صفحه 1:

صفحه 2:
استات راهنما : ‎a‏ ‏جناب میندس علي لت لل دانشجویان : ریحانه علي خاني ‎٩ wren)‏ 25-00 و

صفحه 3:
SWOT ‏تكنيك‎ 06 5 ۳ hy rts Kien RC e Ray ROS eRe ane ene ey ‏ادر نظر كرفتن محيط بيروني منلبع داخلي خود را برنامة زر‎ ‏ات ا ا ا ا ا‎ )1980( ‏شد.‎ ۲ ل تكنيك 01 /الا5 ‎nO ne eee)‏ ۳ 2 مزیت رقابتي پایدار بازتگري کرد. (بارني. تكنيك معروفیت و کاربرد خود 7 در قرن جدید نیز از دست نداده است به طوري که در بسياري از شرکت ها ‎Dew CoS Se NO Ree te eRe pe pC RCS VEC Sea MOLE rae)‏ مي رود.

صفحه 4:
2 siege any Gs ‏دانشاموزان را ی‎ nergy ‏ا ا ا ار مي دادند. برنامة‎ earns Wes ‏آموزشي و يرورش داشتند, به کار کنان و معلمان خود‎ ‏يرداخت مى كردند؛ برنامه هاي اموزشي و يرورش رسمى (آكاة‎ ‏ا ا‎ ae er OPS ence ‏ا ا ا‎ ear pened ‏تنیا سياست‌هاي اداري منطقه آموز بلکه وزارتخانه را نیز وقعی‎ Gy tg he ‏رک‎ eee eee erOV OD UCT ‏دستورالعمل مدارس نمونه مردمي؛ موجب اطلاع آموزش و يروش آذ‎ ‏برنامه كار هفتكي و ميزان ساعات فوق برنامه آموزشي و يزورشى.ء ميان"‎ ‏برداخت حق الزحمه اضافي به كاركنان و ميزان شيرية دريافتي از دائتش‎ ‏آموزان را فراهم و امکان ورود به عرصه فعالیت هاي آن ها را فراهم كرد.‎

صفحه 5:
دجيو ت آغاز وبا سای توس را اك ا اا 00 تأسيس مدارس نمونه مردمي با تبديل مدارس عادي به نمودة را ‎Un ECS‏ ا ‎ee SURG perenne‏ در مورد نظر وجود داشته باشد. رعليت لين بند از محروم شدن مَردم ‎an‏ ‏مدرسه نزديك به محل سکومت خود جلوگيري مي کرد. علاوه بر آن مرح صورت وجود دو )2 هم دوره در ی ا ا 0 000 تبدیل مي شد که این امر نارضايي اولیاء محل را در بر داشت. 2- روٌساي مناطق آموزشی, علي رغم مفاد تبصره ماده 3 دستورالعمل اخرایی بدون در نظر گرفتن «شرلیط مناسب» مدارس کاملاً عادی راجه عنوان تمَوته چه استان ذیربط پیشنباد و استان ها نیز علیرغم مفاد ماده 4با تبدیل آن ها به نمونه مردمي موافقت مي کردند. بعضاً مسئولین مناطق آموزشي و استان ها پ 2

صفحه 6:
۳ ‎ere‏ ی وت ری ‏دو نوع کار متفاوت ارائه مي دادند! اشکالات فوق باعث شد که يكي از اعضاي مجرب شوراي عا ا ا ال ا از مدافغان ‎Fura erie unpre ge‏ 1 رط مر ‎ST‏ ا ‎ae ROS Re RCS‏ ‎eee ever nO ee EN MNES IDO RUS‏ را ا ا ‎Fe Se OTe ne SPSS Semen meee‏ ‎Ere eer Sere Reger Ren con SECM ene‏ 0 آزمُون ورودي: موجب اضطراب و نارضايتي عمومي شد.

صفحه 7:
خوب براي ‎MENS‏ * ارج نیادن به استعداد و تلاش دانش آموزان. POO eee oy moe eet i * تقويت انكيزه معلمان و افزليش تعداد ساعات كاز معلمان رسمي بيش أ ساعات موظف هفتكي. * حفظ و در عين خال ضايطة مند كردن مدا ‎ge‏ اك 020 ل ب ا و ‎mews‏ 5 دريافت ها و يرداخت هاي اضافي و ..). * ایجاد جو رقابت و شکستن بازارر بعضاً کاذب مدارس غیرانتفاعي.

صفحه 8:
مين بخش قابل توجبي از نيازهاي مالي ادارات و آدارا: درصدهاي تخصیص یافته شیریه ها. ب) نقاط ضعف : ‎SIRS Tee re ce me perc hs‏ زر آموزان و خانواده هابه ويزه ذلنش آموزاني كه با عدم توفيق موا ما ا 17 آموزان). ‏*انحصار امکانات دولتي آموزش و پرورش (قضا: معلم: تجهیزات) به قبول ‎OW ru‏ آزمون ورودي و در نتیجه محروم کردن بخشي از جامعه خصوصاً ‎he pena ny Re eerin‏ 0

صفحه 9:
۴ آ : نقاط قوت ۴ : ن قاط ضعف ‎alia‏ 550 ۴ : تهديدها ۳ ‏اا ا‎ Wt) ۱ ‏برداري از يك عامل کليدي در جبت توسعه رقابت ا‎ دس

صفحه 10:
رت ا د ‎Gera Arge Peleppem ere py vers ra‏ آيا روحيه كاركنان بالا است؟ آیا پاداشي براي پیشبرد به سمت ‎Eo‏ ‏آیا کار کنان. چند مبارتي دارید؟ ا ل من آیا سازمان به خوبي از فناوري اطلاعات استفاده مي کند؟ آیا سازمان به خوبي خود را با تفییرات وفق مي دهد؟ آنا سازمان قدرت نوآوري دارد؟

صفحه 11:
نا comand ,در محیط رقابت لین القللي قدرت ابا رز( ی ۳ EN Kp een pe ایر مالي و در آمدهاي احتمالي. منطقه بازاريابي. توزیع و شناخته شدن. جنبه هاي نو آوري. محل جفرافيايي. قیمت و کیفیت. اعتبارات و صلاحیت ها. 5 فر آیندها و سیستم ها Peni ere) pene VRS Fe) فرهنگي. رفتاري. نگرشي. ۹

صفحه 12:
زي مي توان دا بر ۳9 ا 000 زیر استفاده کرد : مي شود؟ از جه ‎pee eC‏ ل را * كدام ناحية از سازمان توانايي يوشش هزينه هايش را دارند؟ ‎se PC‏ 0 | ‏*آيا شرکت توانايي 00 ‏* آيا كاركنان ری دیده و داراي انگیزه هستند؟

صفحه 13:
7 ماع از زا داریا سس آيا شركت توان ازائه ايده ها و محصولات جديد زا دارد؟ آيا كاركنان به مديريت ارشد اعتقاد دارند؟ eee Ree ee ee eee Pe renee آيا شركت در برخورد با تكنولوزي از ساير رقبا عقب تر اسك ؟ ‎CB SNC) cee re-try Ea)‏ ل ا 1 ا ‎ESS‏ ‏کمبود ظرفیت و توانايي ها. کمبود قدرت رقابت. 01100000 مباخث مالی. ۳ |

صفحه 14:
52 سر مر * اعتبارات. * فرآيندها و سيستم هاء *عدم حمایت مدیران. فرصت :يك فرصت يك حللت خارجي است که مي تولند به صورت منت 2۶ پارامترهاي عملکردي شرکت تأثیر گذاشته و مزیت رقايتي که ناد که أقدامات مثبت در زمان مناسب است را بيبود دهد. از جمله فرصت هاي پیش روي يك شرکت مي توان به بازارهاي توسعه ‎yy‏ 00000 نيز حركت به سمت بخش جديدي از بازار كه سود بيشتر دارد و يا بازارهاي رها شده توسط رقبا اشاره کرد.

صفحه 15:
ار 1 شر کت مي تواند در بازار بین المللي استفاده کند؟ 1 : اريابي وجود دارد؟ هزينه زياد امکان یبود دارد؟ مو ۱ = ؟ آیا شرکت می تولند ‎a‏ 7 رک یی و جریان نقدينگي رابا برقراري ارتباط بیتر با مشتریا *آیا زمان منا یا زمان مناسبي براي تخ 2 اسبي براي تغییر و تحول وجود دارد؟

صفحه 16:
ل ‎PERO Lyra‏ ‎Dippe ou‏ اعتبار جياني. بازارهاي جدید. صادرات و واردات. انحصاري شدن جدید. قراردادهاي بزرك. 2 توسعه كسب و كار و محصول. 3 تأثیرات فصلي, جد روف وضعيت اقتصادي.

صفحه 17:
a : SWOT 00 ie ۱! 0 aa ‏ی و رت‎ aa ‏ا‎ سازمن با شرکت مبین مي کرد ا ۳۳۹ ۱99 (51۱10۷ 0256) سازمان ها مي باشد. ‎Neen‏ کر رز ‎sie fees‏ ‎E10) Ree peer eRe CNBr Die ba ‏و ‏است که سازمان ضمن آن که از توانليي ها و نقاط قوت در خور و قلیل آتکایی برخوردار است. در محیط تعاملي و زمینه اي خود نیز با فرصت هاي مناسب و كرائنب هايي مواجه است. بنابرلين: لين دسته از راهبردها جكونكي به كاركيري توان موجود سازمان در جیت بیره برداري حداكثري از فرصت هاي مفتنم ‏محيطي را بيان مي دارد.

صفحه 18:
ر ار برص ره کار بندد. MD SSS ‏دع يي‎ i اين تعایت رای زیم مر ۳ ‎Cas‏ = هاي متعدد و قلبل توجيي مواجه است. در محیط هاي تعاملي با ‎Se‏ ‏خود نیز با فشارها, چالش ها و تبديدهاي گوناگوتي باید مقابله تمایذ. US ae ene ‏ی‎ ‎0 ‏ال‎ EC UG cy neo Ty محيطي کمیته نموده. به حداقل برساند و یا در صورت امکان. خود را از ا

صفحه 19:
‎(Gulez) oe‏ دارد و یا با استفاده از ‎oe‏ جمعي و اجماع. استراتژيك و مدیران ارشد سازمان به بیینه سازی راهبردهای , ‎Cee ee)‏ رم

صفحه 20:
تفي لزان اسك ری خال اکر تن شو به مديري خرن و ۳ ‎eae‏ كك 7 میم است. در تحلیل تبايي مدیریت بحران ضامن بقا و شگوفايي ! سازمان است. رويكرد شش مرحله اي بيشنياد شده ذر أي 9 مديران كمك خواهد كرد تا ميارت هاي تصميم كيري حُودٌ 25 بحران را توسعه داده و اهميت نقش مديريت بحران در قرا ينذ مَذ: استرا ۵ ‎ye bree IN pe rae perc Rp een ener ees ee Renee e‏ ۳ عوامل و رخدادهاي محيطي تأثير كذار بر فعاليت هاي خود. با دو زويكرد 0 0

صفحه 21:
رز و يي سازمان ها به كار حاصل آن جبار دسته راهبرد مى باشد : راهبردهاي قوت - قوت - تیدید ‎renee‏ ۰ در اين مكاتب. راهبرد عبارت است از فرآيند تصميم كيري ك6 ‎a eter eee eee yee‏ 7 و = ها در تحقق اهداف سازمان به خوبي مشخص مي گردد. =

51,000 تومان