صفحه 1:
بسم اللّه الرحمن الرحیم ۱ ee — ك4 PT Oe Ort en " دانشجو:اکبر ویسانی eS ee ee ‏ا‎ ‏و رل‎

صفحه 2:
تاریخچه ي مدیریت کیفیت جامع]10(1۷) تاريخ ورويداد هاي دررابطه با 27000 ا 211111110011101 كردند 90 ©1سال بيش از ميلاد - مشخصات فرايند در يك كاركاه وجود داشته وبازرسي توسط ناظران صورت مي گرفت 60 ميلادي - ‎ere SY Sele Tae Ee‏ ۱۳ 6مبلادي سس مفهوم کنترل آماري یا 6000 توسط والتر شوهارت مطرح 13 ‎e LCST fore E re nnn ALCS ToL)‏ 1 6 ميلادي‌س..- جوران تغییر کنترل کیفیت آماري به کنترل کیفیت مدیریت را مطرح نمود ۱

صفحه 3:
از كذشته تا به امروز " كذشته US ‏اا ا ل‎ Sit ee " امروزه ” امروزه اين فلسفه به بهترين و ارزان ترين كالاها يا خدمات تبديل شده است .

صفحه 4:
ORO Err rs Se در مدتی کمتر از چهل سال کشور ژاپن را از کشوری تخريب شده به يكى از برترين قدرت هاى اقتصادى ‎pee ey)‏ 0 شرکتهای از قبیل زیراکس, مک دونالد. موتورولا با به كار كرفتن اين فلسفه طى دو دهه موفقيت شايانى به دست آوردند.

صفحه 5:
فلسفه ]۲601۷ بر چه پایه هاي استوار است

صفحه 6:
تعریف مدیریت کیفیت جامع ۳003/1" OUR eee enn Cede me ‏برخورد لسترلتژيك‌وتاكتيکي» فعالتگروهي بسهبود‎ ‏كيفي بسهبود مداوم. ومشتري‌گ رايي‌داخلي‌وخارجي‌لسبت‎ 1 oy Feeney re ‏كه در آنتلاشميشود كه لنتظاراتمشتريانبه نحو لحسن‎ برآوردم شود.

صفحه 7:

صفحه 8:
مفهوم حرف ووازه 010/1 1' اي ل ل يعني همه را اعم از سازمان » فرایند» درون دادهاء محصولات تدارك کنندگان و ‎SPS Be SOS Te SNe Wee ne)‏ Ss Ly land 5 YS (g 16 jls dS | Quali LQ. © ۳۳ ۰ Wee were eae ؟ 9©. ‎CBO cr ek‏ معناي اين است که ‎aul re g Aduld LPQAO‏

صفحه 9:
ی ی تا ‎Ope RES PEO WS SSS Se eee‏ م ‎RoE S eS COs ewe Cope‏ ‎Beyer Wee (car TUE Tee ee we se ae ۳0 ore) ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 10:
<4©) اصل دمينك در مديريت كيفيت جامع eS ‏قلسفه جدید نقص صفر را بپذیریم (انجام کار درست در اولین مرتبه همراه با بي‎ . . ) ‏نقص بودن آن‎ a Sy CLES ees ees gee ee es hr sie tree sie es ا 1 . آموزش همه کارکنان در حین انجام کار وآموزش مداوم ضمن خدمت. . رهبري سازنده داشته باشید ( روش هاي جدید سرپرستي را اتخاذ کنید) ‎(Gers sere) es eee Soe‏ . موانع همكاري بين كاركنان را از بين ببريد .

صفحه 11:
SS er si we cr Th won O) ‏از روش هاي آماري استفاده کنید(تاکید بر کیفیت تاکمیت)‎ 0 ‏موانع غرور كاركنان را از ميان برداريد.‎ .08 09. آموزس مداوم وخودآموزي را مستقر كنيد( آموزش ضمن ‎ron‏ ec SOS hae ES ka Soe te Ere ‏وا‎

صفحه 12:
در رابطه با ]1001۷ نظریه هاي ديگري نیز وجود دارد: و و لیهست ۱۳ oes Pete tee ete EE nee cca. ‏جند دستكاه وعده اي كاركر به سادكي اين امر محقق مي شود.‎ Petre ‏ل ا ل ل‎ eee sie" ier ee BSE Es Te Sih TS Pl lio IES ‏ل‎ she) ‏خود را ارتقاء بدهد.‎ در واقع خاستگاه ومنشاء مدیریت ناب کشور ژاپن است ورقابتي که بین شرکت تویوتا وشرکت فورد آمریکا به وجود آمد. که موجب گردید شرکت تویوتا روبه مدیریت ناب ‎cer‏

صفحه 13:
نظريه تعالي سازمان با مدل/1:1”01 عا 2 ال ا ‎eTere Tene eee CPS‏ را 0 ميزان رشد وتعالي سازمان وترميم راه رسيدن به تعالي سازماني تدوین کرده است . * با بكارگيري اين مدل سازمانها مي توانند نقاط قوت » حوزه هاي قابل بهبود وميزان رشد سازمان را در مسير تعالي تعيين نمايند.

صفحه 14:
BREW IES HEPES S EE Lent Wepre EFQM . نتيجه كرايي: سازمان متعالي سازماني است كه قبل از هركونه ل ل ا ل م ©. مشتري مداري: رضايت مندي مشتري رعايت شود. . رهبري وثبات در مقصد 9 & بر مبناي واقعيت ها وفرايندها ©. مشاركت وتوسعه منابع انساني Bonen Pier Eo] ۵ توسعه شراکت ها 0 مسئولیت هاي اجتماعي سازمان

صفحه 15:
شش سيكما تازه ترين محصول خلاقيت ا ل ‎ke‏ ل ا ‎eee‏ ‏براي تعريف انحراف معيار بكار مي رود . '” در اوايل سالهاي «0©©)00 شركت موتورولا يس از اينكه بازار خود را در رقابت با ژاپني ها از دست داد فعالیت شش سیگما را براي اولین بار وبراي رهايي از بحران تعریف كرد.

صفحه 16:
بوجود آمدن شش سیگما 9 cere ie ene ‏آمار بود تدوين شد.‎ ا ل ا ال 0 ‎rerng pts‏ ل ‎Oe MOET TESTO‏ واحدهاي شركت اعلام كرد.

صفحه 17:
تعریف شش سیگما * شش سیگما را مي توان روشي براي بهبود هاي جهشي است و فعالیت ها را ريشه اي مي بیند ومشکلات را از طریق اصلاح فرایند ريشه اي حل مي کند. a

صفحه 18:
شش سیگما پنج مرحله دارد: eee eek ee Leen ©. اندازه كيري وسنجش ©. تجزيه وتحليل #.راه حلهايي براي بهبود پیدا مي کند 9. کنترل - راه حلها را تحت کنترل ومراقبت در مي آورد.

51,000 تومان