:و0) - اقتصادي 7 اجتماعي - اعتباري - سایر انواع متصور

صفحه 6:
26 چگونه کسسدر آمد ميک ند؟ ‎Facebook‏ چگونه خلق‌ارزش‌ميک ند؟ شر کت .... چگونه مي تواند محصولاتش را رایگان ارائه کند و در آمد کافی داشته باشد؟!! شر کت ... چگونه مي تواند سایت وب رایگان طراحی کند و کسپ درآمد. ذاشته باشد؟

صفحه 7:
اجزاء اصلي يك ۲ : زیر ساخسقعلقارزش ): نحوه ارائه ارزش لستفاده کنن دگاناز ارنش 131125 : مسائلها لمرتبط با ارنش

صفحه 8:
TARGET CUSTOMER بلاك دیاگرام /8۱ظ CUSTOMER RELATIONSHIP DISTRIBUTION ‘CHANNEL, REVENUE ‘STREAMS, VALUE PROPOSITION PARTNER NETWORK VALUE ‘CONFIGURATION cost STRUCTURE ۶ CAPABILITIES

صفحه 9:
Relationships Value propostions are delivered 0 cstomers

صفحه 10:
Cost ‘Structure The businesemode! eras real tthe Koy ‘Partnerships ‏متهت‎ end evrae rescurce are cored otsidethe enterprise Revenue Key ‘Streams Resources Activities ‎res aby perferming ember‏ تست نس یز ‎rn vale propostians fey Aceves.‏ ما فده رامیب ‎

صفحه 11:

صفحه 12:
006۱ 5۱15۱۳655 چیست ی : در حد يك پاراگراف ‎cae‏ اك نسم مشخض تنوه و نشان ميدهد كه يك كسب و كار جكونه به ‏حياته تجاري خود ادامه مي دهد. ‎]۱5۵20- ‏با‎ ۳۳۵66۵۱/۷ * Blade ‎

صفحه 13:
بلاك دیاگرام /8۱ظ Technical Business Economic Inputs ‘Model Outputs

صفحه 14:

صفحه 15:
نينيل Business Model ‏انوع وارزيابى‎

صفحه 16:
مرور و ارزيابي 5 © 7 89 THE ۳1 ‏بت‎ ‎۳ STER on fa 3 ۴ Ie WALL eae cots Ta ‏سن‎ ‎2 ‏دس‎ ‎۴ ‎75

صفحه 17:
vernon Switching! costs mass rnarke A pple | spre ‏میم‎ music| ‏ا الالح اك‎ eyerives

صفحه 18:
® bustarss Qricks ced chicks ‏متسه‎ ‏مات سا مه فش‎ Orert soles Ortributon bustorss w7dets sce مس سصنها ‎worded‏ سا نی اسحسسصا Lovey bustoess ode QOvuopotstic bustcess woodel

صفحه 19:
Hunan Human Creator Human Distributor* Contractor HR Broker What type of asset is involved? Intangible Inventor IP Trader Intellectual Landlord IP Broker Physical Manufacturer ‘Wholesaler? Retailer Physical Landlord Physical Broker Finaxeial Entrepreneur Finaneial Trader Finaneial Landlord Finaneial Broker Basic Business Model Archetype Creator Distibutor Landlord Broker

صفحه 20:
1- جایگاه ارزشي ‎ig th gn‏ موز و شدای پاسفقو؛آززش معصول نا خدمات از دیذ مشتری خش بازار: گروه مشتریان هدفه نیاز این گروه؛ پتانسیل خدمات نو آورانه در این گروه تفا تشز و فبالبنهاي أن مر زفجيز» ارزضي) ‎ee‏ 4 توليد در آمد و حایه ب سود: نحوه تولید درآمد (فروش» اجاره» عضویت» پشتيباني و غیره)» ساختار هزینه و حاشیه سود هدف 5- جايكاه در شبکه ارزش: شناسايي رقباء مکمل ها و هر نوع اثر شبکه اي که ارزش بيشتري براي مشتری ‎Bla ae‏ ۱ 9 6- استراتزي رقا رقا زه ‎leit‏ أقدام به خلق وزیت رقا ي پایدار مي کند. مثلا از و يا استراتزي عرصه بكر

صفحه 21:
نينيل اثر فوع ا ع1100! 811517655 در موفقيت شرا

صفحه 22:
‎ee] Ra erp Fee)‏ رول ‎ ‎‘Do Some Business Models Perform Better than Others? A Study of the 1000 Largest US Firms ‎Pete We ‏موه‎ Nolo, Veena T,D'Uro, George Haren ‏سوه‎ Woes

صفحه 23:
(18%, 288) (34%: 516) 2% 75) 100% NA Human Human Creator (0%: 0) Human Disinbutor Contractor 13%, 308) HR Broker وعم (13%; 308) What pe of asset i trvolved? Physical | Tangible Manufacturer | Inventor (46%: 565) | %:0) Wholesaler Retader 18%: 258) IP Tender 62 Physical Tnvellecraal Landlord |) Landiocd (6% 132) 85) BP Booker (0% 1) (5%: 86) Financial Entrepreneur (0%: 0) ‏اور‎ ‎Trader سيم Financial Landlord (10%: 187) Fisaacial Broker 35) Basie Business Model Archetype Creator ownership of Distributor ‏سم‎ ‎eth Landlord Broker marching ‏مويه‎ ‎ond sel)

صفحه 24:
نينيل Te ‏لت ا‎ eS

صفحه 25:
Human Homan Creator 0%:0) eo ‏مه‎ رمسم Contacto (13% 308) HR Broker وم (13%, 308) Inangible Inventor 0%; 0) Trader (0% لدعم لاعس Landlord (5%: 85) IP Broker ‏روم‎ Financial En Trader (10%: 187) Fusaacial Broker 26:53) 20! a Basic Business Model

صفحه 26:
نينيل {PCr Uy eer ae) ere eee

صفحه 27:
1- 060) خود را حتما با دقت انتخاب کرده و در صورت لزوم در آن تغییر ایجاد 2- در تحلیل (60) خود حتما خدمات ۲۳ را به خاطر داشته باشید. 3- شناسايي نیاز مشتریان خود را جزء وظایف اصلی خود قرار دهید. 4- به ارزش محصول / خدمات از دید مشتري توجه کنید.

صفحه 28:
با تشكر از امعان نظر شما مدلهاي کسب و کار و اثر آن در فناوري اطلاعات

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان