کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت پورتفولیو پروژه

PROJECT PORTFOLIO MANAGEMENT

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت پورتفولیو پروژه”

مدیریت پورتفولیو پروژه

اسلاید 1: مدیریت پورتفولیوی پروژه PPM(PROJECT PORTFOLIO MANAGEMENT)

اسلاید 2: تفکرمدیریت پورتفولیو ابزرای در جهت اطمینان از کیفیت پروژه

اسلاید 3: مقدمه: قبل از اینکه به مقوله مدیریت پورتفولیو بپردازم, لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که علارغم تلاشهای به کار رفته در جهت ایجاد اصطلاحی به جای پورتفولیو هنوز نتوانسته ایم واژه و عبارتی مناسب جایگزین آن کنیم.

اسلاید 4: پورتفولیو در لغت به معنی مقام, سهام و در علوم بازرگانی به معنی موجودى اوراق بهادار ،اسناد بهادار جمع آورى شده می باشد مدیریت پورتفولیورا میتوان به عباراتی چون مدیریت سبد کاری پروژه٫مدیریت بسته های کاری پروژه و ... تعبیر کرد.

اسلاید 5: اگر قبول کنیم که کیفیت مهم است, بنابراین کنترل پروژه ضروری به نظر می رسد.و کنترل پروژه بدون مدیریت پورتفولیو غیر ممکن است. پس رابطه بین دو موضوع روشن است: مدیریتپورتفولیوی پروژه برای اطمینان یافتن از کیفیت پروژه ضروری است.

اسلاید 6: مدیریت پورتفولیودر حال تبدیل شدن به جزء با اهمیت و بحرانی در مرحله توجیه پروژه و مرحله ارزیابی آن است و سازمانها را قادر می سازد سرمایه های موجود و پیشنهادی خود را با ارزیابی صحیحی از تخصیص محدود منابع, زمان و بودجه ترکیب کنند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید