صفحه 1:

صفحه 2:
۳ مدرس : دکتر مهرزاد حمیدی

صفحه 3:
> كيفيت راهى روش مند براى شناسايى و حل مسائل به منظور بهبود عملکرد است. را ‎PST NC eee) a Cea SPARC Pee pee ger oe |‏ ساختن نیاز مشتری و تحویل به موقع خدمات به مشتری. ‎(VAAN 235995)‏ » کیفیت یعنی برآوردساختن نیازهای مشتری در صد در صد موارد (هوكتون 1114) ا ل ‎Te‏ ا ا كم محصولات ب ركشت نمى شوند. (تولمان و شانون ۱۹۹۲)

صفحه 4:
مدبریت کیفیت جامع ‎sls Ly Ole jLw Cas ye LT igks p 0S tS‏ م كاركنان» مشتريان و تأمين كنندكان به بهبود مستمر كيفيت كه منجر به جلب رضایت مشتری می‌شود. می‌پردازد. ‎Ue ap rer CCRT nes ‏ل‎ cna) ‎ESv Is ieee‏ ل ‏) جافع : هركس كدببا سازمان در ارتباط است, در فرآيند بهبود ‎vor ‏مشتبر‎

صفحه 5:
مدیریت کیفیت جامع ‎‘Total Quality Management‏ تمرکز بر نیاز خریداران بهینه سازی فرایندها

صفحه 6:
Pillars of TQM ۸

صفحه 7:
Phe TAD _G Objective Principles Elements ‘Por Quy Dorexperect

صفحه 8:
Other elements of TQM ® Lecdershiz * Orsiog ud Phoo Otatecrect " Cwplbvpeer Puriivipaiod " Educctiog cod Praise * PerPorwee ‏كاك مرج‎ موجن0 بعلي ‎ond‏

صفحه 9:
دیدگاه مدیریت دیروزی و امروزی در ارتباط با مشتریان دیروزی © ماء مشخص می‌کنیم که کار درست ۵ با کالاها و خدماتی را تولید می‌کنیم که رضایت مشتری را تامین م ىكند و سپس مشتری را راضی به خرید آن 5507 بازاريابى شامل تبليغات فروش و اجبار مشتريان به خريد كالاست. امروزى © مشتری مشخص می‌کند که کار درست جيست. 9 ما از مشتری می‌خواهیم که آنچه را برای وی باارزش است به ما بگوید سپس کالای مورد نظر را پبر آن اساس طراحی, و تولید می‌کنیم. ‎٩‏ بازاریابی در راستای تحقیقات بازار و آگاهی از نیاز مشتریان انجام ‏می‌شود. ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 10:
تحفیقات مضرف کندده ‎ng‏ طراحی و تعدیل تأمین کنندگان \ مواد و تجهیزات مصرف کنندگان چم جه توزيع دریافت و آزمون مواد A ‏بادرس - موئتاة.‎ 8 ar a - ‏سینت 7 پاززستین‎ SS pe a ‏عو الفح‎ cw A AN ‏روش‌ها و هزینه‎ YT ‏هابا آزمون فرایندهاء ماشین‎ D

صفحه 11:

صفحه 12:
براي نشان دادن ابتدا و انتهاي فرایند براي نشان دادن انجام يك فعالیت براي نشان دادن يك تصمیم گيري براي نشان دادن مسیر جریان ها لأا 9 99 براي نشان دادن ادامه فرایند د رجاي دیگر

صفحه 13:
نمودار جریان فرایند ارسال يك نامه مهر و امضا و تارب 2 ما شود ابه تعداد مورد نياز كبي تهيه مي شود اصل و رونوشت تفكيك مي شود نامه تحویل نامه رسان می شود

صفحه 14:
ادوارد دميتك متولد ‎14٠٠‏ و اخذ درجه دكترا در سال 19178 يس از جنك جهلنى .به دعوت اتحاديه مهندسان و دانشمندان زاينى به اين رفت. به عنوان مشاور آمارى براى بازسازى صنايع تخریب شده به ژلپن رفت. دوره آموزش برای مدیران عامل ۲۱ ۱ ييام دمينك به زاينىها نكرش سيستماتيك حل مسأله و 0500009 بود ا ا ل 0 000

صفحه 15:
آموزههاى چهارده گانه ۳ ۱ ) ثبات در هدف اال ات ا ا بهبود كيفيت ؟ ) يذيرش فلسفه جديد بهبود كيفيت ‏ ) يرهيز از لي ا ال ‎peter per ee meer‏ ‎omer‏ ل ل | 5 ) دادن آموزش روشهاى مدرن كار " ) برقرارى رهبرى ” ) بيرون راندن ترس از مجبظط 4 ) برذاشتن.سديينى بخشىها ‎٠١‏ ) حذف شعارهاى ‎a Carer)‏ ل م استاندارد برای نیروی کار ۱۳ ) حذف موانم. افتخار به انجام ‎es mere Aer an)‏ 1 ‎irs Rca‏

صفحه 16:
55 ل ات eerie ice ai eee ee ‏اطلاع از دانش و نظرب‎ ) ۲ 9 نشناسی ) دانش روان

صفحه 17:

صفحه 18:
Four Revolutions of Management Thinking in TQM Focus on customers participation improvement

صفحه 19:
CHECK ‏بررسي‎

صفحه 20:
Pkac-Dv-~Okerh-Ort (POCO) Orc ‏مس‎ @ut (سبد»ه)

صفحه 21:

صفحه 22:
© حل مسئله را آغاز كنيد © بهبودهائفرأيتد رامستقر سازيد

صفحه 23:
نقش بررسیهای فصلی در اجرای مدیریت کیفیت جامع مرحلة ابتدایی اجرا مرحلة بيشرفتة اجرا انجام الگوی اجرایی

صفحه 24:
3 آبکذارید در این حد متوقف شویم بهبو رد را در این سطح نكه داريم' بهبودهایی که رقبا انجام داده اند .. كافي تلاش كرده ايم" فشار دائم از طرف مشتریان 2 مشتریان و از طرف بازار بهبود

صفحه 25:
TAD 55 CP ere eer ‏ا ل‎ ae ae ‏م‎ ato ۲) تبحر ‎Orne ac‏ (توانمندی خلبانی کا رآزموده) و دوجانبه مديران و كاركنان براى اينكه جريان كار به نحو يايدار و مطلوب به كردش درآيد.) FSC Oe Same eee a ‏فرد برای تعامل)‎

صفحه 26:
٩04 Cy

صفحه 27:

62,000 تومان