معماری و عمران

مرکز هنر های نمایشی در کره ی جنوبی (گروه معماری سامو)

markaz_hanarhaye_namayeshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
۱۳ اسلاید کشور کره جنوبی از معدود کشورهایی است که قدمت چندهزار ساله دارد و مردم آن به تاریخ و هنرخود علاقه خاصی دارد به همین دلیل شهرداری شهر Gyeongju که از قدیمیترین شهرهای کره جنوبی است تصمیم گرفت مسابقه ای برای طراحی مرکز فرهنگی هنری در این شهر اجرا کند که طرح گروه معماری Samoo مورد قبول قرار گرفت. عکس پلان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1226 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مرکز هنر های نمایشی در کره ی جنوبی (گروه معماری سامو)”

مرکز هنر های نمایشی در کره ی جنوبی (گروه معماری سامو)

اسلاید 1: مرکز هنر های نمایشی در کره ی جنوبی (گروه معماری سامو):

اسلاید 2: مکان:کره ی جنوبیمعماران:گروه مهندسی معماری سامومساحت:21232سال طراحی :2010سال اتمام پروژه:2013

اسلاید 3: تاریخچه:کشور کره جنوبی از معدود کشورهایی است که قدمت چندهزار ساله دارد و مردم آن به تاریخ و هنرخود علاقه خاصی دارد به همین دلیل شهرداری شهر Gyeongju که از قدیمیترین شهرهای کره جنوبی است تصمیم گرفت مسابقه ای برای طراحی مرکز فرهنگی هنری در این شهر اجرا کند که طرح گروه معماری Samoo مورد قبول قرار گرفت.پروژه:هدف طراحی این پروژه ادغام آن با نماد شهر باستانی Gyeongju که از نمادهای بزرگترین پادشاهی کره بنام Shilla است ایده گرفته شده و طراحی گردیده است.برای رسیدن به طرح این پروژه تیم طراحی از ترکیب حروف سنتی و ساده کتاب های گذشته کشور که از زیبایی خاصی برخوردار است استفاده کرد.

اسلاید 4:

اسلاید 5: سطح نمایشگاه با کاشی های چینی سفید پوشیده می دهد که کنتراست قوی بین سطح ودیوار شیشه ای شفاف که آن را احاطه کرده برقرار نمونده است.

اسلاید 6: قسمت های مختلف ساختمان:طبقه ی همکف:نمایشگاه و امفی تئاترطبقه ی بالا:اتاق مدیریت،اتاق کارمندان و بخش اموزشیاز قسمت های جالب این مجموعه بخش آمفی تئاتر آن است که به صورت کاملا پانوراما طراحی و اجرا گردید است ( در طراحی های پانوراما از هر گوشه ای است سالن میتوان کل سالن را به صورت کامل مشاهده نمود)

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید