علوم مهندسی

مدیریت دارایی های فیزیکی

modiriate_darai_fiziki

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت دارایی های فیزیکی”

مدیریت دارایی های فیزیکی

اسلاید 1: مدیریت دارایی های فیزیکی Physical Asset ManagementMaintenance

اسلاید 2: پدر مدیریت نوین : پيتر دراكر . مديران امروز بايد ناپيوستگي ها را مديريت كنند60 درصد مسايل مديران ناشي از ارتباطات غلط استبزرگترين خطر در هنگام تغيير، خود تغيير نيست، بلكه عمل كردن با منطق ديروز است !

اسلاید 3: مقدمه : مدیریت دارایی های فیزیکی ادامه روند نگهداری و تعمیرات است که به مرور زمان رشد یافته و امروزه به صورت یک شاخه مدیریتی پویا درآمده است. که سعی دارد با بکارگیری استراتژی های کلان و روش های مدیریت منابع انسانی و مدیریت خرید تجهیزات و بهره برداری و نگهداشت و تامین قطعه و اندازه گیری عملکرد و ریسک و ...حداکثر ارزش ممکن را در بلند مدت از دارایی های سازمان به دست آورد.

اسلاید 4: مدیریت دارایی چیست؟ روش ها و فعالیت های طرح ریزی شده ای است که سازمان از طریق آنها دارایی های فیزیکی ، سیستم های دارایی ها و نیز هزینه ها ، ریسک ها و عملکرد آنها را در طی چرخه عمر آن دارایی با هدف پیاده سازی برنامه های استراتژیک سازمان به صورت بهینه و پایدار برنامه ریزی و مدیریت می نماید.

اسلاید 5: Simple ageing model for asset simulation :

اسلاید 6: مدل چرخه عمر دارایی :مهمترین قسمت شبیه سازی مدل دارایی است.این مدل فرسودگی دارایی ها و اقداماتی که میتوان برای جلوگیری از کاهش قابلیت اعتماد و اعتبار آنها انجام داد را توصیف میکند. این مدل یک دارایی با سه حالت مختلف را توصیف میکند: قابل اعتماد-انحطاط (از کار افتاده) و غیر قابل پیش بینی. برای هر یک از حالات محاسبات و برآوردهای مختلف (نگهداری استراتژیک – تصمیمات نوسازی – میزان شکست ) در نظر گرفته میشود و یک دارایی در طول عمر حیات خود از هر حالت گذر میکند و زمان خاصی را درهر حالت میگذراند.کار انجام شده توسط نگهداری و نوسازی سرعت جابجایی یک دارایی از حالتی به حالت دیگررا کاهش میدهد.درنهایت یک دارایی از طریق جایگزین شدن از سیستم خارج میشود.در هر حالت یک دارایی یک سطح عملکردی مختلف را دارد.

اسلاید 7: تکامل از توابع مدیریت امکانات :توابع مدیریت تسهیلات ( مثال در ساختمان )نگهداری و بهره برداری از یک یا تعداد کمی ساختماننگهداری و بهره برداری از چندین تسهیل هماهنگی ماشین های ساخت و سازمدیریت تاسیساتنگهداری و بهره برداری از چندین تسهیل مدیریت پروژهمدیریت ساختبرنامه ریزی فضا و جامدیریت حرکتپشتیبانی کسب و کارنگهداری و بهره برداری از چندین تسهیل برنامه عالی و مدیریت پروژهمدیریت انرژیبرنامه ریزی استراتژیک و مدیریت سهاماملاک مالی شرکت های بزرگبرون سپاری راهبردیتکامل توابع مدیریت تسهیلات در طول زمان

اسلاید 8: چارچوب بهینه سازی تعمیر و نگهداری دارایی :تهیه پایگاه داده ها و اطلاعات دارایی ها : قبل از مدیریت دارایی ها نیاز به اگاهی از همه اطلاعات مربوط به دارایی ها می باشد .امروزه تکنولوژی های نوین موقعیتی ایجاد نموده تا سیستم مدیریت دارایی با بهره گیری از انها ارتقا یافته و کارامد تر گردد.اولویت بندی دارایی ها: از انجا که معمولا بودجه یک سیستم مدیریت دارایی محدود است باید دارایی ها از نظر اهمیت بهره برداری و نگهداری وبه تبع ان اولویت تخصیص منابع مشخص گردند .در دسترس بودن اطلاعات مفید برای اتخاذ بهترین تصمیم در قسمت مدیریت دارایی ها بسیار مهم است ..

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید